Συμφωνία με την Χεφέι, την πρωτεύουσα της επαρχίας Ανχουέι που βρίσκεται στα ανατολικά της Κίνας, υπέγραψε η Volkswagen (VW) με στόχο την κατασκευή ενός κέντρου έρευνας, ανάπτυξης (R&D) καινοτομίας και προμηθειών για πλήρως ηλεκτροκίνητα οχήματα στην αναφερόμενη πόλη.
Όπως τονίζεται, η επένδυση της γερμανικής εταιρίας αναμένεται να φτάσει γύρω στο 1 δισεκατομμύριο ευρώ, ενώ το ίδιο κέντρο θα λειτουργεί και ως νέο υποκατάστημα της Volkswagen, με αναμενόμενη έναρξη της λειτουργίας του στις αρχές του 2024.
Νέα αναβολή για το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης της VW
Στο ίδιο κέντρο θα δραστηριοποιούνται περισσότεροι από 2.000 ειδικοί σε ζητήματα έρευνας και ανάπτυξης, αλλά και σε θέματα που σχετίζονται με την αγορά οχημάτων, ενώ αυτό θα βοηθήσει ώστε να μειωθεί κατά 30% ο χρόνος που απαιτείται σήμερα για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών από την VW.
Μείωση παραδόσεων
Η Volkswagen είχει ανακοινώσει ότι οι παραδόσεις στην Κίνα μειώθηκαν κατά 14,5% τους πρώτους τρεις μήνες του 2023, αλλά η διοίκηση της εταιρείας παραμένει σίγουρη ότι οι πωλήσεις θα ανακάμψουν μέχρι το υπόλοιπο του έτους, επικαλούμενη μια διευρυμένη γκάμα μοντέλων και την ειδικά προσαρμοσμένη στο κινεζικό κοινό τεχνολογία της.
Ερωτηθείς για τις μειωμένες πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στην Κίνα, ο Antlitz απάντησε: «Είχαμε μια αργή έναρξη στην Κίνα». Πρόσθεσε δε ότι είναι σημαντικό να γίνει διάκριση μεταξύ της αγοράς κινητήρων εσωτερικής καύσης της Κίνας, όπου η Volkswagen είναι από καιρό ηγέτης, και της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, όπου η VW θέλει να φτάσει τους αντιπάλους της, ανάμεσά τους και τον κινεζικό γίγαντα της ηλεκτροκίνησης, BYD.
«Μόλις επέστρεψα από τη Σαγκάη, πέρασα εκεί τρεις μέρες κοιτάζοντας αυτοκίνητα ανταγωνιστών, μιλώντας με τις ομάδες συνεργατών μας και είναι προφανές ότι πρέπει να επιταχύνουμε, ειδικά στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», πρόσθεσε ο Antlitz.
«Είμαι βέβαιος ότι θα παίξουμε σημαντικό ρόλο στην Κίνα και στο μέλλον», πρόσθεσε.
Latest News
Πούλησε τον Κωτσόβολο, οι μνηστήρες έφυγαν, η ανάκαμψη έρχεται - Το μέλλον της Currys
Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων για το τρέχον έτος αναμένεται τώρα να είναι τουλάχιστον 115 εκατ. στερλίνες
Ομορφιά και επέκταση - Ποια είναι η Ulta που -επιτέλους- βγαίνει εκτός ΗΠΑ
Σε μια κίνηση εξωστρέφειας, η Ulta δημιούργησε κοινοπραξία με την Axo και βάζει πλώρη για καταστήματα στο Μεξικό
Γιατί η αγορά ακινήτων της Κίνας δεν δείχνει σημάδια ανάκαμψης
Βελτίωση παρουσιάζουν άλλα τμήματα της οικονομίας - συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης, της βιομηχανικής παραγωγής και των επενδύσεων σε υποδομές
Οι καταναλωτές αλλάζουν - Air fryer και δίσκοι βινυλίου «μπαίνουν» στον πληθωρισμό
Το Εθνικό Γραφείο Στατιστικής ενημερώνει τη λίστα με τα στοιχεία που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση της αύξησης των τιμών λόγω της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών
Όχι άλλη υψηλή μόδα - H μεσαία τάξη βρήκε το δικό της best seller, Todd Snyder
Δημιούργησε τάσεις στην ανδρική μόδα, θεμελίωσε συνεργασίες και κατέκτησε την αμερικανική μεσαία τάξη
Ανατρέπει ο Σι τα σχέδια του Ντενγκ για την Κίνα
Το ερώτημα αν ο Σι-ισμός σκοτώνει τον Ντενγκ-ισμό πλανάται
Σημάδια ανάκαμψης για την αμερικανική αγορά ακινήτων
Η καταπολέμηση του πληθωρισμού της Fed θα επηρεάσει την προσφορά κατοικιών για δεκαετίες, λέει ο CEO της Redfin
Σπάνε τα κοντέρ τα χρηματιστήρια σε ΗΠΑ και Ευρώπη – Θα υπάρχει συνέχεια; [γράφημα]
Πού αποδίδουν το ράλι διεθνείς οίκοι
Αλγόριθμοι και ντελίβερι - Η περίπτωση της Uber και μιας... διαφορετικής εφαρμογής
Τον Φεβρουάριο του 2021, σε μια απόφαση-ορόσημο, το Ανώτατο Δικαστήριο του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι οι οδηγοί της Uber θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως εργαζόμενοι με δικαιώματα
Ξεκινά η δίκη για τη μεγαλύτερη απάτη στη Silicon Valley
Ο ιδρυτής της Autonomy αντιμετωπίζει κατηγορίες για παραποίηση λογαριασμών πριν η HP αγοράσει την εταιρεία λογισμικού του το 2011