Το Zoëtry Halkidiki, ένα νέo boutique, all-inclusive resort, θα είναι το δεύτερο Zoëtry Wellness & Spa Resort της Inclusive Collection στο Ευρωπαϊκό χαρτοφυλάκιο της World of Hyatt.

Η Hyatt Hotels Corporation ανακοίνωσε πρόσφατα τη συμφωνία με την AF Partners για την επέκταση της Inclusive Collection (του διεθνούς χαρτοφυλακίου μαρκών πολυτελών all-inclusive resorts, που αποτελεί μέρος της World of Hyatt) με το νέο Zoëtry Halkidiki, που αναμένεται να λειτουργήσει στα μέσα του 2024.

Zeus International: Eπέκταση της στρατηγικής συνεργασίας με την Wyndham Hotels & Resorts

Το νέο resort, με 105 δωμάτια και σουίτες, βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Σάνης, κτισμένο στα βράχια ψηλά πάνω από τη θάλασσα, με εκπληκτική θέα προς στον Όλυμπο και τα κρυστάλλινα νερά της Χαλκιδικής. Η παραλία κάτω από το ξενοδοχείο θα προσεγγίζεται αποκλειστικά μέσω ενός πανοραμικού ανελκυστήρα, μια μοναδική εμπειρία για τους απαιτητικούς πελάτες του brand Zoëtry.

«Ανακοινώνουμε με μεγάλο ενθουσιασμό τα σχέδιά μας για την επέκταση της μάρκας Zoëtry Wellness & Spa Resorts με την είσοδό της στην Ελλάδα, μια αγορά ώριμη για προσωποποιημένες, all-inclusive εμπειρίες όπως αυτήν για την οποία φημίζεται το δικό μας brand», δήλωσε ο Javier Coll, Πρόεδρος της Inclusive Collection, Hyatt, υπεύθυνος για τη παγκόσμια ανάπτυξη & καινοτομία του brand. «Η Ευρωπαϊκή αγορά προσφέρει απίστευτες δυνατότητες για το χαρτοφυλάκιο της Inclusive Collection, δεδομένων των πολλών, υπαρχόντων αλλά και αναπτυσσόμενων, προορισμών που ταιριάζουν στα δικά μας brands. Καθώς αναπτύσσουμε το αποτύπωμα της μάρκας μας στην Ευρώπη, επιζητούμε την ανάδειξη των ξεχωριστών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου που προσφέρουμε σε νέους επισκέπτες και στα υπάρχοντα μέλη της World of Hyatt.

Το Zoëtry Halkidiki

Το Zoëtry Halkidiki θα είναι ένας παραθαλάσσιος προορισμός, καλά κρυμμένος, για ειδυλλιακές αποδράσεις, με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών φιλοξενίας, όπως το παγκοσμίου φήμης Zoëtry spa, γυμναστήριο, πισίνα πάνω στη θάλασσα, δυο à la carte εστιατόρια γκουρμέ, ένα εστιατόριο μπουφέ, τρία μπαρ και πολλά εσωτερικά και εξωτερικά σαλόνια. Ως μέρος του concept Endless Privileges® οι ένοικοι θα απολαμβάνουν εδώ εξαιρετικές ανέσεις, όπως άνετα, λειτουργικά και αισθητικά άρτια δωμάτια, ελεύθερο check-in και check-out, γκουρμέ κουζίνα, απεριόριστη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, δραστηριότητες πολιτιστικού χαρακτήρα και πολλά άλλα.

«Καθώς η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας επανέρχεται, παρατηρούμε αυξημένη ζήτηση για την εμπειρία που προσφέρουν τα all-inclusive resorts, τόσο από την πλευρά των επισκεπτών όσο και από αυτή των επιχειρηματιών που αντιλαμβάνονται πως αυτά που υπόσχεται η μάρκα

Inclusive Collection είναι ελκυστικά», είπε ο Carlos Paredes, Διευθυντής Ανάπτυξης για την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή της Inclusive Collection, Hyatt.

Το χαρτοφυλάκιο των all-inclusive σημάτων της Hyatt περιλαμβάνει τα brands Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Secrets Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts, and Sunscape Resorts & Spas brands.

Το Zoëtry Halkidiki αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της Hyatt στην Ελλάδα, που αυτή τη στιγμή αποτελείται από τα Grand Hyatt Athens, Hyatt Regency Thessaloniki, AluaSoul Zakynthos, Dreams Corfu Resort & Spa και Magma Resort Santorini, μέλος του The Unbound Collection της Hyatt.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott