Την περικοπή 3.200 θέσεων εργασίας σε όλη την Ευρώπη και τη μεταφορά ορισμένων εργασιών ανάπτυξης προϊόντων στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχεδιάζει η Ford Motor. Αυτό γνωστοποίησε το γερμανικό συνδικάτο IG Metall, προαναγγέλλοντας κινητοποιήσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία εάν προχωρήσουν οι περικοπές.
Το αυξανόμενο κόστος για τα υλικά μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων και η προβλεπόμενη επιβράδυνση στις οικονομίες των ΗΠΑ και της Ευρώπης ασκούν πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν τα έξοδα. Αναλυτές μάλιστα τονίζουν, ότι ο πόλεμος τιμών των EV που ξεκίνησε η Tesla Inc νωρίτερα αυτόν τον μήνα έχει εντείνει αυτή την πίεση.
Όπως ανακοίνωσε η IG Metall, η εταιρεία θέλει να καταργήσει έως και 2.500 θέσεις εργασίας στην ανάπτυξη προϊόντων και έως και 700 σε διοικητικούς ρόλους, με τις μονάδες που βρίσκονται στη Γερμανία να πλήττονται περισσότερο.
Οι εργαζόμενοι στο εργοτάξιο της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κολωνία, που απασχολεί περίπου 14.000 άτομα – συμπεριλαμβανομένων 3.800 σε ένα κέντρο ανάπτυξης στην περιοχή Merkenich – ενημερώθηκαν για τα σχέδια στις συνεδριάσεις του συμβουλίου εργαζομένων τη Δευτέρα.
Ford: Σχεδιάζει να απολύσει 1.000 εργαζόμενους από το εργοστάσιό της στην Κολονία
Καταλύτης η ηλεκτροκίνηση
Ο εκπρόσωπος της Ford στη Γερμανία αρνήθηκε να σχολιάσει, και παρέπεμψε σε δήλωση της περασμένης Παρασκευής, όταν είχε πει ότι η στροφή στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) απαιτεί διαρθρωτικές αλλαγές και δεν θα πει περισσότερα μέχρι να οριστικοποιηθούν τα σχέδια.
Εκπρόσωπος στα κεντρικά γραφεία της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Μίσιγκαν είπε ότι οι συζητήσεις με τα γερμανικά συμβούλια εργαζομένων συνεχίζονται και ότι η εταιρεία πρέπει να είναι «πιο ανταγωνιστική» καθώς μεταβαίνει στην ηλεκτροκίνηση.
Η Ford ανακοίνωσε πέρυσι μια επένδυση 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να επεκτείνει την παραγωγή στο εργοστάσιό της στην Κολωνία και να φτιάξει ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο για τη μαζική αγορά. Το εργοστάσιο παράγει επί του παρόντος το Ford Fiesta καθώς και κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία απασχολεί περίπου 45.000 άτομα στην Ευρώπη, σχεδιάζει επτά νέα ηλεκτρικά μοντέλα στην περιοχή, ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών στη Γερμανία και μια κοινοπραξία κατασκευής κυψελών νικελίου στην Τουρκία ως μέρος μιας μεγάλης ώθησης EV στην ήπειρο.
Έχει επίσης συνεργασία με τη Volkswagen για την παραγωγή 1,2 εκατομμυρίων οχημάτων στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε διάστημα έξι ετών.
Αυτή η συνεργασία παραμένει σε ισχύ, δήλωσαν εκπρόσωποι της Ford και της Volkswagen, αν και ο εκπρόσωπος της Ford στις ΗΠΑ πρόσθεσε ότι ο ρόλος της Volkswagen στην επόμενη γενιά ευρωπαϊκών ηλεκτρικών οχημάτων της Ford δεν έχει ακόμη καθοριστεί.
Latest News
Λίβανος: Πρώτη παράδοση κατεχομένου εδάφους από το Ισραήλ
Αμερικανός στρατηγός βρίσκεται στον Λίβανο για να επιβλέψει την παράδοση
Η μεγάλη αποτυχία του στοιχήματος των Shell και BP στην ηλεκτρική ενέργεια
Η ηλεκτρική ενέργεια ήταν το επόμενο μεγάλο στοίχημα για πολλές εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, όμως γύρισε μπούμερανγκ
Ποιες είναι προτεραιότητες Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες
Οι πέντε κορυφαίες προτεραιότητές του Ντόναλντ Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες στο Οβάλ γραφείο
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση