Ενώνουν τις δυνάμεις τους η Knowcrunch, ως διεθνής οργανισμός παροχής υψηλού επιπέδου in-class & video-on-demand courses, με έμφαση σε θέματα business, marketing & digital marketing, και η Adecco, ηγέτης στον κλάδο της απασχόλησης. Οι δύο εταιρείες ξεκινούν μία σημαντική συνεργασία για την εύρεση junior αλλά και senior στελεχών στο marketing & digital marketing που περιλαμβάνει τρεις διαφορετικές δράσεις.
H Adecco θα διεξάγει επαναλαμβανόμενες συνεντεύξεις σε συμμετέχοντες προγραμμάτων της Knowcrunch σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με σκοπό τη κάλυψη θέσεων εργασίας που διαχειρίζεται, από σπουδαστές ή αποφοίτους της Knowcrunch. Η Adecco θα συμμετέχει, επίσης, στα events δικτύωσης που διοργανώνει η Knowcrunch στις παραπάνω πόλεις, ώστε να προσφέρει εργασιακές ευκαιρίες στους άρτια εκπαιδευμένους digital marketers του οργανισμού. Ταυτόχρονα, η Adecco θα παρέχει ομιλίες με χρήσιμα tips στους σπουδαστές της Knowcrunch για την προετοιμασία του βιογραφικού τους και των συνεντεύξεων εργασίας, την ενεργή δικτύωση (networking) και της online εικόνας τους στο πλαίσιο γενικότερης βελτίωσης του personal branding. Η Knowcrunch, με αυτή τη πρωτοβουλία, παρέχει επιπρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες career office στους σπουδαστές και αποφοίτους της, με στόχο να προσφέρει στους ενδιαφερόμενους με λίγη ή καθόλου επαγγελματική εμπειρία, τη χρήσιμη καθοδήγηση που χρειάζονται για να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους.
Τη Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023, διεξήχθη η πρώτη συνάντηση των σπουδαστών της Knowcrunch με συμβούλους της Adecco στις εγκαταστάσεις του OTE Academy, κατά τη διάρκεια της οποίας μοιράστηκαν χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το πώς να δημιουργήσουν ένα ελκυστικό βιογραφικό, πώς να επιτύχουν μια επιτυχημένη επαγγελματική δικτύωση και πραγματοποίησαν σύντομες συνεντεύξεις.
Οι δυο οργανισμοί, Adecco & Knowcrunch στοχεύουν σε ένα μέλλον στο οποίο οι σπουδαστές και απόφοιτοι θα παραμένουν επαγγελματικά ανταγωνιστικοί, ενισχύοντας την απασχολησιμότητά τους μέσω συμβουλευτικής και ενδυναμώνοντας τις επαγγελματικές τους προοπτικές μέσω άμεσης σύνδεσης με την αγορά εργασίας.
Latest News
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»