Την ώρα που ολοένα και περισσότεροι τεχνολογικοί όμιλοι σπεύδουν να ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη στα προϊόντα τους, η Goοgle σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία στο διαφημιστικό της τμήμα.
Σύμφωνα με μια εσωτερική παρουσίαση στους διαφημιστές, την οποία αποκαλύπτουν οι Financial Times, η εταιρεία που ανήκει στην Alphabet σκοπεύει να αρχίσει να χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία νέων διαφημίσεων με βάση τα υλικά που παράγονται από επαγγελματίες του μάρκετινγκ.
«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη ξεκλειδώνει έναν κόσμο δημιουργικότητας», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία στην παρουσίαση, με τίτλο «Διαφημίσεις που βασίζονται σε AI 2023».
Προειδοποίηση CEO Google: Τα chatbot θα επηρεάσουν «κάθε προϊόν κάθε εταιρείας»
Εξελιγμένες εκστρατείες
Η Google χρησιμοποιεί ήδη AI στον διαφημιστικό της τομέα για να δημιουργήσει απλά μηνύματα που ενθαρρύνουν τους χρήστες να αγοράσουν προϊόντα.
Ωστόσο, η ενσωμάτωση της τελευταίας γενετικής τεχνητής νοημοσύνης της — η οποία εξουσιοδοτεί επίσης το chatbot Bard — σημαίνει ότι θα είναι σε θέση να παράγει πολύ πιο εξελιγμένες καμπάνιες που μοιάζουν με εκείνες που δημιουργούνται από εταιρείες μάρκετινγκ.
Σύμφωνα με την παρουσίαση, οι διαφημιστές μπορούν να παρέχουν «δημιουργικό» περιεχόμενο, όπως εικόνες, βίντεο και κείμενο που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη καμπάνια. Στη συνέχεια, το AI θα «αναμιγνύει» αυτό το υλικό για να δημιουργήσει διαφημίσεις με βάση το κοινό που στοχεύει να προσεγγίσει, καθώς και άλλους στόχους, όπως στόχους πωλήσεων.
Ανησυχίες
Πηγή με γνώση της παρουσίασης της Google ανέφερε ότι το νέο αυτό εργαλείο θα μπορούσε να διαδώσει την παραπληροφόρηση, καθώς το κείμενο που παράγεται από chatbots AI μπορεί με βεβαιότητα να δηλώσει ψέματα.
«Στοχεύει στο να προσελκύει νέους πελάτες και δεν έχει ιδέα ποια είναι η αλήθεια», είπε το άτομο.
Διαβεβαιώσεις
Η Google ωστόσο, είπε στους FT ότι σχεδίαζε να τοποθετήσει σταθερά προστατευτικά κιγκλιδώματα για την πρόληψη τέτοιων σφαλμάτων, γνωστές ως «ψευδαισθήσεις», όταν λανσάρει τις νέες δυνατότητες παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης τους επόμενους μήνες.
Τον περασμένο μήνα η Google ξεκίνησε το Bard σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί το ChatGPT του OpenAI που υποστηρίζεται από τη Microsoft, το οποίο μπορεί να γράψει πειστικά ανθρώπινες απαντήσεις σε ερωτήσεις και προτροπές. Η εταιρεία που ανήκει στην Alphabet έχει επίσης πρόσφατα ενσωματώσει τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στις ευρέως χρησιμοποιούμενες εφαρμογές παραγωγικότητας της, όπως το Workspace της Google, τα Έγγραφα Google και το Gmail.
Η νέα τεχνολογία θα ενσωματωθεί στο Performance Max, ένα πρόγραμμα που προσφέρει η Google από το 2020 που χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να προσδιορίσει πού θα προβάλλονται οι διαφημίσεις της και πώς θα δαπανηθεί ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ, καθώς και για την παραγωγή απλών αντιγράφων διαφημίσεων
Latest News
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Υπό ρυθμιστικό έλεγχο στη Βρετανία οι ΑΙ συνεργασίες Microsoft-Amazon
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών της Βρετανίας ζητά από τα ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη τις απόψεις τους σχετικά με τις μεγάλες συνεργασίες που συνήψαν η Microsoft και η Amazon με μικρότερες εταιρείες AI
Ποιος θέλει και μπορεί να εκθρονίσει την Nvidia; Τι συμβαίνει με τη ζήτηση και την προσφορά
Η αγορά θέλει εναλλακτικούς προμηθευτές - πώς προσπαθούν να ανταποκριθούν οι γίγαντες της Big Tech και νεοφυείς επιχειρήσεις
AI πλατφόρμα ασφαλείας για υποδομές πληροφορικής από τη Cisco
Η πλατφόρμα HyperShield έρχεται μετά την εξαγορά της Splunk, μιας εταιρείας κυβερνοασφάλειας, από την Cisco πέρυσι, έναντι 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Deepfakes, Bollywood και «ανάσταση» νεκρών στις εκλογές στην Ινδία
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην εκλογική αναμέτρηση
Πόσο εύκολα θα μπορέσουν ΗΠΑ και Ευρώπη να ελέγξουν την AI;
Ο καθοριστικός ρόλος των ανερχόμενων μεσαίων δυνάμεων στον αγώνα για την παγκόμια τεχνολογική υπεροχή
Όλη η ζωή μας σε ένα… super app – Πώς προετοιμάζει το μέλλον ο Ντίμον της JP Morgan
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ήδη ενσωματωμένη στα σχέδια πλούτου της JP Morgan
Πόσο συμβατές είναι η ενεργειακή μετάβαση και η δημιουργική τεχνητής νοημοσύνης
Τι συμβαίνει όταν η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης συναντά την ενεργειακή μετάβαση
Hedge funds vs Traders εμπορευμάτων: Η μάχη για την ΑΙ
Ο κλάδος πιέζεται να αξιοποιήσει τα πιο πρόσφατα τεχνολογικά εργαλεία
AI: Εφαρμογή αναγνωρίζει και ψηφιοποιεί ιστορικά βιβλία γραμμένα σε πολυτονικό
Αυτό που δεν είχε γίνει στο παρελθόν είναι κάποιο εργαλείο που να μπορεί να αναγνωρίσει τα παλιά χειρόγραφα