
Σημαντική ενίσχυση του μεταφορικού έργου της κατέγραψε η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.
Ωστόσο, όπως τονίζεται, η αλματώδης άνοδος των τιμών των καυσίμων επιβάρυνε υπέρμετρα το λειτουργικό κόστος, απορρόφησε την ωφέλεια από την αύξηση των εσόδων και επιδείνωσε σημαντικά τα λειτουργικά αποτελέσματα.
Διαβάστε επίσης: ΑΝΕΚ – Attica Group: Τι αλλαγές φέρνει ο «γάμος» των δύο εταιρειών
Τα βασικά οικονομικά μεγέθη
Κύκλος Εργασιών
Αύξηση κατά 22% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ο οποίος το εννεάμηνο του 2022 ανήλθε σε € 139,5 εκατ. έναντι € 114,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Αντίστοιχα, στο τρίτο τρίμηνο του 2022 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 65,3 εκατ. έναντι € 56,0 εκατ., καταγράφοντας αύξηση κατά 16%.
EBITDA
Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου του εννεαμήνου 2022 διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 0,9 εκατ. έναντι κερδών € 12,4 εκατ. το εννεάμηνο του 2021, ενώ στο τρίτο τρίμηνο του 2022 τα ενοποιημένα EBITDA ανήλθαν σε κέρδη € 11,1 εκατ. έναντι € 13,1 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.
EBIT
Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) του Ομίλου του εννεαμήνου 2022 διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 7,9 εκατ. έναντι κερδών € 4,2 εκατ. Αντίστοιχα, στο τρίτο τρίμηνο του 2022 τα ενοποιημένα EBIT ανήλθαν σε κέρδη € 8,6 εκατ. έναντι € 10,3 εκατ. τρίτο τρίμηνο του 2021.
Επισημαίνεται πως δεν υπήρξαν σημαντικές μεταβολές στη δανειακή θέση, στην κεφαλαιακή διάρθρωση και στα λοιπά μεγέθη της κατάστασης χρηματοοικονομικής θέσης του Ομίλου κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022.
Στις 26.09.2022 το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας αποφάσισε -σε συνέχεια της συμφωνίας της εταιρείας «ΑΤΤΙCA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» (εφεξής ATTICA) με τους βασικούς πιστωτές και μετόχους της ΑΝΕΚ- την έναρξη της διαδικασίας συγχώνευσης με απορρόφηση της Εταιρείας από την ATTICA. Σημειώνεται ότι η ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται στην έγκριση των αρμοδίων οργάνων της ΑΝΕΚ και της ATTICA σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και τους συνήθεις στις περιπτώσεις αυτές όρους και αιρέσεις (λήψη έγκρισης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς και κάθε άλλης τυχόν απαιτούμενης έγκρισης ή άδειας).


Latest News

Ένας «Anemos» για τις Δυτικές Κυκλάδες
Το πλοίο, που δεν έδεσε στο λιμάνι λόγω καιρού, στη συνέχεια έβαλε ρότα για Πειραιά, με μοναδικό «επιβάτη» την εικόνα του Αγίου Συμεών

Emanuele Grimaldi: Παγκόσμιο πρόβλημα η έλλειψη ναυτικών
Ο πρόεδρος του ICS και CEO του ομίλου Grimaldi μιλά στα «ΝΕΑ» για τα προβληματα στη ναυτιλία

Σε ισχύ το απαγορευτικό στα πλοία
Δεν θα πραγματοποιούνται δρομολόγια από τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου

Κάθε λιμάνι και καημός... - Αντιμέτωπη με τις υποδομές η ακτοπλοϊα
Γερασμένες, ελλιπείς ή κακοσυντηρημένες λιμενικές υποδομές θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές

Στο φουλ οι μηχανές της ακτοπλοΐας, ανεβάζουν στροφές το 2023
Τα στοιχεία προδικάζουν περαιτέρω ανάκαμψη για φέτος, ενώ μοναδικό... αγκάθι είναι ο γηρασμένος στόλος

Ενεργοποίησε option για πέντε πλοία η Grimaldi
Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία μεταξύ των ετών 2025 και 2027

Προ των πυλών κρατικό Ταμείο για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου
Οι πολλαπλές προκλήσεις που αντιμετώπισε το τελευταίο διάστημα η ναυτιλία βρέθηκαν στο επίκεντρο εκδήλωσης του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος

Όμιλος Grimaldi στον ot.gr: Δεν θα κάνουμε χρήση του προγράμματος κρατικής βοήθειας στην Ιταλική ακτοπλοΐα
Υπενθυμίζεται ότι οι Ιταλοί πέτυχαν την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενός προγράμματος κρατικής βοήθειας