Τις δυσκολίες που εντοπίστηκαν κατά τη δρομολόγηση του πρώτου πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου (LH2), καταγράφει έκθεση του Australian Transport Safety Bureau, η οποία αναφέρει πως προέκυψε ένα ζήτημα ασφάλειας στο παρθενικό ταξίδι του «Susio Frontier».
Όπως τονίζεται, υπήρξε αστοχία μιας ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας, η οποία οδήγησε στη διάδοση της φλόγας από τον εξαερισμό της μονάδας καύσης αερίου του «Suiso Frontier» στο λιμάνι του Χάστινγκς.
Και η Γερμανία στο σχέδιο για μεσογειακό αγωγό υδρογόνου
Μετά τη φόρτωση του «LH2» και ενώ το πλοίο ήταν ακόμα ελλιμενισμένο, παρουσιάστηκε δυσλειτουργία του εξοπλισμού ελέγχου αερίου. Ένας εργαζόμενος στο πλοίο παρατήρησε μια κίτρινη φλόγα αερίου από τον εξαερισμό στο κατάστρωμα του πλοίου, ενώ όπως επισημαίνεται δεν υπήρξε πυρκαγιά ή έκρηξη, ούτε τραυματισμοί ή ζημιές.
Ελεγχοι ασφαλείας
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ATSB, Ανγκους Μίτσελ, «οι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι ασφαλείας που προορίζονταν να ανιχνεύσουν πιθανή δυσλειτουργία και να αποτρέψουν ένα τέτοιο περιστατικό δεν ήταν αποτελεσματικοί».
Στο πλαίσιο αυτό, η κατασκευάστρια εταιρεία της μονάδας καύσης αερίου «Saacke», τοποθέτησε ειδικούς διακόπτες. Επιπλέον, η λογική ελέγχου του συστήματος έχει προγραμματιστεί ώστε να σταματά τη μονάδα εάν εντοπιστεί σφάλμα.
«Η έρευνα του ATSB υπογραμμίζει τη σημασία της διασφάλισης ότι τα αυτοματοποιημένα λειτουργικά συστήματα του πλοίου είναι εξοπλισμένα με ελέγχους ασφαλείας για την αποφυγή επικίνδυνων συνεπειών σε περίπτωση δυσλειτουργίας», είπε ο Μίτσελ.
Το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου στον κόσμο αναχώρησε από την Ιαπωνία για να παραλάβει το πρώτο του φορτίο υγροποιημένου υδρογόνου από την Αυστραλία πέρυσι, σύμφωνα με δήλωση της Kawasaki Heavy Industries Ltd. Το πιλοτικό πρόγραμμα 500 εκατ. δολαρίων Αυστραλίας (362 εκατ. δολάρια), υπό την ηγεσία της ιαπωνικής Kawasaki και με την υποστήριξη της ιαπωνικής και της αυστραλιανής κυβέρνησης, ξεκίνησε νστα μέσα Ιανουαρίου του 2022.
Στόχος της Kawasaki είναι να συνεχίσει την επιτυχία της ως σημαντικού παραγωγού δεξαμενόπλοιων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και στο υδρογόνο, στον δρόμο για την απανθρακοποίηση στην ενέργεια, ισχυροποιώντας τη θέση της χώρας στη χρήση πράσινης ενέργειας.
Latest News
Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας
Η ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027»
Ανησυχία αρχών για τον «αυτόματο πιλότο» στα Τesla - Τι δείχνει η ανάκληση 2 εκατ. οχημάτων
H NHTSA ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα μετά από την καταγραφή νέων συμβάντων σύγκρουσης οχημάτων Tesla
ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Νέος φωτοβολταϊκός σταθμός 80 MW στη Δυτική Μακεδονία
Στην κατασκευή του θα χρησιμοποιηθούν bifacial φωτοβολταϊκά πλαίσια υψηλής απόδοσης, πάνω σε σταθερό σύστημα στήριξης.
Αρχές του 2025 το νέο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Η αλλαγή των σχεδίων της εταιρείας λειτούργησε θετικά για τις μετοχές της Tesla, που κινούνταν έντονα ανοδικά καταγράφοντας κέρδη έως και 10%
Πλαστικά, ένας αιώνιος εφιάλτης ρύπανσης και… συμφερόντων
Τα Ηνωμένα Έθνη επιδιώκουν να τερματίσουν τη ρύπανση των πλαστικών με μια διεθνώς δεσμευτική συνθήκη, όμως οι διαπραγματεύσεις είναι σκληρές και τα… λεφτά πολλά
Πόσες εύκρατες μέρες θα χάσουν διαφόρες χώρες λόγω κλιματικής αλλαγής - Πώς επηρεάζεται η Ελλάδα
Μέχρι το τέλος του αιώνα, οι κάτοικοι των βόρειων χωρών θα δουν γενικά ηλιόλουστες, ανοιξιάτικες μέρες να εμφανίζεται νωρίτερα τον χειμώνα
HELLENiQ ENERGY: Έναρξη λειτουργίας της ΕΚΟ Energy στην Κύπρο ως προμηθευτής πράσινης ενέργειας
Ξεκίνησε η εμπορική δραστηριότητα στην προμήθεια ηλεκτρισμού από ΑΠΕ
ΑΙΓΙΣ και AntiNero στη μάχη για τις πυρκαγιές - Οι διαγωνισμοί που «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
ΑΙΓΙΣ και AntiNero στη μάχη της Ελλάδας για τις πυρκαγιές - Πώς προχωρά η εξέλιξη των προγραμμάτων
Στα τέλη του 2024 το πρώτο πρατήριο υδρογόνου από την Motor Oil
Στα τέλη του 2025 θα λειτουργήσει και το δεύτερο στην Ακράτααι- Και οι δύο σταθμοί θα είναι δημοσίως προσβάσιμοι
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup