Ο θερμότερος καιρός συνήθως ενισχύει τις πωλήσεις των εστιατορίων, αλλά οι πελάτες μπορεί να συγκρατηθούν για δεύτερο συνεχόμενο καλοκαίρι, καθώς ο πληθωρισμός «βαραίνει» τον προυπολογισμό τους και «αδειάζει» τις τσέπες τους, όπως αναφέρει το CNBC.
Πέρυσι, οι καταναλωτές μείωσαν τις επισκέψεις τους σε εστιατόρια τον Μάιο, τον Ιούνιο και τον Ιούλιο εν μέσω ανησυχιών για τις υψηλές τιμές.
Εστιατόρια: Η καλύτερη «κουζίνα» της Ασίας [εικόνες]
Διστακτικοί οι καταναλωτές
Ο πληθωρισμός μπορεί να υποχωρεί φέτος, αλλά οι τιμές εξακολουθούν να αυξάνονται, εντείνοντας τις ανησυχίες για πτώχευση περιφερειακών τραπεζών και πιθανή ύφεση πριν από το τέλος του έτους. Το καταναλωτικό κλίμα στις ΗΠΑ υποχώρησε σε χαμηλό έξι μηνών τον Μάιο, τροφοδοτούμενο από τις ανησυχίες σχετικά με το χρέος, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν.
Περίπου το ένα τρίτο των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα της Datassential σχεδιάζουν να δειπνήσουν λιγότερο τον επόμενο μήνα και περίπου οι μισοί σχεδιάζουν να διατηρήσουν τις τρέχουσες συνήθειές τους στα εστιατόρια.
Αισιόδοξοι οι εστιάτορες
Παρά την ανησυχία των καταναλωτών, τα εστιατόρια είναι αισιόδοξα ότι θα δουν μια καλοκαιρινή «άνθηση». Σχεδόν οι μισοί φορείς που συμμετείχαν στην έρευνα της Datassential αναμένουν υψηλότερες πωλήσεις ή βελτιωμένη κίνηση κατά την διάρκεια της φετινής θερινής περιόδου.
Η Εθνική Ένωση Εστιατορίων εξέδωσε μια «επιφυλακτικά αισιόδοξη» εποχική πρόβλεψη, σύμφωνα με τον Hudson Riehle, τον ανώτερο αντιπρόεδρο έρευνας του εμπορικού ομίλου.
Εποχιακές προσλήψεις
Τα μπαρ και τα εστιατόρια θα προσθέσουν περισσότερες από μισό εκατομμύριο εποχικές θέσεις εργασίας αυτό το καλοκαίρι. Εάν ο κλάδος των εστιατορίων ανταποκριθεί σε αυτές τις προσδοκίες, θα ήταν το ισχυρότερο καλοκαίρι για προσλήψεις από το 2017.
«Το καλοκαίρι του 2023 θα είναι προφανώς η πιο φυσιολογική καλοκαιρινή αγορά εργασίας από το 2019», δήλωσε ο Riehle στο CNBC.
Το καλοκαίρι συνήθως ξεκινά ένα κύμα πρόσληψης εποχιακών υπαλλήλων σε εστιατόρια για να καλύψει τη μεγαλύτερη ζήτηση.
Ισχυρή ταξιδιωτική ζήτηση
Η ταξιδιωτική βιομηχανία αναμένει ισχυρή ζήτηση φέτος, η οποία θα μπορούσε να ενισχύσει τις πωλήσεις για ορισμένα εστιατόρια. Οι μισοί Αμερικανοί σχεδιάζουν να ταξιδέψουν και να μείνουν σε ξενοδοχεία αυτό το καλοκαίρι, από 46% πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.
Περίπου το ένα τέταρτο κάθε δολαρίου που δαπανάται σε εστιατόρια συνδέεται με ταξίδια και τουρισμό, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Riehle. Τα εστιατόρια γρήγορου φαγητού και εκλεκτής εστίασης τείνουν να επωφελούνται περισσότερο από τον τουρισμό, σύμφωνα με την έρευνα της Datassential.
Από την άλλη μεριά, η έρευνα της Deloitte αποκαλύπτει επίσης, ότι περισσότεροι Αμερικανοί σχεδιάζουν να ταξιδέψουν διεθνώς αυτό το καλοκαίρι – αν και οι διεθνείς τουρίστες που επισκέπτονται τις ΗΠΑ θα μπορούσαν να βοηθήσουν να καλυφθεί αυτή η διαφορά.
Ασχημα νέα για συγκεκριμένη κατηγορία φαστ φουντ
Επιπλέον, μόνο το 53% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει τουλάχιστον ένα οδικό ταξίδι, από σχεδόν τα δύο τρίτα πέρυσι. Αυτά είναι άσχημα νέα για τα εστιατόρια φαστ φουντ που βρίσκονται στην άκρη μεγάλων αυτοκινητόδρομων.
Προχωρώντας προς το καλοκαίρι, οι προσφορές συνήθως επιβραδύνονται επειδή τα εστιατόρια δεν τις χρειάζονται για να προσελκύσουν πελάτες. Παρόλα αυτά οι πελάτες αρχίζουν να πιέζουν για τις υψηλές τιμές μενού και υιοθετούν τρόπους να πληρώνουν λιγότερα για τα γεύματά τους.
Το πρώτο τρίμηνο, η κίνηση εστιατορίων από καταναλωτές που επωφελήθηκαν από προσφορές αυξήθηκε κατά 8% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Circana.
Latest News
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις
«Χείρα βοηθείας» από Κλίντον και Ομπάμα στον Τζο Μπάιντεν
Στόχος, η συγκέντρωση τουλάχιστον 25 εκατ. δολαρίων για την προεκλογική καμπάνια
Γιατί προβληματίζονται οι ξενοδόχοι με το Πάσχα των Καθολικών
Στη Μαγιόρκα το Πάσχα γενικά σηματοδοτεί την έναρξη των διακοπών. Αλλά φέτος είναι πολύ νωρίς