Η Apple προχώρησε στο πλαίσιο του συνεδρίου WWDC στα πολύ-αναμενόμενα αποκαλυπτήρια της (πολύ) ακριβής μάσκας μικτής πραγματικότητας, που θα δημιουργεί εμπειρίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ η τιμή της θα ανέρχεται στο ποσό των 3.499 δολαρίων.

Η μάσκα Vision Pro είναι το πρώτο πραγματικά νέο προϊόν της Apple (δηλαδή όχι ανανέωση υπάρχοντος) από το 2015 όταν παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο του έξυπνου ρολογιού Apple Watch και ουσιαστικά συμπυκνώνει την εργασία οκτώ ετών και την επένδυση δισεκατομμυρίων δολαρίων σε επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης.

Apple vs Meta: Η νέα κόντρα στον κόσμο της τεχνολογίας

Επιπρόσθετα, είναι ενδεχομένως και το πιο… ριψοκίνδυνο λανσάρισμα συσκευής στην ιστορία της αμερικανικής εταιρείας.

REUTERS/Loren Elliott

Η συσκευή που παρουσίασε η Apple έχει σχεδιαστεί τόσο για εργασία όσο και για ψυχαγωγία, προσφέροντας εκδόσεις «spatial (χωρικού) computing» δημοφιλών εφαρμογών της εταιρείας, όπως οι Safari, Mail, Messenger, Keynote, Music και Apple TV. Μάλιστα, μέσω της τελευταίας εφαρμογής θα είναι εφικτή η προβολή νέων εκδόσεων της πλατφόρμας Disney+, η οποία θα ενσωματώνει τρισδιάστατες προσεγγίσεις κορυφαίων τηλεοπτικών σειρών και ταινιών.

Όταν το Vision Pro γίνει εμπορικά διαθέσιμο στις αρχές της επόμενης χρονιάς, θα επιχειρήσει να επανακαθορίσει έναν τομέα της αγοράς τεχνολογίας που είναι ακόμη στα σπάργανα. Δηλαδή κάτι ανάλογο με αυτό που έκαναν κατά το παρελθόν τα Mac, iPod, iPhone, iPad και Apple Watch.

Ωστόσο, δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι η Apple προχωράει σε λανσάρισμα μιας συσκευής με υψηλή τιμή, σε μία αγορά που ακόμη δεν έχει απήχηση μαζικά στους καταναλωτές και που κυριαρχείται από τις πολύ φθηνότερες εκδόσεις των συσκευών Quest της Meta Platforms. Η οικογένεια συσκευών Quest της Meta περιλαμβάνει το Quest 2 των 300 δολαρίων, το Quest Pro και το Quest 3 των 500 δολαρίων που θα είναι διαθέσιμο το ερχόμενο φθινόπωρο.

Οι αναλυτές της CCS Insight αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Αν υπάρχει μία εταιρεία που έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει την αγορά του VR μέσα σε μια νύχτα, τότε αυτή είναι η Apple». Άλλωστε το έχει ξανακάνει. Είναι η εταιρεία που με την εμφάνιση του iPhone άλλαξε το σύνολο της κινητής τηλεφωνίας, «βύθισε» παλιές αυτοκρατορίες του κλάδου και δημιούργησε εντελώς νέες αγορές.

Όπως αναφέρει το Bloomberg η Apple ήδη εργάζεται στην ανάπτυξη μίας έκδοσης χαμηλότερου κόστους της μάσκας Vision Pro όπως επίσης και μίας ακόμη πιο αναβαθμισμένης έκδοσης.

Brooks Kraft/Apple Inc./Handout via REUTERS NO RESALES. NO ARCHIVES. HATHIS IMAGE HAS BEEN SUPPLIED BY A THIRD PARTY.

Όπως το έθεσε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, «αυτή είναι μόνο η αρχή».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία