«Μια ισχυρότερη οικονομική θέση θα μας επιτρέψει να αντιμετωπίσουμε ένα ασταθές περιβάλλον παραμένοντας συγκεντρωμένοι στις πιο μακροπρόθεσμες προτεραιότητές μας». Με αυτά τα λόγια υποδέχθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta Platforms, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, τους επενδυτές σε τηλεδιάσκεψη την Τετάρτη.

«Υπάρχει μια ευκαιρία να εισαγάγουμε την χρήση ψηφιακών βοηθών τεχνητής νοημοσύνης σε δισεκατομμύρια ανθρώπους με τρόπους που θα είναι χρήσιμοι και ουσιαστικοί», πρόσθεσε.

Συνδρομητική υπηρεσία σε Facebook και Instagram – Ξεκίνησε στις ΗΠΑ

Τον περασμένο χρόνο, η επιβράδυνση της ζήτησης για διαφημίσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της Meta Platforms την «υποχρέωσε» να μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων κατά 11.000 τον Νοέμβριο και να ανακοινώσει περαιτέρω περικοπές 10.000 θέσεων εργασίας τον περασμένο μήνα.

REUTERS/Charles Platiau/File Photo

Παρόλα αυτά, η μετοχή της Meta ανέβηκε 135,5% στα 209,40 δολάρια στο κλείσιμο την Τετάρτη, από το χαμηλότερο σημείο των 88,91 δολαρίων του Νοεμβρίου.

Αιτία για την αναστροφή του κλίματος η ανακοίνωση ότι οι διαφημιστικές πωλήσεις του α’ τριμήνου του 2023 αυξήθηκαν στα 28,6 δισεκατομμύρια δολάρια – στοιχείο που σηματοδοτεί την επιστροφή σε αναπτυξιακή τροχιά μετά από τρία συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης.

Η Reality Labs, το τμήμα δηλαδή της Meta Platforms που επικεντρώνεται στην δημιουργία του οικοσυστήματος του metaverse και της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας, εμφάνισε λειτουργικές ζημίες 3,99 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τρίμηνο και είχε έσοδα της τάξης των 339 εκατομμυρίων δολαρίων, μειωμένα κατά 51% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους.

Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες το α’ τρίμηνο αυξήθηκαν στα 7,09 δισ. δολάρια, έναντι 5,55 δισ. δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ο Ζάκερμπεργκ δήλωσε ότι η Meta δεν θα χρειαζόταν να ξοδέψει πολλά περισσότερα για την τεχνητή νοημοσύνη. «Δεν είμαστε πλέον πίσω από τις εξελίξεις στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης μας», είπε ο επικεφαλής της εταιρείας. «Αντίθετα, έχουμε πλέον την ικανότητα να κάνουμε κορυφαία δουλειά σε αυτόν τον χώρο σε μεγάλη κλίμακα», συμπλήρωσε.

Ένα «ευχαριστώ» στην Κίνα

Σύμφωνα με τη διευθύντρια οικονομικών Σούζαν Λι, η οποία ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης διαπίστωσε επιτάχυνση μεταξύ των διαφημιζόμενων στην Κίνα, κάτι το οποίο η εταιρεία αποδίδει εν μέρει στη μείωση του κόστους αποστολής και στη χαλάρωση του λοκντάουν για τους διαφημιζόμενους.

Εν ολίγοις, οι κινεζικές εταιρείες διέθεσαν σημαντικά budget το τρίμηνο Ιανουαρίου – Μαρτίου σε διαφημίσεις στο Facebook που απευθύνονται σε καταναλωτές που ζουν εκτός της Κίνας. Είναι ένα σημάδι ότι η πρόσφατη χαλάρωση της πολιτικής της για μηδενική Covid από την Κίνα ωφέλησε έμμεσα τη Meta, με τις κινεζικές εταιρείες να χρησιμοποιούν την τεράστια εμβέλεια του Facebook και του Instagram για να προσελκύσουν νέους πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Ωστόσο, οι πωλήσεις της Meta αυξήθηκαν μόνο κατά 3% σε ετήσια βάση, στα 28,65 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το πρώτο τρίμηνο, γεγονός το οποίο υποδεικνύει ότι εξακολουθεί να υπάρχει αναταραχή στην αγορά ψηφιακής διαφήμισης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή