
Τη θέσπιση του Σήματος Επισκέψιμου Ζυθοποιείου ανακοίνωσαν η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών και το Υπουργείο Τουρισμού. Η πρόταση της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών είχε ως στόχο την σύνδεση της ελληνικής παραγωγής ζύθου με αυτήν της φιλοξενίας, μέσα από ένα οργανωμένο θεσμικό πλαίσιο. Η ένταξη του ζυθοτουρισμού στις εθνικές δράσεις προώθησης του τουριστικού προϊόντος, θα ενισχύσει την επισκεψιμότητα και την εξωστρέφεια των ζυθοποιείων, ενώ παράλληλα θα αναδείξει την κουλτούρα του ζύθου στην χώρα μας.
Αυξανόμενο ενδιαφέρον
Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών, κ. Σοφοκλής Παναγιώτου, δήλωσε σχετικά: «Με γνώμονα την εμπειρία από την μακρόχρονη λειτουργία των επισκέψιμων οινοποιείων και υλοποιώντας ως Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών με μεγάλη επιτυχία τη δράση των Ανοικτών Ζυθοποιείων, από το 2018, αναλάβαμε την πρωτοβουλία να ζητήσουμε από το Υπουργείο Τουρισμού την θέσπιση του Σήματος Επισκέψιμου Ζυθοποιείου. Το αυξανόμενο ενδιαφέρον του κοινού για τα προϊόντα του ζύθου και η αλματώδης ανάπτυξη της μικροζυθοποιίας την τελευταία δεκαετία, μας οδήγησαν στην υποβολή της συγκεκριμένης πρότασης.
Η ανταπόκριση του Υπουργείου Τουρισμού, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης, στο συγκεκριμένο αίτημα του κλάδου και η ουσιαστική διαβούλευση που ακολούθησε, αποτελούν παράδειγμα υιοθέτησης μεταρρυθμίσεων που συμβάλλουν στην δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων. Ελπίζουμε και ευχόμαστε να τύχουν αντίστοιχης αντιμετώπισης και άλλα, πολύ σοβαρά και χρόνια αιτήματα του κλάδου μας. Ο ζυθοτουρισμός, ως δράση μιας ευρύτερης γαστρονομικής εμπειρίας του επισκέπτη, θα ενισχύσει επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιφέρεια και σε τουριστικές περιοχές, ενδυναμώνοντας την αναπτυξιακή πορεία του κλάδου μας».
Ανάπτυξη του τουρισμού
Η Υφυπουργός Τουρισμού, κα Σοφία Ζαχαράκη, ανέφερε: «Μετά από δουλειά πολλών μηνών και την ουσιαστική υποστήριξή μας από τους επαγγελματίες του κλάδου, το Υπουργείο Τουρισμού σχεδίασε και είναι σε θέση πλέον να παρουσιάσει το πρώτο Σήμα Επισκέψιμου Ζυθοποιείου. Πρόκειται για ακόμη μία σημαντική πρωτοβουλία, ενταγμένη στο σύνολο των καινοτόμων πολιτικών που εφαρμόζουμε. Επιδιώκουμε την υπεύθυνη ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με όρους βιωσιμότητας και την περαιτέρω διαφοροποίησή του μέσω της προώθησης των ειδικών μορφών τουρισμού και της δημιουργίας νέων, σύνθετων τουριστικών πακέτων, με έμφαση στην ποιότητα και την ένταση της εμπειρίας που προσφέρεται. Το νέο αυτό Σήμα έρχεται να παντρέψει δημιουργικά τον κόσμο του εγχώριου ζύθου συνολικά, από τις πρώτες ύλες, την επεξεργασία τους στις ζυθοποιητικές εγκαταστάσεις και την παραγωγή της ελληνικής μπύρας, με αυτόν της φιλοξενίας. Με τον τρόπο αυτό, ερχόμαστε στην πράξη να ενισχύσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις, ενθαρρύνοντάς τες στην αναζήτηση νέων δρόμων ανάπτυξης».
Αξίζει να σημειωθεί, πως τα ζυθοποιεία, δέχονται ήδη πληθώρα αιτημάτων, τόσο από ιδιώτες όσο και από οργανωμένους φορείς και εταιρείες του τουριστικού κλάδου, για επισκέψεις στους χώρους παραγωγής, καθώς και για γευστικές δοκιμές των προϊόντων τους. Το Σήμα Επισκέψιμου Ζυθοποιείου έρχεται να δώσει ώθηση σε πληθώρα ζυθοποιείων σε όλη τη χώρα, να αποτελέσουν πόλους έλξης επισκεπτών, αναδεικνύοντας τα προϊόντα και τις εγκαταστάσεις τους.


Latest News

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο