Το Zoëtry Halkidiki, ένα νέo boutique, all-inclusive resort, θα είναι το δεύτερο Zoëtry Wellness & Spa Resort της Inclusive Collection στο Ευρωπαϊκό χαρτοφυλάκιο της World of Hyatt.
Η Hyatt Hotels Corporation ανακοίνωσε πρόσφατα τη συμφωνία με την AF Partners για την επέκταση της Inclusive Collection (του διεθνούς χαρτοφυλακίου μαρκών πολυτελών all-inclusive resorts, που αποτελεί μέρος της World of Hyatt) με το νέο Zoëtry Halkidiki, που αναμένεται να λειτουργήσει στα μέσα του 2024.
Zeus International: Eπέκταση της στρατηγικής συνεργασίας με την Wyndham Hotels & Resorts
Το νέο resort, με 105 δωμάτια και σουίτες, βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Σάνης, κτισμένο στα βράχια ψηλά πάνω από τη θάλασσα, με εκπληκτική θέα προς στον Όλυμπο και τα κρυστάλλινα νερά της Χαλκιδικής. Η παραλία κάτω από το ξενοδοχείο θα προσεγγίζεται αποκλειστικά μέσω ενός πανοραμικού ανελκυστήρα, μια μοναδική εμπειρία για τους απαιτητικούς πελάτες του brand Zoëtry.
«Ανακοινώνουμε με μεγάλο ενθουσιασμό τα σχέδιά μας για την επέκταση της μάρκας Zoëtry Wellness & Spa Resorts με την είσοδό της στην Ελλάδα, μια αγορά ώριμη για προσωποποιημένες, all-inclusive εμπειρίες όπως αυτήν για την οποία φημίζεται το δικό μας brand», δήλωσε ο Javier Coll, Πρόεδρος της Inclusive Collection, Hyatt, υπεύθυνος για τη παγκόσμια ανάπτυξη & καινοτομία του brand. «Η Ευρωπαϊκή αγορά προσφέρει απίστευτες δυνατότητες για το χαρτοφυλάκιο της Inclusive Collection, δεδομένων των πολλών, υπαρχόντων αλλά και αναπτυσσόμενων, προορισμών που ταιριάζουν στα δικά μας brands. Καθώς αναπτύσσουμε το αποτύπωμα της μάρκας μας στην Ευρώπη, επιζητούμε την ανάδειξη των ξεχωριστών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου που προσφέρουμε σε νέους επισκέπτες και στα υπάρχοντα μέλη της World of Hyatt.
Το Zoëtry Halkidiki
Το Zoëtry Halkidiki θα είναι ένας παραθαλάσσιος προορισμός, καλά κρυμμένος, για ειδυλλιακές αποδράσεις, με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών φιλοξενίας, όπως το παγκοσμίου φήμης Zoëtry spa, γυμναστήριο, πισίνα πάνω στη θάλασσα, δυο à la carte εστιατόρια γκουρμέ, ένα εστιατόριο μπουφέ, τρία μπαρ και πολλά εσωτερικά και εξωτερικά σαλόνια. Ως μέρος του concept Endless Privileges® οι ένοικοι θα απολαμβάνουν εδώ εξαιρετικές ανέσεις, όπως άνετα, λειτουργικά και αισθητικά άρτια δωμάτια, ελεύθερο check-in και check-out, γκουρμέ κουζίνα, απεριόριστη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, δραστηριότητες πολιτιστικού χαρακτήρα και πολλά άλλα.
«Καθώς η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας επανέρχεται, παρατηρούμε αυξημένη ζήτηση για την εμπειρία που προσφέρουν τα all-inclusive resorts, τόσο από την πλευρά των επισκεπτών όσο και από αυτή των επιχειρηματιών που αντιλαμβάνονται πως αυτά που υπόσχεται η μάρκα
Inclusive Collection είναι ελκυστικά», είπε ο Carlos Paredes, Διευθυντής Ανάπτυξης για την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή της Inclusive Collection, Hyatt.
Το χαρτοφυλάκιο των all-inclusive σημάτων της Hyatt περιλαμβάνει τα brands Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Secrets Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts, and Sunscape Resorts & Spas brands.
Το Zoëtry Halkidiki αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της Hyatt στην Ελλάδα, που αυτή τη στιγμή αποτελείται από τα Grand Hyatt Athens, Hyatt Regency Thessaloniki, AluaSoul Zakynthos, Dreams Corfu Resort & Spa και Magma Resort Santorini, μέλος του The Unbound Collection της Hyatt.
Latest News
Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις
Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.