Νέο εργατικό ατύχημα συνέβη το Σάββατο 28 Ιανουαρίου στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, στο λιμάνι του Πειραιά, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων (ΕΝΕΔΕΠ), και πιο συγκεκριμένα σε εργαζόμενο που είχε βάρδια επί του πλοίου Cma cgm La peace.
«Ένα ακόμη όνομα προστίθεται στη μακρά λίστα συναδέλφων που έχουν κτυπήσει, που έχουν σακατευτεί εν ώρα εργασίας στο πρώτο λιμάνι της Μεσογείου, που σφύζει από κέρδη», αναφέρει χαρακτηριστικά η ΕΝΕΔΕΠ, η οποία θέτει θέμα εντατικοποίησης της εργασίας και της απουσίας μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.
Χωρίς Βαρέα και Ανθυγιεινά
Μεταξύ άλλων σημειώνει το σωματείο ΕΝΕΔΕΠ:
«Ως σωματείο, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στην Επιτροπή Υγιεινής και Ασφάλειας κατ’ επανάληψη έχουμε ζητήσει ως μέτρο να γίνεται έλεγχος πριν την εκτέλεση λιμενεργατικής εργασίας ώστε να υπάρχει ασφαλής εκτέλεση της εργασίας.
Σε ένα λιμάνι που συνεχίζεται το απαράδεκτο καθεστώς για τους λιμενεργάτες να μη εφαρμόζονται τα Βαρέα και Ανθυγιεινά (ΒΑΕ). Μια εργασίας που καθημερινά εκτιθόμαστε κινδύνους που οφείλονται από την απουσία μέτρων για τη προστασία της Ασφάλειας και της Υγείας μας, που εκτιθόμαστε σε ακραίες καιρικές συνθήκες, που «φτύνουμε αίμα» για να μη πέσει η «παραγωγικότητα» της COSCO-DPORT.
Πρώτο μέλημα μας είναι να γυρνάμε σώοι και αρτιμελείς στις οικογένειες και τα παιδιά μας. Πρώτο μέλημα μας είναι να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια τα παιδιά μας, να απολαμβάνουμε τις χαρές της ζωής.
Με όπλο μας την ενότητα, την αλληλεγγύη και τον αγώνα μας, θα επιβάλλουμε τους όρους που διασφαλίζουν τις ζωές μας. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να παραμένουμε σε επιφυλακή και να μην εκτελούν εργασίες σε συνθήκες που μπορεί να προκληθεί με αιτία της εργοδοσίας και των εφοπλιστών νέο εργατικό ατύχημα.»
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Αναβαθμίζεται η Ζώνη Περάματος με δυο νέους γερανούς ικανότητας 40 τόνων
Οι γερανοί δημιουργούν νέα δεδομένα παρεχόμενων υπηρεσιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος
Γιατί τα ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων
Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη, ανακοίνωσε το λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ
Επιτακτική ανάγκη για κανονισμούς ασφαλούς ρυμούλκησης στα λιμάνια
Οι νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών θα έχουν ισχύ από την 1η Ιουλίου
Στο ΤΑΙΠΕΔ Σούδα και Στυλίδα - Πράσινο λίφτινγκ στη ναυτιλία
To ΤΑΙΠΕΔ αναλαμβάνει την ωρίμανση και τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας, με Δικαιούχο το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ως Υπουργείο Ευθύνης
Κύμα επενδύσεων στα λιμάνια της χώρας – Μνηστήρες και εργολάβοι
Η ιδιωτικοποίηση στο Λαύριο και τα έργα σε Αλεξανδρούπολη, Πειραιά και Θεσσαλονίκης