Οι καταναλωτές συνεχίζουν να εμπιστεύονται τα Online Super Market για τις καθημερινές ανάγκες τους, κάνοντας περισσότερες ηλεκτρονικές παραγγελίες. Για το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2023, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 10% και άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά. Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%.
Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group.
Σούπερ μάρκετ: Τι αλλάζει στις ηλεκτρονικές πωλήσεις
Οι αυξήσεις
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν: +33% σε προϊόντα για κατοικίδια, +19% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +13% σε ποτά και αναψυκτικά, +11% σε είδη αρτοποιίας, +10% σε βρεφικά είδη, +8% σε φρέσκα τρόφιμα, +8% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +6% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 8%.
Τέλος, η Δευτέρα εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται πλέον και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%.
Στην τρίμηνη έκθεσή της η Convert Group κάνει και ειδική αναφορά στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, αφού ήταν η κατηγορία με την μεγαλύτερη συμμετοχή στην αξιακή ανάπτυξη για το 2022, με την αύξηση των σχετικών προϊόντων να ανέρχεται στο 8%. Αντίστοιχα, η τοποθέτηση συσκευασμένων προϊόντων στα καλάθια των καταναλωτών κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Latest News
Ωράριο καταστημάτων: Ποιες ημέρες θα είναι ανοιχτά τα σουπερμάρκετ
Οι καταναλωτές μπορούν να αξιοποιήσουν το διευρυμένο ωράριο στα σούπερ μάρκετ για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους.
Ποιος ήταν ο Ισάκ Αντίκ που μας έμαθε τα ρούχα Mango
Ο ιδρυτής και πρόεδρος της ισπανικής εταιρείας μόδας Mango σκοτώθηκε σε δυστύχημα στις 14 Δεκεμβρίου - Η παρακαταθήκη και η περιουσία του
Ακόμη μια Κυριακή ανοιχτά τα καταστήματα - Τι περιμένει η αγορά
Το 54% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι για εορταστικές αγορές, ενώ περισσότερα προτίθενται να ξοδέψει το 4%
Προϋπολογισμός 2025: Οι παροχές 1,1 δισ. και η δέσμη μέτρων για τις προμήθειες των τραπεζών
Ο προϋπολογισμός 2025 ψηφίζεται σήμερα Κυριακή 15 Δεκεμβρίου - Ο Μητσοτάκης για παροχές και προμήθεια τραπεζών
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ