· Μέχρι και τρία σούπερ μάρκετ επισκέπτεται πλέον ο καταναλωτής για να γεμίσει το καθημερινό καλάθι με προϊόντα στις φθηνότερες τιμές.
· Πρόκειται για τη νέα τάση που αναπτύσσεται στην αγορά ελέω ακρίβειας. Στο εξωτερικό βέβαια υπάρχει από καιρό και λέγεται «cherry picking»…
· Και αυτό γιατί κάποιος μαζεύει από διάφορα σημεία τους κωδικούς που θέλει, σαν να μάζευε… κεράσια.
· Τα νοικοκυριά πλέον έχουν γίνει εξαιρετικά ευαίσθητα στις τιμές. Η πιστότητα σε μεγάλο βαθμό λέγεται πως έχει πάει περίπατο, αφού προέχει η κάλυψη των αναγκών.
· «Μπορεί να πάει σε δύο, ακόμη και τρία σημεία για να εξασφαλίσει ότι θα πετύχει τη μέγιστη εξοικονόμηση. Σαν άλλος Βέγγος…», όπως λένε άνθρωποι του λιανεμπορίου.
· Το καλάθι του νοικοκυριού σίγουρα έχει παίξει ρόλο στην αλλαγή της συμπεριφοράς.
· Έχει βάλει τον καταναλωτή στη διαδικασία της σύγκρισης. Με αποτέλεσμα να μετράει μέχρι και το τελευταίο σεντ του ευρώ…
· Όπως ακριβώς συμβαίνει εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, σε χώρες όπως η Γερμανία και οι Σκανδιναβικές…
· Αν μη τι άλλο, τουλάχιστον σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς αρχίζουμε να συγκλίνουμε με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους…
————————————-
«Restart» στην Αγγλία για την Coffee Island
· Στη λειτουργία δεύτερου καταστήματος στο Λονδίνο προχωρά η Coffee Island.
· Μαθαίνουμε πως το νέο σημείο θα ανοίξει στην περιοχή του Southgate, στο Βόρειο Λονδίνο και είναι έτοιμο να σερβίρει τους πρώτους καφέδες τη Μεγάλη Εβδομάδα.
· Η κίνηση γίνεται σε συνεργασία franchise με Κύπριο επιχειρηματία που ζει μόνιμα στην πρωτεύουσα της Αγγλίας και γνωρίζει πολύ καλά την τοπική αγορά.
· Η Coffee Island διατηρεί ήδη κατάστημα στην περιοχή του Covent Garden από το 2017.
· Το συγκεκριμένο έχει υποστεί πρόσφατα ριζική ανακαίνιση ενώ δρομολογούνται και πρόσθετες παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού…
· Στα σχέδια είναι η επέκταση και άλλες πόλεις της Βρετανίας, οι οποίες θα μπορούσαν να αγκαλιάσουν την πρόταση της ελληνικής αλυσίδας καφέ.
· Η ανάπτυξη εκτός των ελληνικών συνόρων απασχολεί έντονα τους ανθρώπους της εταιρείας, οι οποίοι βλέπουν σημαντικές ευκαιρίες…
· Θυμίζουμε πως η Coffee Island του πατρινού επιχειρηματία Βαγγέλη Λιόλιου έχει ήδη παρουσία σε Μέση Ανατολή, Κύπρο, Ρουμανία και Ελβετία.
————————–
Δεύτερο ξενοδοχείο στη σκιά της Ακρόπολης…
· Ακάθεκτη συνεχίζει τα επενδυτικά της σχέδια η Μπλε Κέδρος της οικογένειας Ευμορφίδη.
· Περισσότερο γνωστή για το ξενοδοχείο Cocomat στην οδό Φαλήρου 5 στην Ακρόπολη, το οποίο βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο της δημοσιότητας.
· Θυμίζουμε πως πρόκειται για το κτήριο που το ΣτΕ ζήτησε να κατεδαφιστούν οι δυο τελευταίοι όροφοι…
· Η εταιρεία δρομολογεί δυο ακόμη ξενοδοχεία στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πρωτεύουσας.
· Το πρώτο αφορά στη λειτουργία μπουτίκ ξενοδοχείου δυναμικότητας 64 δωματίων, στο κέντρο της Αθήνας, επί της οδού Φειδίου 8, πίσω ακριβώς από το ξενοδοχείο Τιτάνια.
· Η αγοραπωλησία του συγκεκριμένου ακινήτου αναμένεται να ολοκληρωθεί με την επικύρωση της από την γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας στις 14 Απριλίου.
· Το δεύτερο αφορά τη δημιουργία ξενοδοχείου σε ακίνητο στο Κουκάκι (Μακρυγιάννη) και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Φαλήρου 22-22Β και Δημητρακοπούλου 21-25.
· Θα είναι δυναμικότητας 117 δωματίων ενώ οι εργασίες εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν πριν το καλοκαίρι…
Latest News
Το «τελευταίο οχυρό» της κτηματαγοράς και οι «χειροπέδες» σε Golden Visa και Airbnb
Τριγμοί στο ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα…
Η «προσγείωση» από την Moody’s και τι «αποκάλυψε» ο Κουτσολιούτσος…
Η «ψυχρολουσία» από την Moody’s και στο βάθος… η Εθνική Τράπεζα
Η «επανάσταση» του Airbnb και πώς άλλαξε για πάντα τα τριήμερα
Οι ανατροπές που έφερε η διάσημη πλατφόρμα…
Ποιοι «μαζεύουν» Πειραιώς, ο καγκελάριος στη ΔΕΘ (;), η «αποκάλυψη» Βασιλάκη και το φουσκωμένο budget της «Αίγλης»
Οι «απαντήσεις» Βασιλάκη και μια «αποκάλυψη» που δεν έκανε
Τα «πηγαδάκια» στην Αλεξανδρούπολη, ο Μυτιληναίος, η δύναμη πυρός της «Σαράντης» και η «κόκκινη γραμμή» των πολυεθνικών
Το δεύτερο FSRU και ο αντίκτυπος στην Αλεξανδρούπολη
Ο «άγνωστος Χ» στο placement της Εθνικής, πόσο θα πουληθεί το Kassiopi Project και το στοίχημα του Νικολαΐδη
Η εξίσωση του 18% της Εθνικής…
«Σφίγγα» ο Ξηρουχάκης για την Εθνική, το «δώρο» Βασιλάκη και οι «χρυσοί πελάτες» της Coca – Cola
Τι συζητήθηκε στα «πηγαδάκια» της Λεωφόρου Αθηνών
Ο Μεγάλου στα βήματα Κόκκαλη, το «θρίλερ» στην Ελούντα και τι τρέχει με την Κασσιόπη
Ο Μεγάλου «χτυπά το καμπανάκι» του ΧΑ
«Βγαίνουν τα μαχαίρια» στα σούπερ μάρκετ και ποιοι θα πουλήσουν ακριβά το τομάρι τους
Η «δεύτερη ανάγνωση» του deal της BETA Systems
Το τελευταίο οχυρό της Lidl και το σήμα σε Σκλαβενίτη και άλλους…
Η Lidl ως «λαγός»…