Με στόχο τη συνεχή βελτίωση της λειτουργίας και της αποτελεσματικότητας του ΟΠΕΚΑ, η διοικητής κ. Ξένια Παπασταύρου μέσα στον Δεκέμβριο επισκέφθηκε για άλλη μία φορά τις 9 Περιφερειακές Διευθύνσεις του Οργανισμού σε όλη την Ελλάδα.

Ξεκινώντας από την Κομοτηνή και καταλήγοντας στη Λαμία, με ενδιάμεσους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη, την Κοζάνη, τα Ιωάννινα, το Ηράκλειο, την Πάτρα, την Τρίπολη και τη Λάρισα, η κ. Διοικητής είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους επικεφαλής και με τους εργαζομένους των περιφερειακών διευθύνσεων του Οργανισμού σε όλη την Ελλάδα. Άκουσε και κατέγραψε τις θέσεις τους, τις ανάγκες και τις προτάσεις τους τόσο ως προς το εργασιακό περιβάλλον, όσο και ως προς την εξυπηρέτηση των πολιτών που ήταν, είναι και θα παραμείνει η πρώτη προτεραιότητα του ΟΠΕΚΑ.

Χωρίς μητρώο δικαιούχων και κανονισμό παροχών ο ΟΠΕΚΑ

Στην υπηρεσία των πολιτών

Μετά την ολοκλήρωση των συναντήσεων ανά την Περιφέρεια, η Διοικητής κυρία Ξένια Παπασταύρου συνόψισε την εμπειρία της, δηλώνοντας τα εξής: «Κατά τη διάρκεια της περιοδείας μου ανά την Ελλάδα στις περιφερειακές διευθύνσεις του ΟΠΕΚΑ επιβεβαίωσα για ακόμη μία φορά την προσήλωση των εργαζομένων του Οργανισμού μας στο έργο τους. Εργαζόμαστε ως ομάδα σε αγαστή συνεργασία κέντρου και περιφέρειας, με μοναδικό μας στόχο τη διαρκή βελτίωση λειτουργίας και αποτελεσματικότητας του ΟΠΕΚΑ. Ευχαριστώ τον κάθε εργαζόμενο και την κάθε εργαζόμενη για τη μοναδική συμβολή του/της στο έργο του Οργανισμού. Όσο υπάρχει έστω και ένας συμπολίτης μας που δεν έχει λάβει άριστη εξυπηρέτηση δεν θα μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Είμαστε στην υπηρεσία των πολιτών και με αυτόν τον στόχο πορευόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις.”

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tax