Το Spotify πραγματοποίησε μία δυναμική κίνηση για μεγαλύτερη διείσδυση της πλατφόρμας στο χώρο των audiobooks (ηχογραφημένα βιβλία) μέσω της εξαγοράς της αμερικανικής Findaway.

Η Findaway, η οποία συνεργάζεται με εκδότες audiobooks όπως οι Amazon Audible, Apple iBooks, Google και Storytel, προσφέρει μία παγκόσμια γκάμα περιεχομένου. Επιπλέον, κατέχει την πλατφόρμα Voices, η οποία βοηθά συγγραφείς να εκδώσουν μόνοι τα έργα τους.

«Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη κίνηση… αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε για το Spotify είναι κάθε καταναλωτής να μπορεί να αγοράσει οποιοδήποτε ηχογραφημένο βιβλίο στην πλατφόρμα και να το ακούσει εκεί», δήλωσε ο Gustav Söderström, επικεφαλής του τομέα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας.

Οι όροι της εξαγοράς, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του δ’ τριμήνου, δεν αποκαλύφθηκαν.

Σύμφωνα με το Reuters, το Spotify φαίνεται να ακολουθεί τη μέθοδο που ακολούθησε και στην είσοδό του στην αγορά των podcasts. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα ξεκίνησε το 2018, με μία σειρά εξαγορών και πλέον αναλυτές θεωρούν ότι φέτος θα καταφέρει να ξεπεράσει την Apple, τον μεγαλύτερο πάροχο podcasts.

Το Spotify έχει ήδη συνεργασία με τη σουηδική υπηρεσία audiobook streaming Storytel που επιτρέπει στους συνδρομητές να ακούν ηχογραφημένα βιβλία, ενώ επιπλέον έχει λανσάρει την Open Access Platform για εκδότες που θέλουν να προσφέρουν περιεχόμενο στο κοινό.

Η πλατφόρμα του Spotify έχει κατά το τελευταίο τρίμηνο αυξήσει τους μηνιαίους ενεργούς χρήστες κατά 19% στα 381 εκατομμύρια, με έσοδα ύψους περίπου 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, η παγκόσμια αγορά audiobooks αναμένεται να έχει αξία 9,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2026, από μόλις 4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία