Με ισχυρές επιδόσεις ολοκλήρωσε το 2022 η υπηρεσία παραδόσεων παραγγελιών efood καθώς εμφανίζει αισθητές μεταβολές στα βασικά μεγέθη.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της Online Delivery, θυγατρικής της Delivery Hero στην Ελλάδα, ο κύκλος εργασιών πέρυσι σημείωσε άνοδο της τάξεως του 20,2% διαμορφούμενος στα 135,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2021. Ενισχυμένα κατά 27% στα 36,8 εκατ. ευρώ εμφανίζονται τα ΕΒΙΤDA, με τα καθαρά κέρδη να εμφανίζουν ακόμη μεγαλύτερη θετική μεταβολή της τάξεως του 42,6% στα 25,2 εκατ. ευρώ.
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων της προήλθε από τις προμήθειες των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς έφθασαν στα 88,2 εκατ. ευρώ, από 77,15 εκατ. ευρώ το 2021. Αισθητά βελτιωμένα και τα έσοδα από τις υπηρεσίες προς τους πελάτες της πλατφόρμας, τα οποία το 2022 διαμορφώθηκαν στα 32 εκατ. ευρώ από 24,4 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα.
Σύμφωνα με τον ισολογισμό της Online Delivery, θυγατρικής της Delivery Hero, η οποία συνδέεται με όλες τις δραστηριότητες της πολυεθνικής στην Ελλάδα, το efood έκλεισε το 2022 με κύκλο εργασιών 135,6 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 20,2%, ΕΒΙΤDA 36,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 27%, και καθαρά κέρδη 25,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 42,6% σε σχέση με το 2021. Τα έσοδα από λοιπές υπηρεσίες ανήλθαν στα 11,5 εκατ. ευρώ, ενώ 3,8 εκατ. ευρώ προήλθαν από προσφερόμενες υπηρεσίες σε συνδεδεμένες οντότητες.
Οι παραγγελίες
Έχοντας καταγράψει μια χρονιά με ισχυρές επιδόσεις, η εταιρεία αποφάσισε τη διανομή συνολικά 22 εκατ. ευρώ σε μερίσματα προς τους μετόχους της για το 2022 -ως συνέχεια της σχετικής έγκρισης από τη γενική συνέλευση των μετόχων που πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωβρίου 2022-, έναντι 20 εκατ. ευρώ το 2021.
Η διοίκηση της εταιρείας σημειώνει ότι η αύξηση των εσόδων βασίζεται στη συνολική αύξηση των παραγγελιών, στη μεγαλύτερη χρήση των υπηρεσιών της εταιρείας από τα καταστήματα (b2b), που αφορούν τις δυνατότητες προβολής των επιχειρήσεων και των προϊόντων τους στην πλατφόρμα, και στη συνολική αύξηση των online αγορών από τους καταναλωτές.
Είσοδος στο Fintech
Από την άλλη, η αύξηση των παραγγελιών και η συνεπακόλουθη αύξηση της δραστηριότητας των διανομών και των αμοιβών των διανομέων, σε συνδυασμό με τα αυξημένα έξοδα για διαφήμιση, οδήγησαν σε άνοδο των εξόδων της εταιρείας από τα 66,8 εκατ. ευρώ το 2021 στα 78,4 εκατ. ευρώ το 2022.
Να σημειωθεί, ότι το 2022 ήταν μία χρονιά κατά την οποία η Delivery Hero λάνσαρε μία καινούργια υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών. Η Delivery Hero Payments η οποία είναι συνδεδεμένη με την εταιρεία στην Ελλάδα, αφού εξασφάλισε την αδειοδότηση της Τραπέζης της Ελλάδος, διαχειρίζεται πλέον τις ηλεκτρονικές πληρωμές και την εξόφληση προϊόντων μέσω της πλατφόρμας της. Η εταιρεία επιδιώκει να διεισδύσει περισσότερο στον κλάδο του fintech.
Latest News
Ημέρα Ελλάδος - Αμερικής στο Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης - «Ελληνική» η λήξη των συναλλαγών
Η «ΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΑΜΕΡΙΚΗΣ: GREEK AMERICAN ISSUER DAY» πραγματοποιήθηκε στo πλαίσιο του 26th Annual Capital Link Invest in Greece Forum Series titled "Greece - Speeding Ahead Post Investment Upgrade"
Διαμεσολάβηση για την χορήγηση στεγαστικών δανείων με ένα κλικ
Συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες - Η FinTHESIS ανακοινώνει την έναρξη της λειτουργίας της στην Ελλάδα, με άδεια της ΤτΕ
Πού ανοίγει η ελβετική IWG τρία νέα κτίρια γραφείων με την ώρα
Η ελβετική IWG επεκτείνει την παρουσία της στην Αθήνα με τρία νέα κέντρα ευέλικτων χώρων εργασίας
Η λαχαναγορά του Ρέντη φεύγει, τα data centers έρχονται – Τα σχέδια του Υπερταμείου
Συγχωνεύονται οι κεντρικές αγορές Αθήνας και Θεσσαλονίκης - Εισαγωγή του εθνικού φορέα στο ΧΑ – Τι εξετάζει το Υπερταμείο για την αξιοποίηση της λαχαναγοράς του Ρέντη – Ποιοι ενδιαφέρονται για τις Ελληνικές Αλυκές
Έρχονται νέες μειώσεις στα επιτόκια των δανείων στην Ελλάδα - Ο ρόλος της ΕΚΤ
Τα βλέμματα στην αυριανή συνεδρίαση της ΕΚΤ για τα επιτόκια - Πώς διαμορφώνονται οι δόσεις στα δάνεια
Το παράδοξο φαινόμενο με το γάλα – Τι συμβαίνει με τις τιμές και την κατανάλωση
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση γάλακτος στην εγχώρια αγορά – Τι δείχνουν τα στοιχεία της Circana
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»
Χρονιά ανάκαμψης το 2024 για τη Goldair
Μέσα στο 2024 η Goldair πρόσθεσε δυο ακόμα εμπορικές συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες για εξαγωγή εμπορευμάτων στις αγορές της Κίνας και του Ισραήλ
ΔΕΗ: Στις 13 Δεκεμβρίου η ακύρωση του προγράμματος buy back μετοχών
Με την απόφαση της ΓΣ της ΔΕΗ, μειώνεται ο συνολικός αριθμός των μετοχών από 382.000.000 σε 369.270.000 κοινές ονομαστικές μετοχές, λόγω ακύρωσης 12.730.000 ιδίων μετοχών
Ικανοποίηση των εμπόρων για παράταση του πλαφόν 3% στις μισθώσεις
Με τη χρονική παράταση του πλαφόν για ένα ακόμη έτος, οι εμπορικές επιχειρήσεις θα είναι σε καλύτερη θέση, λέει ο πρέδρος της ΕΣΕΕ Στ.Καφούνης