Σε συζητήσεις με τη Google για πρόσβαση στις εφαρμογές της των αυτοκινήτων της βρίσκεται η Porsche. Αυτό αναφέρει το Reuters επικαλούμενο πηγή προσκείμενη στους κύκλους της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, μια κίνηση που σηματοδοτεί μια μεγάλη στροφή στην πολιτική της.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η συμφωνία αν επιτευχθεί θα αφορά μόνο την κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων και όχι όλο τον όμιλο Volkswagen στον οποίο ανήκει η Porsche.
Η πρόσβαση στις εφαρμογές της Google, όπως οι Google Maps και Google Assistant θα μπορεί να γίνεται δίχως τα αυτοκίνητα να είναι συνδεδεμένα σε κάποιο τηλέφωνο με λειτουργικό σύστημα Android.
Ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο η εταιρεία είχε φροντίσει να προλειάνει το έδαφος διά στόματος του οικονομικού της διευθυντή. Σε εκείνη τη συνέντευξη ο Λουτζ Μέσκε είχε αναφέρει ότι η Porsche βρίσκεται σε επαφές με τις Google και Apple, όπως και με τους κινεζικούς τεχνολογικούς κολοσσούς Baidu, Tencent και Alibaba, κατόπιν της λήξης της συνεργασίας της με το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Volkswagen, Cariad.
Porsche: Η πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης
Σύμφωνα με το περιοδικό Manager Magazin το οποίο ήταν και το πρώτο που αποκάλυψε της συζητήσεις με τη Google, η Porsche εμφανιζόταν σκεπτική αναφορικά με την εν λόγω συνεργασία εξαιτίας του γεγονότος ότι η αμερικανική τεχνολογική εταιρεία απαιτούσε να διαμοιράζονται πολλά δεδομένα.
Επί του παρόντος πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν το πακέτο της Google, Google Automotive Services (GAS) στα οχήματά τους, όπως οι General Motors, Renault, Nissan και Ford, ένα πακέτο που προσφέρει διάφορες εφαρμογές.
Από την άλλη, οι τεχνολογικοί κολοσσοί όπως οι Google, Apple και Amazon, έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα να έρθουν σε συμφωνία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να εξοπλίσουν τα οχήματά τους με την τεχνολογία τους.
Ωστόσο, κάποιες εταιρείες εμφανίζονται διστακτικές ως προς τον διαμοιρασμό των δεδομένων από τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα. Σε ένα άλλο σημείο για το οποίο προβληματίζονται είναι για το ότι στην οθόνη των λειτουργιών θα εμφανίζεται το λογότυπο της εκάστοτε τεχνολογικής εταιρείας και όχι το δικό τους.
Η BMW για παράδειγμα είναι απόλυτη στο να μην βάλει το GAS στα αυτοκίνητά της, καθώς είναι σημαντικό να έχει εκείνη τον έλεγχο των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Latest News
NASA: Έλαβε για πρώτη φορά μήνυμα με λέιζερ από το βαθύ Διάστημα
Έφτασε με ακραία ταχύτητα από απόσταση 1,5 φοράς μεταξύ Γης και Ήλιου – Η αποστολή στέφθηκε από επιτυχία, αποδεικνύοντας την αξιοπιστία του νέου συστήματος επικοινωνίας με λέιζερ αντί για ραδιοκύματα
Το TikTok ο νέος «βασιλιάς» των social media – Ποιος είναι ο άντρας πίσω από τη viral εφαρμογή;
Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν μουσική και βίντεο σύντομης διαρκείας.
Νέα επένδυση «μαμούθ» της Microsoft σε υποδομές cloud και AI
Η Microsoft επιθυμεί να επεκτείνει περαιτέρω τις δυνατότητες ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης, παγκοσμίως
Meta και Ray-Ban κυκλοφορούν περιορισμένη έκδοση «έξυπνων γυαλιών» Ferrari
Μόνο 1.000 ζεύγη των γυαλιών ηλίου περιορισμένης έκδοσης είναι διαθέσιμα
Ποια νέα μέτρα εξετάζουν οι ΗΠΑ για τις εξαγωγές τεχνολογίας στην Κίνα
Η Ουάσιγκτον προτρέπει την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Ολλανδία να περικόψουν την προσφορά εργαλείων και τεχνολογίας
Eταιρείες ουρανίου «τρίβουν τα χέρια τους» - Τα data centers θα δώσουν ώθηση στην πυρηνική ενέργεια;
Τα chatbots όπως το ChatGPT απαιτούν περίπου 10 φορές περισσότερη ενέργεια από μηχανές αναζήτησης όπως το Google Search
Πώς εκατομμύρια Αμερικανοί κινδυνεύουν να βρεθούν... offline
Πολιτικά παιχνίδια ενδέχεται να στερήσουν από εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά την οικονομική πρόσβαση στο ευρυζωνικό διαδίκτυο
Στέλνουν στα δικαστήρια Microsoft - OpenAI 8 εκδότες εφημερίδων
Η ομάδα των οκτώ εκδοτών εφημερίδων διαφωνεί με το ChatGPT και τον ψηφιακό βοηθό Copilot της Microsoft
Η θεωρία συνωμοσίας που «προέβλεψε» το τέλος του διαδικτύου
Η «Θεωρία του Νεκρού Διαδικτύου» είναι μια θεωρία συνωμοσίας ότι το Διαδίκτυο ελέγχεται από τεχνητή νοημοσύνη και ότι το περιεχόμενο που βλέπουμε σήμερα στο διαδίκτυο παράγεται από bot
Πενταπλάσια κέρδη για την Huawei στο α' τρίμηνο - «Αναγέννηση» στον κλάδο smartphone
«Η ψηφιοποίηση, η ευφυΐα και η απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα» συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων