Σε μια σοβαρή καταγγελία για τη λειτουργία των τρένων στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όπου συνέβη η τραγωδία με τους 32 νεκρούς μετά από σύγκρουση τρένων στα Τέμπη, προχώρησε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.
«Δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν. Αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως» ανέφερε ο Κώστας Γενηδούνιας μιλώντας στην ΕΡΤ.
Ερωτηθείς για το αν αυτό σημαίνει πως οι μηχανοδηγοί κινούνται στα «τυφλά», τόνισε ότι «οι πληροφορίες δίνονται από σταθμάρχη σε σταθμάρχη μέσω ασυρμάτου. Μας λέει ο σταθμάρχης στην ΑΘήνα θα πάτε μέχρι το Μενίδι, μετά μέχρι την Οινόη, συνολικά αυτό γίνεται 15 φορές από Αθήνα για Θεσσαλονίκη».
Σημείωσε δε πως «υπήρχαν ηλεκτρονικά συστήματα, δεν λειτουργούν, ρωτήστε τους υπευθύνους».
Αναφορικά για τις συνθήκες του δυστυχήματος, είπε ότι «στο σημείο έχει διπλή γραμμή, ένα ανεβαίνει, ένα κατεβαίνει, δεν ξέρω γιατί τα τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή».
Τέλος, ο κ. Γενηδούνιας είπε: «Εμείς ακολουθούμε εντολές. Όπου μας πουν πηγαίνουμε. Σε όλο το μήκος της διαδρομής είναι διπλή η γραμμή. Αν σε κάποιο σημείο γίνονται έργα υπάρχουν διακλαδώσεις. Όλα γίνονται χειροκίνητα και εμπειρικά. Είναι χρόνια που δεν λειτουργούν τα συστήματα».
Latest News
Παραβιάσεις και υπερπτήσεις, το κόστος και ο κίνδυνος ατυχήματος – Ποια τα κέρδη του ενός έτους ηρεμίας
Οι κρίσεις προκαλούνται από ατυχήματα, υπογραμμίζει ο Γεραπετρίτης
Άνευ προηγουμένου ειλικρίνεια Μίλεϊ για να καλύψει το Ισραήλ: «Και εμείς σκοτώσαμε γυναικόπαιδα»
Ο πρώην αρχηγός του ισχυρότερου στρατού στον κόσμο επιστράτευε μια άνευ προηγουμένο ειλικρίνεια.
Nετανιάχου: Αν χρειαστεί θα πολεμήσουμε με τα νύχια μας- Συνεχίζονται οι επιχειρήσεις στη Ράφα
Παρά την βεβαίωση των ΗΠΑ πως δεν θα προμηθεύσουν το Ισραήλ με επιθετικά όπλα, οι IDF συνεχίζουν την επιχείρηση στη Ράφα με στόχο την εξόντωση της Χαμάς.
Το 67% των Ευρωπαίων οδηγών μιλάει στο τηλέφωνο ενώ οδηγεί - Τι καταγράφει πανευρωπαϊκή έρευνα
Εγωκεντρισμός, αίσθημα παντοδυναμίας, επιθετικότητα… η οδηγική συμπεριφορά, καθρέφτης των ελαττωμάτων της κοινωνίας
Βρίσκει ρυθμό η ελληνική οικονομία, αλλά η ανάπτυξη δεν θα ξεπεράσει το 1,5% φέτος, λέει η ING
Η εκτίμηση για τον πληθωρισμό είναι να παραμένει στο 2,7%, για να πέσει στο 1,9% την επόμενη χρονιά
Κάμερον: Κάλεσμα για πιο δυναμική Ευρώπη
«Πιο σκληρή και πιο δυναμική Ευρώπη» απέναντι στη ρωσική και κινεζική επιθετικότητα ζητά ο Βρετανός ΥΠ.ΕΞ. Πίεση ώστε τα μέλη του ΝΑΤΟ να αυξήσουν τις αμυντικές δαπάνες στο 2,5%.
Πέρασαν το τεστ τα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ - Σε ποιες γραμμές δρομολογούνται
Εντός Μαΐου ξεκινούν τα δρομολόγια
Δεύτερη γενική απεργία ενάντια στην πολιτική Μιλέι
Η συμμετοχή αναμένεται μεγάλη
Παζάρια για τη νέα ηγετική ομάδα της ΕΕ - Μοιράζουν την τράπουλα στις Βρυξέλλες
Τι θα γίνει με την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
O απολογισμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου - Η καταγραφή της DW
Οι ευρωεκλογές πλησιάζουν και οι απερχόμενοι ευρωβουλευτές εγκωμιάζουν το έργο τους και κάνουν τον απολογισμό τους. Είναι τόσο θετικός όσο υποστηρίζουν;