
Πολλά εστιατόρια και ξενοδοχεία στο κέντρο των πόλεων βλέπουν τις πωλήσεις να επανέρχονται στα προ πανδημίας επίπεδα — αλλά μόνο την Τρίτη, την Τετάρτη και την Πέμπτη.
Σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και η Ατλάντα, η τριήμερη εβδομάδα εργασίας έχει θέσει τις επιχειρήσεις φιλοξενίας προ νέων προκλήσεων. Με λιγότερους εργαζομένους στα γραφεία τις Δευτέρες και τις Παρασκευές — που για ορισμένα εστιατόρια ήταν οι πιο δυνατές ημέρες πωλήσεών τους — πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να αλλάξουν χρονοδιαγράμματα εργασίας ή να ξεκινήσουν πρωτοβουλίες για να προσελκύσουν πελάτες στην αρχή και το τέλος της εβδομάδας.
Η κίνηση στην αρχή και το τέλος της εργάσιμης εβδομάδας είναι υποτονική και στα ξενοδοχεία, σε ό,τι αφορά τους επαγγελματίες ταξιδιώτες. Εξαίρεση φαίνεται να αποτελούν τα ξενοδοχεία στην Καλιφόρνια, στα οποία αρκετοί συνδυάζουν πλέον την εργασία με ταξίδια αναψυχής.
Πώς η υβριδική εργασία αλλάζει το real estate
Μειωμένα έξοδα
Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC, η WFH Research, η οποία διεξάγει έρευνες και προγράμματα σχετικά με τις εργασιακές ρυθμίσεις και συμπεριφορές, δημοσίευσε ευρήματα την περασμένη εβδομάδα που δείχνουν ότι η απομακρυσμένη εργασία κοστίζει στις πόλεις δισεκατομμύρια το χρόνο. Σύμφωνα με στοιχεία που συλλέχθηκαν από τον Ιούνιο έως τον Νοέμβριο, η μείωση των δαπανών ανά άτομο στη Νέα Υόρκη ήταν 4.661 δολ., ακολουθούμενη από $4.200 στο Λος Άντζελες και $4.051 στην Ουάσιγκτον.
Ποιες είναι οι καλύτερες ημέρες για να δουλεύει κάποιος από το…γραφείο;
Οι προσωπικές ημέρες εργασίας μειώθηκαν περισσότερο, στην Ουάσιγκτον (37%), σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία, ακολουθούμενη από την Ατλάντα με 34,9% και το Φοίνιξ με 34,1%. Η πλειοψηφία αφορά στους τομείς των πληροφοριών, των οικονομικών και των επαγγελματικών και επιχειρηματικών υπηρεσιών.
Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της WFH Research, Jose Maria Barrero, το 28,2% των εργαζομένων είναι υβριδικοί — εργάζονται μερικές ημέρες στο γραφείο και μερικές ημέρες εξ αποστάσεως — σε σύγκριση με το 12,7% που εργάζονται πλήρως εξ αποστάσεως.
Ο Andrew Rigie, εκτελεστικός διευθυντής της New York City Hospitality Alliance, είπε ότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να ξοδεύουν περισσότερα για πρωινό ή μεσημεριανό γεύμα ή βγαίνουν έξω για χαρούμενες ώρες μετά τη δουλειά, όταν βρίσκονται σε εμπορικές περιοχές, σε σύγκριση με το ποσό που ξοδεύουν σε εστιατόρια. και μπαρ στη γειτονιά τους όταν εργάζονται εξ αποστάσεως.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της