Τα πράσινα «θέλω» των τουριστών…
- Μια ενδιαφέρουσα τάση αρχίζει να αναπτύσσεται μεταξύ των τουριστών που επιλέγουν να μείνουν σε καταλύματα τύπου Airbnb.
- Άνθρωποι του χώρου μας λένε πως αρκετοί επισκέπτες προτιμούν πλέον καταλύματα που είναι όσο το δυνατόν περισσότερο φιλικά στο περιβάλλον.
- Που ενσωματώνουν τεχνολογίες και συσκευές, οι οποίες εξοικονομούν ηλεκτρική ενέργεια και νερό και συμβάλλουν στην ανακύκλωση.
- Χαρακτηριστική είναι η ερώτηση που κάνουν κάποιοι για το εάν υπάρχουν δυο κάδοι απορριμμάτων στο δωμάτιο, ο ένας για τα φαγητά και ο άλλος για τα πλαστικά.
- Δεν είναι επίσης λίγοι εκείνοι που ρωτάνε εάν η ενέργεια προέρχεται από φωτοβολταικά ή γενικότερα από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
- Βέβαια η… πράσινη μετάβαση δεν είναι εύκολη υπόθεση. Και αυτό γιατί απαιτεί πόρους που δεν έχουν όλοι οι ιδιοκτήτες.
- Για αυτό και οι επαγγελματίες του κλάδου επαναφέρουν στο τραπέζι τη συζήτηση για την επιδότηση μέσω του ΕΣΠΑ.
- Μια δυνατότητα που όπως λένε έχουν εδώ και χρόνια οι ξενοδόχοι…
———————
Τι δεν πρέπει να κάνουν οι εταιρείες
- Πληθαίνουν οι φωνές εντός και εκτός συνόρων που μιλάνε για την ανάγκη οι επιχειρήσεις να βάλουν περισσότερο πλάτη για την ακρίβεια.
- Να αναλάβουν δηλαδή μεγαλύτερο κόστος και να περιορίσουν και άλλο τα περιθώρια κέρδους.
- Αίσθηση έκανε η παρέμβαση του Τούρκου επιχειρηματία Χαμντί Ουλουκάγια, ο οποίος πλούτισε πουλώντας ελληνικό γιαούρτι με την επωνυμία «Chobani».
- «Πρέπει οι εταιρείες τροφίμων να συνειδητοποιήσουν ότι οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες», σημείωσε χαρακτηριστικά μιλώντας για την ακρίβεια.
- Ανάλογη συζήτηση πάντως γίνεται το τελευταίο διάστημα και στην Ελλάδα, με αρκετούς επιχειρηματίες να προβληματίζονται για τις υψηλές τιμές.
- Από τους πρώτους που έθιξε δημόσια το θέμα ήταν ο Mr Jumbo. Κάτι που επισημάναμε από αυτήν εδώ τη στήλη.
- «Εξαντλούνται» είπε, οι καταναλωτές και τόνισε την ανάγκη να πέσουν οι τιμές.
- Δεν απέκλεισε μάλιστα την πιθανότητα μείωσης του περιθωρίου κέρδους.
- «Η ανάπτυξη περνά από τους καταναλωτές και χωρίς αυτούς… τελειώνει το πάρτι», ανέφερε χαρακτηριστικά.
- Και ο νοών νοείτω…
———————
Το «τελευταίο κάστρο» της Lidl στην Ελλάδα
- Ένα σωρό ταμπού έσπασε το τελευταίο διάστημα η Lidl.
- Από την παροχή στοιχείων στις εταιρείες μετρήσεων μέχρι την ένταξη στα κλαδικά όργανα.
- Θυμίζουμε ότι μετά το ΙΕΛΚΑ και τον ΣΕΛΠΕ συμμετέχει και στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος.
- Πρόκειται, όπως σας έχουμε ενημερώσει εγκαίρως, για το συνδικαλιστικό όργανο που στήνουν οι μεγάλοι παίκτες του οργανωμένου λιανεμπορίου.
- Ωστόσο, αυτό που πεισματικά αρνείται να πράξει είναι η είσοδος στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
- Όπως λένε πηγές που γνωρίζουν δεν υπάρχει προοπτική τουλάχιστον για τα επόμενα ένα με δυο χρόνια να επεκταθεί σε αυτό το κανάλι.
- Και αυτό παρότι ο γερμανικός όμιλος έχει παρουσία στις ηλεκτρονικές πωλήσεις σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
- Αποτρεπτικά φέρεται να λειτουργούν το υψηλό κόστος που συνεπάγονται οι αποστολές στο σπίτι και η σχετικά μικρή κερδοφορία για τα σούπερ μάρκετ.
- Δεν είναι τυχαίο, σημειώνουν οι ίδιες πηγές, που αρκετοί λιανέμποροι εξετάζουν την επιβολή έξτρα χρέωσης για την κατ’ οίκον διανομή…
Latest News
Δημοπρασίες: Μεγάλοι οίκοι στη μάχη των… δεινοσαύρων Παγκόσμια σύγκρουση: Το σημερινό γεωπολιτικό τοπίο και οι βασικοί τομείς ανησυχίας Aπασχόληση: Στην ΕΕ αυξάνεται, στην Ελλάδα μειώνεται – Έκθεση Εurostat Nasdaq-100: Ερχονται μεγάλες αλλαγές – Tα 3 νέα «αστέρια» Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου Ατμοσφαιρική ρύπανση: Μόνο επτά χώρες στον κόσμο αναπνέουν καθαρό αέρα – Τρεις από αυτές είναι στην Ευρώπη
TikTok: Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς για την απαγόρευση Fiat: Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής στην Ιταλία Τεχνητή νοημοσύνη: Μπορεί να επηρεάσει έως και το 40% των θέσεων εργασίας Πετραλιάς: Ανθεκτική η ελληνική οικονομία σε ένα ασταθές διεθνές περιβάλλον Νότια Κορέα: Τι σηματοδοτεί η καθαίρεση του προέδρου Γιουν Apple: Αρχές 2025 ξεκινά η συναρμολόγηση των Airpods στην Ινδία