Handelsblatt: «Γκάζι» στις ιδιωτικοποιήσεις για την Ελλάδα – Το παράδειγμα της Καλαμάτας

Ενδιαφέρον προσελκύουν τα επόμενα βήματα στην πολιτική ιδιωτικοποιήσεων της Αθήνας

Handelsblatt: «Γκάζι» στις ιδιωτικοποιήσεις για την Ελλάδα – Το παράδειγμα της Καλαμάτας

Ενδιαφέρον προσελκύουν και τα επόμενα βήματα στην πολιτική ιδιωτικοποιήσεων της Αθήνας, με τη γερμανική Handelsblatt να τονίζει πως «πάνω από όλα, το ελληνικό κράτος θέλει να ιδιωτικοποιήσει έργα υποδομής όπως αεροδρόμια, αυτοκινητόδρομους και ιαματικά λουτρά».

Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, η ελληνική κυβέρνηση κάνει πίσω τώρα σε δύο προγραμματισμένες ιδιωτικοποιήσεις. Τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας θα παραμείνουν στα χέρια του κράτους, λόγω της γεωστρατηγικής τους σημασίας.

Ποια η επόμενη μέρα των ιδιωτικοποιήσεων – Το νέο πλάνο του ΤΑΙΠΕΔ

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι ιδιωτικοποιήσεις εντάσσονται στους όρους που επέβαλαν οι διεθνείς δανειστές την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης, με τα έσοδα θα διατίθενται για τη μείωση του χρέους. «Στην αρχή όμως υπήρχαν ψευδαισθήσεις για τα έσοδα. Το 2011, η τότε σοσιαλδημοκρατική ελληνική κυβέρνηση υποσχέθηκε έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις ύψους 50 δις ευρώ μέσα σε πέντε χρόνια. Μέχρι σήμερα όμως, έντεκα χρόνια μετά, έχουν μπει στο ταμείο μόλις 8,2 δις ευρώ», ανέφερε η Handelsblatt.

Η Καλαμάτα

Αναφερόμενη στις επιμέρους κινήσεις της Αθήνας, η γερμανική εφημερίδα, στέκεται στην Καλαμάτα, όπου -όπως υπογραμμίζει- βρίσκεται το Costa Navarino, «ένα θέρετρο πέντε αστέρων στη δυτική ακτή της Πελοποννήσου. Πολλές διασημότητες όπως η Angelina Jolie, ο Robert De Niro και ο Cristiano Ronaldo έχουν χαλαρώσει εκεί, ενώ τα δύο γήπεδα γκολφ προσελκύουν παίκτες παγκόσμιας κλάσης».

«Αλλά το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, μέσω του οποίου φτάνουν τα αστέρια με τα ιδιωτικά τους τζετ καθώς και οι τουρίστες με πτήσεις τσάρτερ, αξίζει στην καλύτερη περίπτωση ένα αστέρι», σημειώνει η εφημερίδα. «Ενα ερειπωμένο κτίριο και ένας διάδρομος όπου μπορούν να σταθμεύσουν μόλις τέσσερα αεροσκάφη. Αυτό πρόκειται να αλλάξει σύντομα».

«Η Ελλάδα παραχωρεί σε ιδιώτες επενδυτές, για περίοδο 40 ετών, τη λειτουργία του αεροδρομίου που διαχειριζόταν προηγουμένως το ίδιο κράτος. Η περίοδος υποβολής προσφορών έληξε στα μέσα Δεκεμβρίου», αναφέρει το άρθρο και επισημαίνει πως τέσσερις μνηστήρες εξέφρασαν ενδιαφέρον.

OT Originals

Περισσότερα από Economy

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο