Στη Θεσσαλονίκη στρέφονται τα βλέμματα, όπου σε λίγες ώρες αναμένεται να χτυπήσει το σφυρί για το ακίνητο που στεγάζονταν η ιστορική βιομηχανία «Μύλοι Αλλατίνη».

• Αύριο το πρωί λοιπόν, οι υποψήφιοι αγοραστές καλούνται να καταθέσουν προσφορές στο πλαίσιο του πλειστηριασμού πώλησης του 50% του εμβληματικού συγκροτήματος που βρίσκεται επί της Λεωφόρου Γεωργίου Παπανδρέου.

• Το άλλο μισό έχει αγοράσει ήδη ο όμιλος του επιχειρηματία Σάμι Φάις.

• Πρόκειται για τη δεύτερη προσπάθεια εκποίησης του ακινήτου από τους πιστωτές της Nutriart (πρώην «Κατσέλης» που πτώχευσε), με επισπεύδουσα την doValue.

• Η προηγούμενη προσπάθεια που είχε προγραμματισθεί για τις 22 Νοεμβρίο8υ αναβλήθηκε λόγω κάποιου νομικού κωλύματος που εντοπίσθηκε κυριολεκτικά… την τελευταία στιγμή, εκπλήσσοντας δυσάρεστα τους υποψήφιους επενδυτές.

• Το ενδιαφέρον για τα σχήματα που θα δώσουν το παρών είναι μεγάλο. Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα σημαντικό χώρο με περιθώρια ανάπτυξης, κάτι που δεν συναντάς συχνά στον αστικό ιστό της συμπρωτεύουσας.

• Επιπλέον, πρόκειται για ένα κτήριο με μεγάλη ιστορία.

• Ενδεικτικά να πούμε ότι κατασκευάστηκε στα τέλη του 19ου αιώνα και έχει χαρακτηριστεί από το 1991 διατηρητέο στο μεγαλύτερο τμήμα του, καθώς αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της βιομηχανικής αρχιτεκτονικής της τότε εποχής.

———————————————————

Όταν οι οινοποιοί ενώνουν δυνάμεις…

• Απόλυτα δεσμευμένοι στο project που ξεκίνησαν από κοινού πριν από περίπου ενάμιση χρόνο δηλώνουν σε συνομιλητές τους οι Γιάννης Τσέλεπος και Γιώργος Σκούρας.

• Ο λόγος για το εστιατόριο «17 χωριά», το οποίο στοχεύει στην ανάδειξη του οινικού πλούτου της Νεμέας, με την ποικιλία Αγιωργίτικο να κυριαρχεί.

• Άλλωστε από τα 17 χωριά που συνθέτουν την αμπελουργική ζώνη των οίνων ΠΟΠ της Νεμέας, αντλεί και το όνομά του…

• Οι δυο οινοποιοί, όπως μαθαίνουμε, δηλώνουν ενθουσιασμένοι για το εγχείρημα και σκοπεύουν να εργαστούν για την επιτυχία του.

• Το κοινό καλό, όπως μας λέει πηγή που γνωρίζει ήταν ο βασικός λόγος που αποφάσισαν να συνεργαστούν και να αφήσουν στην άκρη τυχόν διαφορές…

• Το εστιατόριο φιλοδοξεί να βάλει ένα ακόμη «λιθαράκι» στην προσπάθεια που καταβάλλεται να μετατραπεί η Νεμέα σε κορυφαίο προορισμό οινοτουρισμού της χώρας και όχι μόνο…(η γαστρονομία άλλωστε είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το κατανάλωση κρασιού).

• Καταλυτικό ρόλο θα παίξει και η δημιουργία νέων οινοποιιών, τα οποία θα είναι επισκέψιμα στο κοινό για γευσιγνωσία.

• Όπως ακριβώς συμβαίνει στις προηγμένες οινοπαραγωγές χώρες της Μεσογείου (πχ. Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία)…

• Ας διδαχθούμε λοιπόν από το παράδειγμα τους. Μόνο κερδισμένοι θα βγούμε…

———————————————————

Τα σούπερ μάρκετ γίνονται… ταχυδρομεία (;)

• Μετά τις πληρωμές λογαριασμών, τις μεταφορές χρημάτων, την αποστολή προϊόντων στο σπίτι (delivery) και τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών ΙΧ τα σούπερ μάρκετ εξετάζουν το ενδεχόμενο να παραλαμβάνουν… δέματα. Όπως τα ταχυδρομεία.

• Ναι καλά διαβάσατε.

• Άνθρωπος που γνωρίζει λέει στη στήλη πως μεταξύ των project που συζητάνε τα επιτελεία των μεγάλων αλυσίδων είναι και η παραλαβή και αποστολή αντικειμένων.

• Αυτό βέβαια, εφ’ όσον προχωρήσει θα γίνει σε συνεργασία με κάποια εταιρεία που ειδικεύεται στο αντικείμενο. Εξάλλου, δεν έχουν σκοπό να αλλάξουν αντικείμενο.

• Αντίθετα, αυτό συμβαίνει γιατί τα σούπερ μάρκετ φιλοδοξούν να εξελιχθούν σε σημεία που θα προσφέρουν πολλές υπηρεσίες…

• Σε πρώτη φάση πάντως, κάποιοι λιανέμποροι σχεδιάζουν να τοποθετήσουν θυρίδες παράδοσης (lockers) στα καταστήματά τους για λογαριασμό τρίτων.

• Την αρχή ετοιμάζεται να κάνει ο «Μασούτης», όπου την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινώσει συνεργασία για την εγκατάσταση lockers σε περίπου 18 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα…

• Όπως άλλωστε εύστοχα παρατηρεί συχνά πυκνά στέλεχος του λιανεμπορίου που συνομιλεί με την στήλη, «το αγώι ξυπνά τον αγωγιάτη»…

———————————————————

«Αντίστροφη μέτρηση» για τα επώνυμα προϊόντα…

• Μπορεί ο υπουργός Ανάπτυξης να βρίσκεται στο Κουβέιτ για την προώθηση των διμερών εμπορικών μας σχέσεων, ωστόσο πληροφορούμαστε πως δεν έχουν σταματήσει στιγμή οι διαβουλεύσεις για την ένταξη των επώνυμων προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού».

• Ένα ζήτημα που απασχολεί έντονα τη βιομηχανία τροφίμων, η οποία βλέπει να χάνει σημαντικές πωλήσεις από την ιδιωτική ετικέτα, ειδικά σε κάποιες κατηγορίες όπως το ρύζι…

• Μαθαίνουμε λοιπόν πως οι συζητήσεις αναμένεται να κορυφωθούν τις προσεχείς ημέρες και δεν αποκλείεται να υπάρξουν ανακοινώσεις την επόμενη εβδομάδα.

• Πηγές που παρακολουθούν στενά την υπόθεση επισημαίνουν πως έχουν τεθεί στο τραπέζι διάφορες σκέψεις για τον «μηχανισμό» που θα επιτρέψει την ένταξη των επώνυμων προϊόντων, ωστόσο όπως λένε τίποτα ακόμη δεν έχει «κλειδώσει».

• Απαραίτητη προϋπόθεση όπως διευκρινίζουν είναι η λύση που θα δοθεί να αποσκοπεί στη συγκράτηση των τιμών και παράλληλα δεν θα δημιουργεί πρόβλημα στον ανταγωνισμό.

• Σε διαφορετική περίπτωση το εγχείρημα δεν θα προχωρήσει.

• Η άλλη λύση, η πιο εύκολη για όλους είναι να βάλουν και οι δυο πλευρές, δηλαδή τόσο τα σούπερ μάρκετ όσο και οι προμηθευτές, «λίγο νερό στο κρασί τους».

• Οι μεν πρώτοι να μειώσουν τα περιθώρια κέρδους τους και οι δεύτεροι να ανεβάσουν λίγο ακόμη τις παροχές προς το λιανεμπόριο…

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Ακρίβεια: Άτυπο debate κυβέρνησης – αντιπολίτευσης για το κάλεσμα Μητσοτάκη σε «απολογία» στη Βουλή
Επικαιρότητα |

Άτυπο debate κυβέρνησης – αντιπολίτευσης για το κάλεσμα Μητσοτάκη σε «απολογία» στη Βουλή

Αίτημα ΣΥΡΙΖΑ για προ ημερησίας συζήτηση. Η τελευταία συζήτηση επί του ζητήματος προκλήθηκε από τον τότε αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα το 2021.

Πρωτογενές πλεόνασμα: Η κυβέρνηση πανηγυρίζει – Για πλεόνασμα ακρίβειας μιλούν τα κόμματα
Επικαιρότητα |

Η κυβέρνηση πανηγυρίζει για το πρωτογενές πλεόνασμα του 2023 – Για πλεόνασμα ακρίβειας μιλούν τα κόμματα

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, το πρωτογενές αποτέλεσμα για το 2023 ανήλθε σε 1,86% του ΑΕΠ, έναντι στόχου για 1,15% – Η αντιπολίτευση κατηγορεί την κυβέρνηση ότι είπε ψέματα πως μείωσε τους φόρους