Με χαμηλό μονοψήφο ποσοστό αυξήθηκαν οι πωλήσεις της σαπωνοποιίας Παπουτσάνης ΑΒΕΕ το πρώτο τρίμηνο εφέτος.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών παρουσιάζει αύξηση κατά 3% με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 15,3 εκατ. ευρώ έναντι 14,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Παπουτσάνης: Διψήφια αύξηση τζίρου το 2022 – Στα 70,8 εκατ. ευρώ
Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης ανήλθε κατά την τρέχουσα περίοδο σε 10,0 εκατ. ευρώ έναντι 11,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2022, αντιπροσωπεύοντας το 65% του συνολικού κύκλου εργασιών μειωμένη κατά 10%.
Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 21% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 44% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Ισχυρή ανάπτυξη στα επώνυμα προϊόντα
Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 33% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022, παρά τη σημαντική πτώση της αγοράς του αντισηπτικού στο οργανωμένο λιανεμπόριο (-56% για το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό).
Εξαιρώντας το αντισηπτικό, η ανάπτυξη της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων ανέρχεται σε 70% και οφείλεται κατά το ήμισυ περίπου στη θετική συνεισφορά από την εξαγορά της σαπωνοποιίας ΑΡΚΑΔΙ, ενώ το υπόλοιπο προέρχεται από οργανική ανάπτυξη των προϊόντων ευρείας διανομής της Παπουτσάνης.
Τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗ κερδίζουν σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα και παράλληλα έχουν υπερτριπλασιάσει τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό με πολύ καλές προοπτικές, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Σταθερά τα ξενοδοχειακά προϊόντα
Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων παρέμειναν στο ίδιο επίπεδο με τις αντίστοιχες του πρώτου τριμήνου του 2022, με τις εγχώριες πωλήσεις να υπερδιπλασιάζονται σε σχέση με πέρσι, καλύπτοντας την υποχώρηση των πωλήσεων στο εξωτερικό, οι οποίες έρχονται να συγκριθούν με ένα πολύ υψηλό πρώτο τρίμηνο του 2022 λόγω του ανοίγματος των επαγγελματικών ταξιδίων και της τουριστικής αγοράς, έπειτα από δύο χρόνια περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας.
Ιδιωτική ετικέτα
Οι πωλήσεις της κατηγορίας «προϊόντα τρίτων» (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με αυτές του πρώτου τριμήνου του 2022 ενώ παράλληλα νέες συνεργασίες εντάσσονται σε αυτή τη κατηγορία.
Φαίνεται ότι η ανάγκη της αγοράς για sustainable & niche προϊόντα επανέρχεται στα επίπεδα προ Covid με νέα Projects που ξεκινούν να αναπτύσσονται με τους πελάτες της κατηγορίας.
Μειώθηκαν οι πωλήσεις σαπωνομαζών
Στην κατηγορία «βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών», που αφορά στο μεγαλύτερο μέρος πελάτες του εξωτερικού, το πρώτο τρίμηνο του 2023 σημειώθηκε μείωση κατά 9%, η οποία οφείλεται κυρίως στη μη πώληση των βασικών (commodity) σαπωνομαζών που παράγονται στην ΝΑ Ασία.
Κατά το 2022 η εταιρεία, εκμεταλλευόμενη το αυξημένο μεταφορικό κόστος και τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις από Ασία, εξυπηρέτησε ένα μικρό μέρος των συνολικών αναγκών της Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής σε αντίστοιχες σαπωνόμαζες.
Οι τιμές στα μεταφορικά κόστη και οι χρόνοι παράδοσης από Ασία έχουν πλέον εξομαλυνθεί, ωστόσο η συγκεκριμένη κάλυψη αναγκών άφησε στην εταιρεία συνεργασίες με δυναμική που θα ενισχύσουν την κατηγορία
Τι δήλωσε ο CEO
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Η στρατηγική ενίσχυσης του μεριδίου μας και εξωστρέφειας και στους τέσσερεις πυλώνες δραστηριοποίησης της εταιρίας, με ανάπτυξη ποιοτικών, βιώσιμων και εξειδικευμένων προϊόντων στις αντίστοιχες αγορές οδήγησαν σε αύξηση του κύκλου εργασιών για το πρώτο τρίμηνο και δημιουργούν θετική προοπτική για το σύνολο του έτους».
Latest News
Aλεξίου (Cenergy): «Οι ΗΠΑ αγκάλιασαν την επένδυση της Ελληνικά Καλώδια» [γράφημα]
Ο CEO της Cenergy Holdings Αλέξης Αλεξίου και ο CFO Αλέξανδρος Μπένος παρουσίασαν τους στόχους της ΑΜΚ για τη χρηματοδότηση του εργοστασίου χερσαίων καλωδίων στο Μέριλαντ
Εξοχική κατοικία ακόμη και με 6 ιδιοκτήτες - Η εταιρεία Owners φέρνει στην Ελλάδα τη συνιδιοκτησία
Με τη συνιδιοκτησία που φέρνει η Owners, η εξοχική κατοικία γίνεται προσιτή στο 1/6 της τιμής
Η Coca Cola ρίχνει στη μάχη αλγόριθμούς και ΑΙ – Το «πείραμα» στην Ελλάδα
Το «υπερόπλο» της ανάλυσης δεδομένων μέσα από προηγμένη τεχνολογία επιστρατεύει η Coca Cola HBC - Ο αντίκτυπος στις προσφορές
Το πρώτο διόδιο… για τη νέα Αττική Οδό από τη Μαριάννα Λάτση – Το τίμημα, το premium και οι υπεραξίες για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Γιατί η Αττική Οδός μετά την εξαγορά της από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προσελκύει επενδυτικά κεφάλαια
Frigoglass: Πώς ο μετασχηματισμός του ομίλου χτίζει το μέλλον του κλάδου γυαλιού
Ο όμιλος Frigoglass προχωρά σε έναν μεγάλο μετασχηματισμό και στους τέσσερις κλάδους ενασχόλησής του - Τα νέα πρόσωπα
Πάνω από 12,5 εκατ. επιβάτες μετέφερε η AEGEAN το 2024 - Νέες απευθείας πτήσεις
Η AEGEAN θα προσθέσει νέες απευθείας πτήσεις από Ηράκλειο, Μύκονο, Ρόδο και Σαντορίνη προς Κωνσταντινούπολη το 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
Ποιος αναλαμβάνει τη θέση του Chief Operations Officer και μέλoυς της Εκτελεστικής Επιτροπής
ΔΕΗ: Τρία νέα καταστήματα ενισχύουν το δίκτυο της Αττικής
Τα νέα πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ φτάνουν τα 34
Αλλαγές στη διοικητική ομάδα της Sunlight Group
Η ανακοίνωση της εταιρείας Sunlight Group, μέλος του Ομίλου Olympia
Το ρεύμα και οι πόλεμοι «αγκάθια» για τις επιχειρήσεις - Τι δείχνει έρευνα της ΕΑΣΕ [γραφήματα]
Τι αποκαλύπτει η τριμηνιαία έρευνα της ΕΑΣΕ σε συνεργασία με την ICAP που διεξάγεται σε δείγμα 2.540 Διευθυνόντων Συμβούλων