Αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις προσφέρονται σε όλους τους πελάτες της ΔΕΗ με το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Coupons.
ΔΕΗ: Πατάει …γκάζι για 5,1 GW ΑΠΕ το 2026
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα εξασφαλίζει για όλους τους πελάτες της ΔΕΗ «προνόμια και σημαντικές εκπτώσεις στις τιμές εισιτηρίων, προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από συνεργασίες που εξασφάλισε με κορυφαίες μάρκες της αγοράς. Το νέο ΔΕΗ myRewards Coupons είναι αποτέλεσμα της νέας πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της ΔΕΗ που έχει τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο.»
Τα κουπόνια
Στην ενότητα ΔΕΗ myRewards στο νέο myΔΕΗ, οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να βρουν δωρεάν και να αποκτήσουν κουπόνια για φαγητό και καφέ, αποδράσεις, προσφορές για παιδιά, αγορές, εκπαίδευση, υγεία και ευεξία, τεχνολογία, αυτοκίνητο και υπηρεσίες.
Η εξαργύρωση των κουπονιών ΔΕΗ myRewards Coupons μπορεί να γίνει είτε στα online είτε στα φυσικά καταστήματα των συνεργαζόμενων εταιρειών με τη χρήση του κωδικού που λαμβάνεται μέσω viber, sms ή email.
«Στο ΔΕΗ myRewards Coupons προστίθενται συνεχώς νέες αποκλειστικές προσφορές μέσα από καινούργιες συνεργασίες που καλύπτουν ολοένα και περισσότερες ανάγκες των πελατών καθώς και εποχιακές προσφορές. Η ΔΕΗ θα ενισχύει συνεχώς τα προγράμματα επιβράβευσης και την ενότητα ΔΕΗ myRewards προσφέροντας ακόμα περισσότερη αξία στους πελάτες της», καταλήγει η ανακοίνωση.
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου