Νέο εργατικό ατύχημα συνέβη το Σάββατο 28 Ιανουαρίου στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, στο λιμάνι του Πειραιά, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων (ΕΝΕΔΕΠ), και πιο συγκεκριμένα σε εργαζόμενο που είχε βάρδια επί του πλοίου Cma cgm La peace.
«Ένα ακόμη όνομα προστίθεται στη μακρά λίστα συναδέλφων που έχουν κτυπήσει, που έχουν σακατευτεί εν ώρα εργασίας στο πρώτο λιμάνι της Μεσογείου, που σφύζει από κέρδη», αναφέρει χαρακτηριστικά η ΕΝΕΔΕΠ, η οποία θέτει θέμα εντατικοποίησης της εργασίας και της απουσίας μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.
Χωρίς Βαρέα και Ανθυγιεινά
Μεταξύ άλλων σημειώνει το σωματείο ΕΝΕΔΕΠ:
«Ως σωματείο, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στην Επιτροπή Υγιεινής και Ασφάλειας κατ’ επανάληψη έχουμε ζητήσει ως μέτρο να γίνεται έλεγχος πριν την εκτέλεση λιμενεργατικής εργασίας ώστε να υπάρχει ασφαλής εκτέλεση της εργασίας.
Σε ένα λιμάνι που συνεχίζεται το απαράδεκτο καθεστώς για τους λιμενεργάτες να μη εφαρμόζονται τα Βαρέα και Ανθυγιεινά (ΒΑΕ). Μια εργασίας που καθημερινά εκτιθόμαστε κινδύνους που οφείλονται από την απουσία μέτρων για τη προστασία της Ασφάλειας και της Υγείας μας, που εκτιθόμαστε σε ακραίες καιρικές συνθήκες, που «φτύνουμε αίμα» για να μη πέσει η «παραγωγικότητα» της COSCO-DPORT.
Πρώτο μέλημα μας είναι να γυρνάμε σώοι και αρτιμελείς στις οικογένειες και τα παιδιά μας. Πρώτο μέλημα μας είναι να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια τα παιδιά μας, να απολαμβάνουμε τις χαρές της ζωής.
Με όπλο μας την ενότητα, την αλληλεγγύη και τον αγώνα μας, θα επιβάλλουμε τους όρους που διασφαλίζουν τις ζωές μας. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να παραμένουμε σε επιφυλακή και να μην εκτελούν εργασίες σε συνθήκες που μπορεί να προκληθεί με αιτία της εργοδοσίας και των εφοπλιστών νέο εργατικό ατύχημα.»
Latest News
Πόσο έχουν «πληγώσει» οι Χούθι το λιμάνι του Πειραιά
Οι επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα διαμόρφωσαν νέα δεδομένα για τα μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης
Νέα πτώση στη διακίνηση containers καταγράφεται στον Πειραιά
Το πρώτο δίμηνο του 2024 η διακίνηση containers στους δυο προβλήτες της ΣΕΠ στον Πειραιά μειώθηκε κατά 8,9% έναντι του 2023
Νέο ρεκόρ στις αφίξεις κρουαζιέρας το 2024
Κάθε ιστορικό προηγούμενο ξεπέρασε το 2023 με 7.003.150 επιβάτες, ενώ φέτος οι εκτιμήσεις τούς εκτινάσσουν πάνω από τα 8 εκατ.
Οι πρώτοι μνηστήρες για το Λιμάνι του Λαυρίου - Γιατί το ΤΑΙΠΕΔ άλλαξε το πωλητήριο
Αναλυτικά οι όροι του διαγωνισμού πώλησης - Ποιες είναι οι κύριες δραστηριότητες του λιμανιού
Πατήθηκε το κουμπί για το λιμάνι του Λαυρίου - Προς πώληση πλειοψηφικό πακέτο
Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης ενδέχεται να παραταθεί
Από το λιμάνι του Πειραιά η μεταφορά των ηλεκτρικών λεωφορείων
Θα διατεθούν άμεσα στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής