Κατακόρυφη είναι η αύξηση παραγωγής audiobooks το 2022, όπως προκύπτει από τις εγγραφές στην βιβλιογραφική βάση οσδέλnet.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου – ΟΣΔΕΛ, παρήχθησαν 534 τίτλοι ηχητικών βιβλίων, έναντι 98 το 2021 και 15 το 2020.
Spotify – Εξαγοράζει τη Findaway και διεισδύει στην αγορά των audiobooks
Ο οργανισμός προσθέτει: «όπως είναι προφανές, το 2022 είναι χρονιά-ορόσημο για την αγορά των ηχητικών βιβλίων στη χώρα μας. Υπάρχουν πλέον και στην Ελλάδα ενδείξεις ότι ανοίγει η αγορά των audiobooks. Νέοι παίκτες εμφανίζονται, οι μεγάλες αλυσίδες εξετάζουν το ενδεχόμενο να δραστηριοποιηθούν στο αντικείμενο και οι χρήστες εξοικειώνονται με την ακρόαση ηχητικών αρχείων (podcasts, on demand ραδιοφωνικές εκπομπές, κτλ.) μέσω των συνδρομητικών πλατφορμών. Οι εξελίξεις το επόμενο διάστημα θα είναι ενδιαφέρουσες για την αγορά των ακουστικών βιβλίων».
Τι δείχνει έρευνα για το βιβλίο στην Ελλάδα
Στο μεταξυ τα ευρήματα της έρευνας «Αναγνώσεις, αναγνώστες και αναγνώστριες: Το βιβλίο και το κοινό του στην Ελλάδα» αναδεικνύουν και τεκμηριώνουν την αιτιώδη σχέση της ανάγνωσης με την προσωπική, επαγγελματική και κοινωνική εξέλιξη. Επίσης, η μελέτη συνοδεύεται από συμπεράσματα, προτάσεις και ένα επίμετρο για το μεγάλο ζήτημα που αναδεικνύεται από την έρευνα, το γεγονός ότι οι αναγνωστικές ανισότητες παράγουν κοινωνικές και πολιτισμικές ανισότητες.
Η έρευνα θα είναι ελεύθερα προσβάσιμη στον ιστότοπο του Οργανισμού (www.osdel.gr). Παράλληλα, μια εμπλουτισμένη εκδοχή με το σύνολο των συνεντεύξεων και την πλήρη θεωρητική ανάλυση θα κυκλοφορήσει σε βιβλίο. Οι εκδόσεις Gutenberg ανέλαβαν να σχεδιάσουν και να χρηματοδοτήσουν την έκδοση του βιβλίου, τα έσοδα του οποίου θα διατεθούν στον ΟΣΔΕΛ για την ενίσχυση των πολιτιστικών και κοινωνικών δράσεων που υλοποιεί.
O ΟΣΔΕΛ, για την υποστήριξη της πρωτοβουλίας αυτής, έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας με κεντρικό σύνθημα «Ξέρεις να διαβάζεις, ξέρεις και τον τρόπο να κάνεις τη ζωή σου καλύτερη». Στόχος αυτής της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης είναι αφενός το ζήτημα της ανάγνωσης να τεθεί στον δημόσιο διάλογο και αφετέρου να αναδειχθεί η αναγκαιότητα υιοθέτησης εθνικής πολιτικής για το βιβλίο. Η υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιείται με τη συνεργασία της Εταιρείας Συγγραφέων, του Κύκλου Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, των συλλόγων εκδοτών ΑΣΕΒ, ΕΝΕΛΒΙ και ΣΕΕΒΙ, ενώ στην καμπάνια συμμετέχουν και οι κοινότητες βιβλιοθηκονόμων και εκπαιδευτικών.
Latest News
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Τα Αηδόνια της Σιωπής μέσα από μία… «οικονομική» ματιά
Μια βιβλιοκριτική σε ένα οικονομικό site
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Προ των πυλών deal 1 δισ. FIFA - Apple - Τι θα αφορά
Η συμφωνία με την Apple θα μπορούσε να ανακοινωθεί εντός του Απριλίου
Στην ολομέλεια της βουλής το νομοσχέδιο ενίσχυσης του οπτικοακουστικού τομέα
Δεκτό και στο σύνολό του έγινε από την πλειοψηφία της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Η τέχνη του Κιθ Χάρινγκ ξεκίνησε από τον δρόμο (όχι από τα μουσεία)
Τρεις δεκαετίες μετά το θάνατό του, τα έργα του εξακολουθούν να βρίσκονται στα πωλητήρια των μουσείων. Αλλά η αντίληψή του για τη δημόσια τέχνη διατηρείται πιο έντονα στο δρόμο.
Στα ύψη η ζήτηση για «πράσινα» ταλέντα - Τι δείχνει έρευνα της ManpowerGroup
Σε ποιους κλάδους υπάρχει η υψηλότερη ζήτηση
Αυτές είναι οι χώρες που οι πορτοφολάδες κάνουν... πάρτι
Πιο πιθανό είναι να γίνετε στόχος πορτοφολάδων αν κυκλοφορείτε σε μεγάλα πλήθη
Πολιτική, ουσιαστική, όμορφη - Η 60η Biennale στη Βενετία
Από τις 20.04 μέχρι τις 24.11 διαρκεί η 60η Biennale Σύγχρονης Τέχνης στη Βενετία και τα έχει όλα: αυτόχθονες, βία, μετανάστευση, queer κοινότητα...