Ο επικοινωνιολόγος μιλώντας στην «Ελένη» τόνισε ότι η εικόνα ενός ανθρώπου, αλλά και οι κινήσεις που κάνουμε όταν επικοινωνούμε με άλλους συμβάλλει πολύ στην διαμόρφωση της άποψης που έχουν οι άλλοι άνθρωποι για ένα άτομο.

Γιατί η νίκη της ΝΔ απογειώνει μετοχές και ομόλογα – Τι γράφει το Bloomberg

Η γλώσσα του σώματος των πολιτικών

«Οι εκλογές είναι προσωποκεντρικές. Το 94% των ψηφοφόρων σύμφωνα με στατιστικό δείκτη, πρωτίστως η επιλογή του έχει να κάνει με το πρόσωπο του ηγέτη και μετά έρχονται όλα τα υπόλοιπα», σχολίασε αρχικά ο επικοινωνιολόγος.

Στην συνέχεια ο κ. Παπατριανταφύλλου σύγκρινε τα προφίλ του αρχηγού της Ν.Δ., κ. Μητσοτάκη και του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Τσίπρα.

«Ο κ. Μητσοτάκης υποστήριξε αυτό που έλεγε και το σύνθημα της Ν.Δ. ”μπροστά”. Στο πρόσωπο του Κυριάκου Μητσοτάκη υπήρχε νηφαλιότητα κι ήθελε να δείξει ότι τον αφορά να πάει μπροστά. Από την άλλη, στον κ. Τσίπρα παρατηρούσα ένα σκεπτικισμό στην ρητορική του και στο κατηγορητήριό του».

Για την στάση που θα έχουν οι δύο πολιτικοί αρχηγοί για τις επόμενες εκλογές σχολίασε ο επικοινωνιολόγος: «Εκτιμώ ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα κινηθεί στο ίδιο μήκος κύματος, ισχύει περίπου αυτό που λέμε ”ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει”. Ως προς τον κ. Τσίπρα θα πρέπει να στραφεί  σε μία πιο γόνιμη σωματική επικοινωνία, δηλαδή και ο λόγος του θα είναι πιο ”στρογγυλός” και πιο δημιουργικός».

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα