Το μέλλον του κλάδου της κρουαζιέρας και οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών, με τον γερμανικό ναυπηγικό όμιλο Meyer Werft να προχωρά ένα βήμα μπροστά, παρουσιάζοντας το πώς θα μπορούσε να είναι ένα κρουαζιερόπλοιο τον επόμενο αιώνα και πώς θα λειτουργούσε.
Το ναυπηγείο βασίστηκε στην τρέχουσα εμπειρία του στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων με καύσιμα LNG και στις προσπάθειες για την ανάπτυξη κυψελών καυσίμου με υδρογόνο για να παρουσιάσει μια φανταστική ιδέα για το μέλλον.
Ανθίζει ξανά η κρουαζιέρα- Θα ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα το 2024
«Εξωτερικά εμπνευσμένο από τον πιγκουίνο των βράχων και ως εκ τούτου ιδιαίτερα αεροδυναμικό, το concept “Reverse” είναι μια ιδέα που δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα κρουαζιερόπλοιο το έτος 2100», ανέφερε η Meyer Group. Εξωτερικά το σκάφος είναι εξοπλισμένο με κλειστή γυάλινη πρόσοψη και χώρους πρασίνου καθώς και επιφάνειες προσγείωσης drone.
Όπως επισημαίνεται, έχουν προβλεφθεί μόνο μικροί χώροι εστιατορίων που εξυπηρετούν περισσότερο ως κοινωνικοί χώροι συνάντησης γιατί οι σχεδιαστές φαντάζονται ότι ένα μεγάλο μέρος των θρεπτικών συστατικών θα καταναλώνεται σε συμπυκνωμένη μορφή όπως τα χάπια.
Η ιδέα της ενέργειας για το σκάφος είναι εξίσου φουτουριστική με την Meyer να λέει ότι θα βασίζεται στην καινοτομία ακολουθώντας τις τρέχουσες τάσεις της βιωσιμότητας. «Χάρη στη χρήση της κυματικής ενέργειας μέσω οριζόντιων πτερυγίων στο κύτος, των ηλιακών στοιχείων και των κυψελών καυσίμου καθώς και της αιολικής ενέργειας, τα καταφέρνει χωρίς ορυκτά καύσιμα».
Το μοντέλο «Reverse» είναι κατασκευασμένο σε μεγάλο βαθμό από βιώσιμα υλικά. Η Meyer είπε ότι το 90% των υλικών που χρησιμοποιούνται ανακυκλώνονται ή μπορούν να ανακυκλωθούν χωρίς να αφήσουν υπολείμματα.
Latest News
Το Ινδικό Πολεμικό Ναυτικό απελευθέρωσε πλοίο και συνέλαβε 35 πειρατές
Από τον Νοέμβριο έχουν καταγραφεί περισσότερες από 20 πειρατείες ή απόπειρες πειρατείας πλοίων στον Κόλπο του Άντεν και στη λεκάνη της Σομαλίας
Tιμολόγηση των εκπομπών άνθρακα στη ναυτιλία - Τι προτείνει η Intercargo
Η κρίσιμη συνεδρίαση του ΙΜΟ στο Λονδίνο έχει θέμα την λήψη μέτρων για την μείωση των εκπομπών CO2 από τα πλοία
Πόσο έχουν «πληγώσει» οι Χούθι το λιμάνι του Πειραιά
Οι επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα διαμόρφωσαν νέα δεδομένα για τα μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης
Ανατροπή σκηνικού στην παγκόσμια οικονομία - Η πρόβλεψη του κολοσσού της Hapag-Lloyd
Βλέπουμε ότι τα αποθέματα εξαντλούνται σε πολλές περιπτώσεις και μέχρι στιγμής έχουμε δει μια καλή ανάκαμψη μετά την Κινεζική Πρωτοχρονιά, είπε ο CEO της Hapag-Lloyd
Νέα πτώση στη διακίνηση containers καταγράφεται στον Πειραιά
Το πρώτο δίμηνο του 2024 η διακίνηση containers στους δυο προβλήτες της ΣΕΠ στον Πειραιά μειώθηκε κατά 8,9% έναντι του 2023
Ανοδικά και τον Μάρτιο οι ναύλοι - Η ζήτηση για πλοία χύδην ξηρού φορτίου
Οι παραγγελίες σε άνθρακα και σιδηρομεταλλεύματα
Ναυτιλία: Στο προσκήνιο και οι Σομαλοί πειρατές
Σοβαρά προβλήματα ασφαλείας για τη διεθνή ναυτιλία σε δύο μέτωπα, γύρω από την Ερυθρά Θάλασσα και το Κέρας της Αφρικής
Νέα επίθεση των Χούτι σε εμπορικό πλοίο που υπέστη ζημιές
Το πλοίο «υπέστη κάποιες ζημιές» αλλά το πλήρωμά του είναι «σώο και αβλαβές»
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Προσφορά 5 ειδικών οχημάτων στο Πυροσβεστικό Σώμα
Η ελληνική ναυτιλία αρωγός στο έργο του Πυροσβεστικού Σώματος
Κρίσεις Ανωτάτων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής έτους 2024
Η ανακοίνωση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας