Συμβουλές για το πώς μπορούν οι άνθρωποι που θα ασχοληθούν με επιχειρήσεις να αυξήσουν το εισόδημά τους σε 6ψήφιο ποσό δίνει ένας νέος επιχειρηματίες και σύμβουλος για άλλους, μιλώντας στο CNBC.
«Όταν ξεκίνησα την πρώτη μου επιχείρηση το 2009, δεν είχα ιδέα τι έκανα. Ήξερα απλώς ότι είχα πάθος για τη μουσική παραγωγή και ότι έπρεπε να βγάλω χρήματα», αναφέρει για να συμπληρώσει πως «Από τότε, έχω δημιουργήσει δύο διαδικτυακές επιχειρήσεις – το μουσικό μου ιστολόγιο και το εμπορικό σήμα επιχειρηματικής καθοδήγησης – οι οποίες αποφέρουν εισόδημα 160.000 δολάρια το μήνα. Δουλεύω μόνο περίπου πέντε ώρες την εβδομάδα».
Ακόμη, σημειώνει ότι «Διδάσκω ανθρώπους πώς να ξεκινούν και να αναπτύσσουν επιχειρήσεις. Αυτό που ανακάλυψα μετά από συνεργασία με χιλιάδες πελάτες είναι ότι κάθε εξαψήφια επιχείρηση έχει ένα κοινό: εξυπηρετούν όχι οποιοδήποτε κοινό, αλλά ένα πεινασμένο κοινό».
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στο CNBC, αν ψάχνετε να ξεκινήσετε μια παράλληλη δραστηριότητα ή μια επιχείρηση πλήρους απασχόλησης, σας δίνω τις καλύτερες συμβουλές μου:
1. Προσδιορίστε το “ποιον” εξυπηρετείτε
Πριν καν αρχίσετε να δημιουργείτε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία (το “τι”), πρέπει να καταλάβετε το κοινό στο οποίο προσπαθείτε να απευθυνθείτε (το “ποιος”).
Τα πεινασμένα ακροατήρια έχουν ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί, και το πρόβλημα αυτό είναι αρκετά σοβαρό ώστε να είναι διατεθειμένα να πληρώσουν για μια λύση.
Οι ευκολότεροι άνθρωποι που μπορείτε να εξυπηρετήσετε είναι αυτοί που μοιάζουν ακριβώς με εσάς. Ποια ανάπτυξη έχετε βιώσει στη ζωή σας; Θα μπορούσατε να βοηθήσετε άλλους να ξεπεράσουν ένα πρόβλημα και να εξελιχθούν με τον ίδιο τρόπο. Ή, ποιο πρόβλημα θα θέλατε να μπορούσατε να λύσετε; Θα μπορούσατε να βοηθήσετε τον εαυτό σας και τους άλλους να καλύψουν αυτό το κενό.
Μιλήστε στους ανθρώπους για το τι λείπει από τη ζωή τους. Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις τους; Βγείτε στο δρόμο, ξεκινήστε μια ομαδική συνομιλία με τους φίλους σας ή κρυφτείτε στο Reddit και στις ομάδες του Facebook.
Κρατήστε αρχείο με όσα ανακαλύπτετε και δώστε προσοχή στις τάσεις.
2. Κατασκευάστε μια συναρπαστική προσφορά γι’ αυτούς
Ο συγγραφέας και σύμβουλος αποδόσεων Rich Litvin έχει ένα απλό πλαίσιο για το πώς να δημιουργήσετε μια συναρπαστική προσφορά:
Κάντε μια λίστα με τις πέντε μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει το κοινό σας.
Γράψτε μία ή δύο μοναδικές απόψεις που έχετε για αυτές τις προκλήσεις.
Αναρωτηθείτε: Ποια είναι η μετασχηματιστική λύση που θα πάρει κάποιος αφού συνεργαστεί μαζί σας ή με το προϊόν σας, χάρη στη δική σας άποψη;
Ένας άλλος τρόπος για να το σκεφτείτε αυτό είναι πώς θα κάνετε γρήγορα branding την προσφορά σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το βιογραφικό σας στο Instagram, για παράδειγμα, σας δίνει μόνο 150 χαρακτήρες για να κάνετε τους ανθρώπους να ενδιαφερθούν.
Ακολουθεί μια απλή φόρμουλα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια προσφορά: “Βοηθάω το [Χ πεινασμένο κοινό] να επιτύχει [Χ αποτέλεσμα] χωρίς να χρειάζεται να [κάνει Χ πράγμα που οι άνθρωποι θέλουν να αποφύγουν]”.
Μερικά παραδείγματα:
“Βοηθάω τους επιχειρηματίες να αποκτήσουν εξαψήφιο εισόδημα χωρίς να χρειάζεται να εργάζονται οκτώ ώρες την ημέρα”.
“Βοηθάω τους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα τετραγωνικά τους χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν χιλιάδες ευρώ για νέα έπιπλα”.
Να θυμάστε, το τι πουλάτε, είτε πρόκειται για ένα κούρεμα είτε για ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, δεν έχει τόση σημασία όσο η μεταμόρφωση που προσφέρετε στο κοινό σας.
Ο Graham Cochrane είναι ο συγγραφέας του βιβλίου “Πώς να πληρώνεστε για αυτό που ξέρετε″ και είναι επιχειρηματικός σύμβουλος σε πάνω από 2.800 πελάτες παγκοσμίως. Ακολουθήστε τον στο Instagram και στο Twitter.
Latest News
Οι χρυσές μέρες των Canadair – Η κλιματική αλλαγή τα «απογειώνει» ξανά [γράφημα]
Τα Canadair, τα καλύτερα αμφίβια πυροσβεστικά αεροπλάνα στον κόσμο, επιστρέφουν δυναμικά
Η Γερμανία βάζει φρένο στην Unicredit - Δεν θα πουλήσει άλλες μετοχές της Commerzbank
Η κυβέρνηση στη Γερμανία «δεν θα πουλήσει, μέχρι νεωτέρας, πρόσθετες μετοχές»
Τερέζα Ριμπέρα - Η επιλογή της φον ντερ Λάιεν για το κομβικό πόστο του ανταγωνισμού
Η μεγάλη πρόκληση για τη νέα υποψήφια Επίτροπο Ανταγωνισμού της Κομισιόν
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ δεν διαπραγματεύεται τον στόχο του 2% για τον πληθωρισμό
«Η πανδημία, ο πόλεμος στην Ουκρανία και η ενεργειακή κρίση «έχουν μεταβάλλει την δομή της οικονομίας», ανέφερε η Κριστίν Λαγκάρντ
Σπάει τα κοντέρ ο χρυσός - Πέταξε πάνω από τα 2.600 δολάρια
Ο χρυσός εκτοξεύεται - Το τελευταίο ράλι επιταχύνθηκε μετά την μείωση των επιτοκίων από την Fed
Την κατάσχεση 74 εκατ. ευρώ από τους κληρονόμους του Τζιάνι Ανιέλι διέταξε η εισαγγελία του Τορίνο
Οι Ιταλοί δικαστές κατηγορούν τον προέδρο της Stellantis και τα αδέρφια του «για απόκρυψη σημαντικών περιουσιακών στοιχείων»
Το Μόναχο ξεφαντώνει στους ρυθμούς του Oktoberfest
Το μεγαλύτερο λαϊκό πανηγύρι στον κόσμο, το φημισμένο Oktoberfest, ανοίγει τις πύλες του το Σάββατο στο Μόναχο - Αναμένονται εκατομμύρια επισκέπτες από όλον τον κόσμο
Η Ευρώπη παίζει τα ρέστα της - Που «σκοντάφτει» το σχέδιο Ντράγκι
Το να γίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση πιο ανταγωνιστική έχει γίνει εμμονή των ηγετών της. Κανείς δεν ξέρει αν αυτό είναι τελικά εφικτό και οι πολιτικές τους βιώσιμες
Το αστρονομικό ποσό που πλήρωσε η NIke τον CEO πριν τον απολύσει
Το απερχόμενο αφεντικό της Nike θα προσθέσει πολλά εκατομμύρια δολάρια στον λογαριασμό του πριν κλείσει την πόρτα πίσω του
Πώς η Tupperware έφτασε στην πτώχευση - Το μοιραίο λάθος που άλλαξε τα δεδομένα
Η Tupperware φαίνεται να επέμεινε σε αναχρονιστικές πρακτικές, μη μπαίνοντας στην κούρσα του ηλεκτρονικού εμπορίου έγκαιρα