Η ΕΕΕ χαιρετίζει την πρωτοβουλία Green Deal Industrial Plan (GDIP) και των σχετικών νομοθετικών προτάσεων που συζητήθηκαν στην πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ).
Καταλυτικός είναι ο ρόλος της ευρωπαϊκής ναυτιλίας για την επιτυχή εφαρμογή των εν λόγω προτάσεων. Η ναυτιλία εγγυάται την ασφάλεια της προμήθειας ενέργειας, πρώτων υλών και βασικών αγαθών για την ευρωπαϊκή οικονομία τόσο σε κανονικές όσο και σε συνθήκες κρίσεων. Η ναυτιλιακή βιομηχανία αποτελεί έναν στρατηγικό κλάδο για την ΕΕ κι όχι απλά ένα μέσο μεταφοράς αγαθών.
Ναυτιλία: Στο Ευρωκοινοβούλιο σήμερα το νέο σύστημα εμπορίας ρύπων της ΕΕ
Ταυτόχρονα, η απεξάρτηση της ναυτιλίας από τον άνθρακα απαιτεί επειγόντως εναλλακτικά και ασφαλή ναυτιλιακά καύσιμα. Στο πλαίσιο του GDIP πρέπει να εξασφαλιστεί η άμεση ανάπτυξη και διάθεσή τους σε επαρκείς ποσότητες στη ναυτιλία από τους άλλους εμπλεκόμενους κλάδους. Την ίδια στιγμή, η εφαρμογή του GDIP δεν πρέπει να οδηγήσει σε στρέβλωση του ανταγωνισμού και ανισότητες μεταξύ των Κρατών Μελών της ΕΕ.
Για την επίτευξη των πολυσχιδών στόχων του GDIP και για μία βιώσιμη ευρωπαϊκή ναυτιλία, απαιτείται καλύτερος συντονισμός μεταξύ των αρμοδίων υπηρεσιών της ΕΕ και στενότερη διαβούλευση με τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
«Χωρίς τη ναυτιλία δεν μπορεί να υπάρξει πράσινη μετάβαση, ούτε στρατηγική αυτονομία της ΕΕ» δήλωσε σχετικά η Πρόεδρος της ΕΕΕ, κα. Μελίνα Τραυλού.
«Η πορεία προς την απεξάρτηση του κλάδου μας από τον άνθρακα είναι φιλόδοξη αλλά πρέπει να είναι και ρεαλιστική. Αυτό αποτελεί προϋπόθεση ώστε να διασφαλιστεί η διεθνής ανταγωνιστικότητα και βιωσιμότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας, του αναντικατάστατου αυτού κλάδου για την ευημερία της ΕΕ», συμπλήρωσε η κα. Τραυλού.
Latest News
Ζημιές παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών για την Attica Group - Ο ρόλος της ΑΝΕΚ
Τα αποτελέσματα έχουν την ενσωμάτωση των εργασιών της ΑΝΕΚ, για πρώτη φορά σε ολόκληρη την περίοδο από την ημερομηνία εξαγοράς της
Η νέα πορεία του ΝΑΤ στην πράξη- Τι αλλάζει με τα ψηφιακά έντυπα πλοίων (e-books)
Τις παρεμβάσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει στους Έλληνες ναυτικούς παρουσίασε ο φορέας
Τι ανησυχεί τους ηγέτες της παγκόσμιας ναυτιλίας
Για τους ανερχόμενους κινδύνους που αντιμετωπίζει η ναυτιλία αναφέρεται η έκθεση του ICS - Επίσης, αναλύει τις μεταβολές του κλίματος και πως επηρεάζουν τις ναυτιλιακές
Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας: Το έκτακτο τέλος να μην εστιάζει μόνο στην κρουαζιέρα
Βέλη από την CLIA στην επιβολή έκτακτου τέλους στην κρουαζιέρα
Ο «Σούπερ Μάριο» ποντάρει στη ναυτιλία για την ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης
Η έκθεση Ντράγκι αναγνωρίζει την παγκόσμια ηγετική θέση της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και επισημαίνει ότι ένα κατάλληλο ρυθμιστικό και φορολογικό πλαίσιο
Επίσκεψη γερμανικής αντιπροσωπείας στον ΟΛΘ
Στον ΟΛΘ πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ, με τιμώμενη χώρα τη Γερμανία
Επιτόπια αυτοψία κλιμακίου της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων στο λιμάνι του Βόλου
Η αυτοψία στο λιμάνι του Βόλου αφορούσε την εμφάνιση τόνων νεκρών ψαριών
Πάνω από 100 εκατ. τα έσοδα από το τέλος κρουαζιέρας - Τι ισχύει για Μύκονο, Σαντορίνη
Τι αναφέρουν στον ΟΤ παράγοντες της κρουαζιέρας για τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού από την 88η ΔΕΘ
OT FORUM - Στυλιανίδης: Επενδύσεις 300 εκατ. στα λιμάνια - 1.300 παραβάσεις στα πλοία
Ο υπουργός Ναυτιλίας μίλησε στο στούντιο του ΟΤ για το Sounio, την ακτοπλοΐα, το μεταναστευτικό και την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
«Δημιουργείται η “ Θαλάσσια Εγνατία", λέει ο Στυλιανίδης
«Τους τελευταίους 8 μήνες διακινήθηκαν ακτοπλοϊκώς στον άξονα της Εγνατίας 300.000 περισσότεροι επιβάτες και 200.000 οχήματα, από ό,τι το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019»