Στη σταδιακή αντικατάσταση των πλαστικών χρεωστικών καρτών της με νέες, φιλικές προς το περιβάλλον, προχωρά η Optima Bank σε συνεργασία με τη Mastercard.
Optima bank: Συμμετοχή στα νέα χρηματοδοτικά προγράμματα της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της τράπεζας, στο εξής όλες οι νέες χρεωστικές της κάρτες, αλλά και όσες ανανεώνονται ή επανεκδίδονται, «θα κατασκευάζονται από ένα πιστοποιημένο οικολογικό υλικό, το οποίο είναι ανακυκλώσιμο και μπορεί να κομποστοποιηθεί. Με τη χρήση υλικών βιολογικής προέλευσης στην κατασκευή τους, το πλαστικό στις κάρτες μειώνεται περισσότερο από 80%.»
Με αυτόν τον τρόπο η τράπεζα – σύμφωνα πάντα με τη σχετική ανακοίνωση – επιτυγχάνει:
- μικρότερη κατανάλωση ενέργειας
- χαμηλότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
- μειωμένο συνολικά αποτύπωμα άνθρακα
«Η Optima bank ακολουθεί συστηματικά περιβαλλοντικές πρακτικές βιώσιμης λειτουργίας στο σύνολο των γραφείων και των 27 καταστημάτων της. Η ηλεκτρονική διάθεση των statements των λογαριασμών των πελατών, η ανακύκλωση χαρτιού, πλαστικού, αλουμινίου, οργανικών αποβλήτων, όπως και αποτσίγαρων, στην κατεύθυνση της μηδενικής παραγωγής απορριμμάτων (zero waste), καθώς και η ανάπτυξη του enterprise data warehouse της τράπεζας εξολοκλήρου στο cloud, εξασφαλίζοντας μείωση στην κατανάλωση ενέργειας και στο αποτύπωμα άνθρακα, εκφράζουν τη φιλοσοφία της Optima bank για υπεύθυνο επιχειρείν στο ευρύτερο περιβάλλον δράσης της», σημειώνεται.
«Απλή και ευέλικτη τραπεζική»
O Αλέξανδρος Βλαγκούλης, Head of Products & Marketing της Optima bank, σημείωσε σχετικά: «Στην Optima bank, πιστεύουμε πως η σύγχρονη τραπεζική πρέπει να είναι απλή και ευέλικτη στο να προσφέρει βέλτιστες υπηρεσίες, με γνώμονα έναν πλανήτη βιώσιμο και καλύτερο για όλους. Για εμάς, η βιωσιμότητα ήταν εξαρχής βασικό προαπαιτούμενο τόσο στον σχεδιασμό των καταστημάτων, των προϊόντων & υπηρεσιών μας, όσο και στις εσωτερικές μας διαδικασίες. Η σταδιακή αντικατάσταση των πλαστικών χρεωστικών καρτών μας, με νέες, φιλικές για το περιβάλλον, είναι ένα μόνο παράδειγμα της φιλοσοφίας μας που διατρέχει το σύνολο της λειτουργίας μας.»
«Βήμα προς τη βιωσιμότητα»
Ο Παναγιώτης Πολύδωρος, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, σημείωσε σχετικά: «Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί ένα επιπλέον βήμα στην προσπάθειά μας να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, συνεισφέροντας στις ευρύτερες προσπάθειες ενίσχυσης της βιωσιμότητας – προς όφελος των ανθρώπων, του πλανήτη και της αειφόρου ανάπτυξης. Ο στόχος μας είναι απλός. Να υποστηρίξουμε τους συνεργάτες μας να παρέχουν στους καταναλωτές πιο φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις πληρωμών, ώστε να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες τους.»
Latest News
Ελλάκτωρ: Αυξημένα 46% τα EBITDA, στα 242,2 εκατ. για το 2023
Η ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ υπέβαλε προσφορές για έργα συνολικού ύψους €447,8 εκατ.
Βακάκης σε αναλυτές: Η Jumbo μπήκε στην Trade Estates του Φουρλή – Ανησυχώ για την ανάφλεξη στη Μ. Ανατολή
Τι είπε ο επικεφαλής της Jumbo σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές για τις επιπτώσεις στην εταιρεία από την ανάφλεξη στην Μέση Ανατολή
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
10 χρόνια η COSMOTE επενδύει στις ψηφιακές δεξιότητες των νέων μέσα από το STEM
Η COSMOTE στηρίζει και ενισχύει την εκπαιδευτική ρομποτική και το STEM
Στη συμμαχία Upcell η Sunlight για μετασχηματισμό της βιομηχανίας μπαταριών λιθίου
Η Sunlight ενώνει τις δυνάμεις της με ευρωπαίους εταίρους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου και την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Ευρώπης
Νέες επενδύσεις στο κέντρο διανομής στη Θήβα από την FAMAR
Η εταιρεία υλοποιεί στοχευμένες επενδύσεις με την προσθήκη τριών νέων modules
Philip Morris: Εμπόδιο η υψηλή φορολογία για ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο
Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα σε 14 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα – Ο μη ρεαλιστικός στόχος της ΕΕ και η περίπτωση της Σουηδίας
Όλα τα σενάρια για την τύχη της Elpedison
Το σκληρό παζάρι HELLENiQ ENERGY – Edison και στο βάθος η Mytilineos (;)
Ανεβάζει τον πήχη στα 140 εκατ. η Notos - Διεκδικεί 8 εκατ. από την American Eagle
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται οι πωλήσεις της εταιρείας – Ικανοποίηση για τη συνεργασία με την L’ Oreal
Η startup – «πυξίδα» του επιχειρείν μέσα στον λαβύρινθο των δεδομένων
Οι αυξημένες ανάγκες των επιχειρήσεων για ενσωμάτωση ευφυών λύσεων με βάση τα δεδομένα «γέννησαν» την Exanta