Στο 95% φτάνουν πλέον οι οnline Έλληνες, αποτελώντας ένα πλήθος 7.811.000 εν δυνάμει καταναλωτών προϊόντων και υπηρεσιών.
Κάνοντας καθημερνά τις αγορές τους από ηλεκτρονικά καταστήματα, τις συναλλαγές τους με τράπεζες αλλά και το με το Δημόσιο, επηρεάζονται σημαντικά, με την προσέγγιση μέσω ηλεκτρονικής διαφήμισης να οδηγεί τους τέσσερις στους δέκα καταναλωτές, σύμφωνα με στοιχεία της τελευταίας έρευνας της Focus Bari, να δίνουν ιδιαίτερη σημασία όταν τους ενδιαφέρει ένα προϊόν.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο ηλεκτρονικός τρόπος συναλλαγών ενισχύεται χρόνο με τον χρόνο ανοίγοντας τη βεντάλια σε όλο το φάσμα των ηλικιών. Αν και τα φυσικά καταστήματα συγκεντρώνουν το 95% των καταναλωτών, ήδη σχεδόν οι οκτώ στους δέκα (78%) είναι και on line αγοραστές, ενώ το 66% των Ελλήνων κάνουν χρήση του e-banking, το 51% συναλλαγές με το Δημόσιο και το 73% αξιοποιεί τις δυνατότητες του Διαδικτύου ως μέσου επικοινωνίας.
Aπογειώθηκε η χρήση του διαδικτύου στους Έλληνες άνω των 55 ετών
Η ψηφιακή αυτή επέκταση στην Ελλάδα, η οποία στις ηλικίες από 13 έως και 44 ετών έφτασε το 2022 στο 100% και σε μεγαλύτερες ηλικίες άνω των 65 ετών στο 80% παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2021 46%, μεταμορφώνει το Διαδίκτυο σε σημαντική πηγή πληροφόρησης σε θέματα που αφορούν τους καταναλωτές, διαμορφώνοντας παράλληλα και τις καταναλωτικές τάσεις και δημιουργώντας καταναλωτές που είναι ανυπόμονοι και συχνά απαιτητικοί. Το 74% των χρηστών – καταναλωτών το αξιοποιεί ως πηγή πληροφοριών με το ποσοστό αυτό να φτάσει στο 79% για τις ηλικίες μεταξύ 25-34 ετών.
Η διαφήμιση
Με δεδομένο ότι οι εννέα στους δέκα θεωρούν ότι οι διαφημίσεις είναι χρήσιμες, το 62% εκτιμά ότι δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες, με σχεδόν τέσσερις στους δέκα να δηλώνουν ότι λαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.
Στα σύγχρονα κανάλια, δεδομένης της εκτεταμένης χρήσης του Ιντερνετ, τα social media, οι ιστοσελίδες, τα newsletters αλλά και οι influencer καμπάνιες αποτελούν οχήματα για την ενημέρωση των καταναλωτών σε σχέση με τις καταναλωτικές τάσεις και τα νέα προϊόντα. Μάλιστα στην ιεράρχηση της επιρροής τα social media είναι πρώτα με 47% ενώ οι καμπάνιες των influencers στην τελευταία με 39%.
Πάντως οι έλληνες καταναλωτές φαίνεται να εκτιμούν την ποιότητα αλλά όχι την ποσότητα των διαφημίσεων, ειδικά στο digital περιβάλλον, δηλώνοντας πως είναι ενοχλητικές σε ποσοστό έως και 40%.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ
Latest News
Η Tesla.... αντιγράφει τις Ford και GM - «Συνταγή» από το παρελθόν για φθηνότερα EV
Το σχέδιο της Tesla για οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα παίρνει σελίδα από τους ανταγωνιστές του Ντιτρόιτ
Η ByteDance διαψεύδει φήμες περί πώλησης του TikTok
Παρά την ψήφιση στις ΗΠΑ της νέας νομοθεσίας η μητρική εταιρεία του TikTok δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή
Κλείνουμε το TikTok στις ΗΠΑ αν αποτύχουν οι νομικές ενέργειες, λέει η ByteDance
Αιτία οι αλγόριθμοι στους οποίους στηρίζεται το TikTok οι θεωρούνται βασικοί για το σύνολο των δραστηριοτήτων της ByteDance
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Πάνω από 24.000 Ακαδημαϊκές Ταυτότητες «κατέβηκαν» στο Gov.gr Wallet
Συνολικά μέχρι σήμερα στο Gov.gr Wallet έχουν εκδοθεί και αποθηκευτεί 2.508.670 δελτία αστυνομικής ταυτότητας,
Η Αpple έχασε το στέμμα της στην Κίνα - Ποιες εταιρείες την ξεπέρασαν σε πωλήσεις
Οι προωθητικές ενέργειας της Apple με καλύτερες τιμές, κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν μπόρεσαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του έντονου ανταγωνισμού
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς – Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
Τι αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με τη δράση συμμοριών σε «πεδία δοκιμών»
O CEO του TikTok περνά στην αντεπίθεση - «Δεν φεύγουμε από τις ΗΠΑ»
Η υπογραφή Μπάιντεν στο σχετικό νομοσχέδιο ουσιαστικά ορίζει προθεσμία για την πώληση στις 19 Ιανουαρίου - μία ημέρα πριν από τη λήξη της θητείας του
Η Microsoft μέσω AI κερδίζει μερίδια αγοράς και στο cloud
Τι αναμένεται να δείξουν τα οικονομικά αποτελέσματα των τεχνολογικών κολοσσών των ΗΠΑ
Η Qualcomm μπαίνει και επισήμως στα... χωράφια των Intel και AMD
Η Qualcomm θεωρεί τα X Elite και X Plus άκρως ανταγωνιστικά και απέναντι στα τσιπ M3 της Apple