Έσκασε η είδηση εξαγοράς της AS Agora από την Σκλαβενίτης

·      Σας είχαμε ενημερώσει έγκαιρα για τις πυρετώδεις διαπραγματεύσεις των δυο πλευρών και τα «πήγαινε έλα» στελεχών στο θεσσαλικό κάμπο.

·      Η οικογένεια Σκλαβενίτη παρά τις δεύτερες σκέψεις που κάποια στιγμή επικράτησαν αποφάσισε να προχωρήσει το deal, βάζοντας «το χέρι στην τσέπη…».

·      Γιατί όλα ως γνωστόν έχουν την τιμή τους.

·      Πληροφορίες που κυκλοφορούν στην πιάτσα ανεβάζουν το τίμημα στα 6 εκατ. ευρώ.

·      Καθόλου άσχημα για τους Λαρισαίους ιδιοκτήτες της AS Agora.

·      Οι όποιες ενστάσεις κάμφθηκαν και το deal επισφραγίστηκε καταρχήν με ένα προσύμφωνο.

·      Ο μεγαλύτερος λιανέμπορος της χώρας με τα εννέα σημεία που πρόκειται να αποκτήσει ενισχύει σημαντικά την παρουσία του στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας.

·      Μια δυναμική και πολλά υποσχόμενη αγορά.

·      Το ερώτημα βεβαίως που τίθεται είναι πως θα αντιδράσουν οι βασικοί ανταγωνιστές του.

·      Εάν δηλαδή προχωρήσουν σε κάποια αντίστοιχη κίνηση σε σύντομο διάστημα.

·      Κάποιοι στην αγορά το θεωρούν σίγουρο ότι δεν αργήσουν να «χτυπήσουν».

·      Άλλωστε ως γνωστόν στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, «όλοι συζητάνε με όλους…».

·      Τα περιθώρια πάντως αρχίζουν και στενεύουν.

·      Οι καλές περιπτώσεις όπως σημειώνουν σκωπτικά στη στήλη άνθρωποι που γνωρίζουν λιγοστεύουν επικίνδυνα και μένουν μόνο σκελετοί…

Στην τελική ευθεία η πώληση του «Kassiopi Project»

·      Κορυφώνονται μαθαίνουμε οι διεργασίες για την πώληση του «Kassiopi Project» σε νέο επενδυτή.

·      Όπως σας έχουμε ενημερώσει έγκαιρα, το αμερικάνικο fund NCH έχει αποφασίσει να αποχωρήσει ύστερα περίπου δέκα χρόνια άκαρπων ενεργειών για την εκτέλεσή του.

·      Για όσους πιθανόν δεν γνωρίζουν το εν λόγω έργο αφορά στην τουριστική αξιοποίηση έκτασης 490 στρεμμάτων στην περιοχή Ερημίτης στην Κασσιόπη της Κέρκυρας.

·      Είχε παραχωρηθεί στους Αμερικανούς από το ΤΑΙΠΕΔ μέσω διεθνούς διαγωνισμού.

·      Από την πρώτη στιγμή ωστόσο αντιμετώπισε θύελλα αντιδράσεων από την τοπική κοινωνία που πολέμησε την επένδυση.

·      Πληροφορούμαστε πως οι διοικούντες του fund βρίσκονται σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με δυο σχήματα, τα οποία ενδιαφέρονται να παραλάβουν… τη σκυτάλη.

·      Οι συζητήσεις διεξάγονται σε καλό κλίμα, με το επόμενο διάστημα να θεωρείται εξαιρετικά κρίσιμο για την κατάληξη των διαπραγματεύσεων.

·      Στο τραπέζι όπως μαθαίνουμε βρίσκονται διάφορα σενάρια, με επικρατέστερο αυτό της πλήρους εξόδου των Αμερικανών από την επένδυση.

·      Και αυτό παρ’ ότι μέχρι σήμερα έχουν ξοδέψει περίπου 25 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του τιμήματος για την αγορά της έκτασης).

———————————————————

Ανατιμήσεις με ρυθμό πολυβόλου…

·      Ως η χρονιά των μεγάλων ανατιμήσεων θα μείνει στην ιστορία το 2022.

·      Πέρα από την ενέργεια αλματώδη άνοδο σημείωσε και το κόστος των πρώτων υλών.

·      Με τις γνωστές συνέπειες στις τελικές τιμές των προϊόντων και φυσικά στην τσέπη των καταναλωτών…

·      Δεν πίστευε στα μάτια του γνωστός επιχειρηματίας όταν αντίκρισε τον συνολικό αριθμό των αυξήσεων που έλαβε πέρυσι από τους προμηθευτές του.

·      3.429!Ναι καλά διαβάσατε. Κάποιες μάλιστα έγιναν πολλές φορές στο ίδιο προϊόν.

·      «Ήταν μια τρέλα αυτό που ζήσαμε πέρυσι. Δεν έχουμε ξαναδεί τέτοιο πράγμα…», μας λέει χαρακτηριστικά.

·      Ήταν αναμενόμενο λοιπόν τα ράφια να πάρουν… φωτιά.

·      Μια φωτιά που θα συνεχίσει, όπως εκτιμά ο ίδιος, να καίει τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι.

·      Εκτιμάται πως μετά θα αρχίσει να σταθεροποιείται η κατάσταση, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει πως θα αρχίσουν να πέφτουν οι τιμές.

·      Αυτό είναι κάτι που μάλλον θα αργήσει πολύ να γίνει. Κάποιοι μάλιστα λένε πως δεν θα γίνει ποτέ…

—————————————————-

Οι εναλλακτικές για τα μεγάλα λιμάνια της χώρας

·      Έντονο προβληματισμό προκαλεί στα δυο μεγάλα λιμάνια της χώρας η διακοπή της κυκλοφορίας των τρένων, μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

·      Τόσο η διοίκηση της Cosco στον Πειραιά όσο και του ΟΛΘ στη Θεσσαλονίκη βρίσκονται σε… αναμμένα κάρβουνα.

·      Ο ΟΛΘ μάλιστα αδυνατεί να τροφοδοτήσει τα δυο dry port που διαθέτει σε Βουλγαρία και Σερβία.

·      Η χρήση φορτηγών όπως αναφέρουν στη στήλη πηγές που γνωρίζουν δεν λύνει το πρόβλημα.

·      Για αυτό και αναμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τον χρόνο και τον τρόπο που θα επανέλθουν σε λειτουργία οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.

·      Λέγεται πάντως πως η Cosco καλού κακού έχει έτοιμο Plan B για την μεταφορά των container στη Κεντρική Ευρώπη.

·      Συγκεκριμένα, εφόσον δεν αποκατασταθεί σύντομα η κυκλοφορία των εμπορικών τρένων θα μεταφέρει τα εμπορεύματα με feeder (μικρότερα containerships) στο Κόπερ στη Σλοβενία και από εκεί θα διοχετεύονται στον τελικό προορισμό τους.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Il Postino