Το Netflix, ίσως η μεγαλύτερη πλατφόρμα streaming τηλεοπτικού περιεχομένου του κόσμου κατάφερε να υπερβεί τις δυσκολίες και να προσθέσει περισσότερους συνδρομητές από όσους προέβλεπε η ίδια η εταιρεία μόλις τρεις μήνες πριν.

Πιο συγκεκριμένα, η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε 7,66 εκατομμύρια νέους συνδρομητές κατά το δ’ τρίμηνο του 2022, ξεπερνώντας την δική της πρόβλεψη κατά τρία εκατομμύρια συνδρομητές.

Το Netflix «μέτρησε» κατά το δ’ τρίμηνο του 2022 συνολικά 230,75 εκατομμύρια χρήστες της υπηρεσίας έναντι 223,09 εκατομμυρίων το γ’ τρίμηνο του περασμένου έτους. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το α’ εξάμηνο του 2022 ήταν το δυσκολότερο στην ιστορία της εταιρείας.

«Σπάει»…τα ταμεία το ζεύγος Χάρι και Μέγκαν στο Netflix

Ήταν η πρώτη φορά που το Netflix είχε μείωση των συνδρομητών για δύο διαδοχικά τρίμηνα. Συνολικά, το α’ και το β’ τρίμηνο του 2022 η πλατφόρμα είδε τη συνδρομητική της βάση να μειώνεται κατά 1,17 εκατομμύρια συνδρομητές.

Σημειώνεται ότι το Netflix έχει ήδη ανακοινώσει από το προηγούμενο τρίμηνο ότι πλέον θα «επικεντρώνεται όλο και περισσότερο στα έσοδα ως την κύρια μονάδα μέτρησης» των επιδόσεων της εταιρείας. Παρόλα αυτά το δ’ τρίμηνο τα έσοδα ανήλθαν στα 7,85 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τις προβλέψεις αλλά και στα χαμηλότερα επίπεδα από τότε που η εταιρεία εισήχθη στο χρηματιστήριο.

Στο εξής το Netflix δεν θα παρέχει στοιχεία προβλέψεων για τη συνδρομητική του βάση αλλά θα συνεχίσει να παρέχει στοιχεία μόνο για τα έσοδά της.

Ποιος είναι ο 62χρονος συνιδρυτής του Netflix που «αποστρατεύτηκε»

Οι διοικητικές αλλαγές

Παράλληλα με τις επιδόσεις του τριμήνου η εταιρεία ανακοίνωσε και διοικητικές ανακατατάξεις. Ο επί 25 χρόνια συνδιευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της εταιρείας, Ριντ Χέιστινγκς, αποχώρησε από τη θέση του που πλέον καταλαμβάνει ο Γκρεγκ Πίτερς, μέχρι πρότινος γενικός διευθυντής επιχειρήσεων (COO).

Ο Τεντ Σαράντος, ο οποίος είναι συνδιευθύνων σύμβουλος ήδη από το 2020, παραμένει στη θέση του. Ο Χέιστινγκς ωστόσο θα παραμείνει, τυπικά τουλάχιστον, στα πράγματα της εταιρείας καθώς θα διατηρήσει θέση εκτελεστικού προέδρου.

Ο Σαράντος είναι ουσιαστικά το «δημόσιο πρόσωπο» της εταιρείας ενώ ο Πίτερς θεωρείται ο άνθρωπος που ουσιαστικά «έτρεξε» την ανάπτυξη της πλατφόρμας και του περιεχομένου της.

«Υπέκυψε στον πειρασμό» το Netflix – Δίνει και άλλο χώρο στις διαφημίσεις

Συνδρομή με διαφήμιση

Επόμενος στόχος για το Netflix θεωρείται η καθιέρωση της φθηνότερης συνδρομής που επιτρέπει και την προβολή διαφημιστικού περιεχομένου, κάτι που η εταιρεία αρνούνταν να κάνει επί χρόνια. Η συγκεκριμένη επιλογή, το «Netflix Basic with Ads» είναι ήδη διαθέσιμο στις Ηνωμένες Πολιτείες έναντι αντιτίμου 6,99 δολαρίων και σταδιακά θα γίνει διαθέσιμο και στις υπόλοιπες αγορές που είναι διαθέσιμη η πλατφόρμα.

Η εταιρεία σημείωνε στην έκθεση για τα αποτελέσματα του γ’ τριμήνου ότι δεν περίμενε «ουσιώδη συνεισφορά» στο τέταρτο τρίμηνο από το νέο πρόγραμμα που περιλαμβάνει και διαφημίσεις και ότι ανέμενε να αυξήσει τους συνδρομητές του προγράμματος «σταδιακά με την πάροδο του χρόνου».

Όντως, οι αναφορές έδειξαν ότι το «Netflix Basic with Ads» ξεκίνησε με αργό ρυθμό. Η Wall Street Journal ανέφερε χαρακτηριστικά τον περασμένο μήνα ότι ήταν η λιγότερο δημοφιλής συνδρομή του Netflix τον Νοέμβριο, επικαλούμενη στοιχεία από την εταιρεία ανάλυσης Antenna.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Google: Παρουσίασε νέο μικροτσίπ και «έλυσε» ένα χρόνιο πρόβλημα των κβαντικών υπολογιστών
Τεχνολογία |

Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google

Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits

Έρευνα BrokerChooser: Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης
Τεχνολογία |

Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας

Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες