Μέχρι τα τέλη Μαρτίου, το Netflix σχεδιάζει να βάλει τέλος στο αίσθημα κοινοκτημοσύνης που υπάρχει μεταξύ των χρηστών του.

Το Netflix θέλει να τερματίσει το πρόβλημα των χρηστών που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης, για να κρατήσει σταθερή την ροή εσόδων την ώρα που η βάση των συνδρομητών έχει αρχίσει να συρρικνώνεται.

Σε επιστολή προς τους μετόχους, η εταιρεία ανέφερε ότι το μοίρασμα των κωδικών έχει λάβει διαστάσεις αλλά θα τερματιστεί. Είναι μια πρακτική, προσθέτει το Netflix, που «υπονομεύει την ικανότητά μας να επενδύουμε στην εταιρεία και να τη βελτιώνουμε».

Δύσκολη χρονιά για το Netflix

Το 2022 ήταν «δύσκολη χρονιά» για το Netflix, όπως είχε παραδεχθεί και η ίδια η εταιρεία, καθώς έχασε subscriber για πρώτη φορά μέσα σε μία δεκαετία.

Tο Netflix ανέφερε ότι για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια είχε απώλεια στον αριθμό των συνδρομητών. Το α΄ τέταρτο του 2022 οι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 200.000, μια πτώση οριακή ως προς το σύνολο των χρησυών, αλλά υπαρκτή.

Από την άλλη πλευρά, αναζητώντας τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, το Netflix εισήγαγε τον Νοέμβριο έναν νέο τύπο λογαριασμού με διαφημίσεις για 6,99 δολάρια τον μήνα, παράλληλα με τον λογαριασμό των 9,99 δολαρίων που δεν έχει διαφημίσεις. Όπως συμβαίνει και στα τηλεοπτικά δίκτυα, οι σύντομες διαφημίσεις «πέφτουν» πριν από την ταινία και στη διάρκειά της.

Όπως αναφέρει η Daily Mail, το Netflix σχεδιάζει ένα «νόμιμο» μοίρασμα του λογαριασμού όπου πολλοί χρήστες θα έχουν τον ίδιο λογαριασμό, αλλά με κόστος μικρότερο από αυτό ενός λογαριασμού. Αυτό το μοίρασμα θα απευθύνεται σε φίλους ή σε μέλη μιας οικογένειας που ζουν μακριά από το νοικοκυριό.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Apple: Πού και πότε θα «αποκαλύψει» την στρατηγική για την ΑΙ
Tεχνητή νοημοσύνη |

Πού και πότε θα «αποκαλύψει» η Apple την στρατηγική για την ΑΙ

To tech event προσελκύει παραδοσιακά το ενδιαφέρον πελατών και συνεργατών της Apple σε όλο τον κόσμο, όπως και της παγκόσμιας αγοράς και του τεχνολογικού κλάδου λόγω των καινοτομιών που παρουσιάζονται εκεί