Σε μία σημαντική αλλαγή προχωρά η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης WhatsApp σε ό,τι αφορά την αποστολή μηνυμάτων.
Πλέον οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επεξεργαστούν τα μηνύματα που στέλνουν μέχρι και τα επόμενα 15 λεπτά από την αποστολή τους.
WhatsApp: Δέσμευση συμμόρφωσης με τους κανόνες της Κομισιόν
Η WhatsApp φαίνεται πως ακολουθεί τον ίδιο δρόμο με τις υπόλοιπες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως οι Telegram και Signal.
Η ανακοίνωση έγινε τη Δευτέρα από την μητρική εταιρεία της εφαρμογής Meta.
«Από τη διόρθωση ενός απλού ορθογραφικού λάθους έως την προσθήκη επιπλέον πλαισίου σε ένα μήνυμα, είμαστε ενθουσιασμένοι που σας φέρνουμε περισσότερο έλεγχο στις συνομιλίες σας» ανέφερε η εταιρεία.
Η νέα δυνατότητα αναμένεται να κυκλοφορήσει στους περίπου 2 δισεκατομμύρια χρήστες του WhatsApp μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
«Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πατήσετε παρατεταμένα ένα απεσταλμένο μήνυμα και να επιλέξετε «Επεξεργασία» από το μενού για έως και δεκαπέντε λεπτά μετά», πρόσθεσε η εταιρεία.
Τα τροποποιημένα μηνύματα θα εμφανίζονται ως «επεξεργασμένα», ειδοποιώντας τους παραλήπτες ότι έχει γίνει μια αλλαγή. Ωστόσο, δεν θα γίνεται εμφανές πώς έχει προσαρμοστεί το μήνυμα.
Στο μεταξύ, το Twitter προσφέρει επίσης ένα παράθυρο επεξεργασίας μηνυμάτων διάρκειας 30 λεπτών στους συνδρομητές της υπηρεσίας Twitter Blue.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το CNBC, η Meta, η οποία κατέχει επίσης το Facebook και το Instagram, έχει διακριθεί για τις προσπάθειές της να αναπαράγει εφαρμογές ανταγωνιστών τα τελευταία χρόνια – ορισμένες με μεγαλύτερη ωφέλεια από άλλες.
Το 2013, η εταιρεία παρουσίασε το Instagram Stories το 2016 με μεγάλη επιτυχία, μετά την αποτυχημένη προσπάθειά της να αγοράσει την εφήμερη εφαρμογή φωτογραφιών Snapchat.
Ωστόσο, οι μεταγενέστερες προσπάθειες αντιγραφής της εφαρμογής επικοινωνίας γειτονιάς Nextdoor και της εφαρμογής βίντεο διασημοτήτων Cameo τερματίστηκαν και οι δύο από την επιχείρηση.
Η εταιρεία φέρεται να ετοιμάζεται τώρα να κυκλοφορήσει ένα αντίγραφο του Twitter ήδη από τον Ιούνιο, με έμφαση σε «δημιουργούς και δημόσια πρόσωπα».
Πηγή: in.gr
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους