
Η Κομισιόν ανακοίνωσε στις 31 Μαρτίου 2023, ότι θα συνεχίσει να αναγνωρίζει τα πιστοποιητικά των Φιλιππινέζων ναυτικών, επιβεβαιώνοντας την προσαρμογή των Φιλιππίνων στις απαιτήσεις της Διεθνούς Σύμβασης Προτύπων για την Εκπαίδευση και Τήρηση Φυλακών των Ναυτικών (STWC Convention).
Στο πλαίσιο, αυτό η ασιατική χώρα, ένας από τους κορυφαίους τροφοδότες ναυτικής εργασίας στον κόσμο, βλέπει την παγκόσμια ζήτηση για Φιλιππινέζους ναυτικούς να αυξάνετα, ανέφερε την Κυριακή το ABS-CBN News . «Πρόκειται για ψήφο εμπιστοσύνης στις Φιλιππίνες και στην ποιότητα της εκπαίδευσης, της εκπαίδευσης και της πιστοποίησης των ναυτικών μας», σημείωσε η αξιωματούχος Susan Ople.
Η νέα γεωπολιτική και οι συνέπειες στη ναυτιλία
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προειδοποίησε τον Δεκέμβριο του 2021 ότι θα ανακαλούσε την αναγνώριση των πιστοποιητικών που εκδόθηκαν από τις Φιλιππίνες, εκτός εάν ληφθούν σοβαρά μέτρα για την βελτίωση της εκπαίδευσης και των διαδικασιών της. Η Επιτροπή δήλωσε την Παρασκευή ότι θα συνεχίσει να αποδέχεται τα έγγραφα που εκδόθηκαν από τις Φιλιππίνες μετά τις προσπάθειες της χώρας να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις, μεταξύ άλλων σε τομείς όπως η παρακολούθηση, η εποπτεία και η αξιολόγηση της εκπαίδευσης.
Υπάρχουν περίπου 50.000 Φιλιππινέζοι ναυτικοί που εργάζονται σε πλοία με σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Επιτροπή είπε ότι θα παράσχει στις Φιλιππίνες τεχνική βοήθεια για να βελτιώσει περαιτέρω το σύστημα εκπαίδευσης, κατάρτισης και πιστοποίησης των ναυτικών, όπως συζητήθηκε μεταξύ του Προέδρου των Φιλιππίνων Ferdinand Marcos Jr. και της προέδρου της Επιτροπής Ursula von der Leyen κατά τη σύνοδο κορυφής ΕΕ-ASEAN τον Δεκέμβριο.


Latest News

Τα πλοία «γίγαντες» επιστρέφουν στις γραμμές Ασίας - Ευρώπης
Όλα σχεδόν τα πλοία γίγαντες εξυπηρετούν το εμπόριο της Άπω Ανατολής με την Ευρώπη

«Ακριβό μου καλοκαίρι» - Καίει το κόστος των ακτοπλοϊκών για δημοφιλείς προορισμούς
Ακόμη πιο δύσκολα θα τα βγάλουν πέρα οι Έλληνες με το συνολικό κόστος του πακέτου των διακοπών φέτος

Οι προτάσεις Κορκίδη για την «απανθρακοποίηση» στις συνδυασμένες μεταφορές
Η περίπτωση της ναυτιλίας και το κόστος μετάβασης

Δημήτρης Φαφαλιός – Intercargo: Η ναυτιλία ζητά δίκαιη αντιμετώπιση
Η Intercargo προτίθεται να καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ)

«Μαγνήτης» τα νησιά του Αργοσαρωνικού - Γεμάτα τα καράβια το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος
Οι κάτοικοι των Αθηνών προτίμησαν πιο κοντινούς προορισμούς λόγω κόστους

Μαίνεται η... κατάρρευση ναύλων στα containerships
Τι δείχνουν τα στοιχεία από τους δείκτες της Xeneta και της Drewry

Νέα ψηφιακά εργαλεία από το υπουργείο Ναυτιλίας
Για την εξυπηρέτηση πολιτών και ναυτικών χωρίς φυσική παρουσία

Από το μικροσκόπιο περνούν τα τάνκερ στο λιμάνι της Σαντόνγκ
Μεγάλες καθυστερήσεις στην εκφόρτωση πετρελαίου

Η ναυτιλία πρωτοστατεί στην προστασία του περιβάλλοντος
Το μήνυμα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την Παγκόμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Πιάνει... Πειραιά το νεότευκτο «OOCL Piraeus»
Ένα από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του παγκοσμίου στόλου