
Παρατείνεται έως την 17η Ιουλίου η προθεσμία υποβολής δεσμευτικών προσφορών στη διαγωνιστική διαδικασία για τη νέα σύμβαση παραχώρησης υπηρεσιών σχετικά με τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για 25 έτη.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, η μετάθεση της καταληκτικής ημερομηνίας για την υποβολή προσφορών αποφασίστηκε έπειτα από σχετικό αίτημα της πλειονότητας των προεπιλεγέντων επενδυτών.
Η σύμβαση των υφιστάμενων παραχωρησιούχων λήγει τον Οκτώβριο του 2024 και το ΤΑΙΠΕΔ έχει εδώ και ενάμιση χρόνο σε εξέλιξη τη διαγωνιστική διαδικασία για τη νέα σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 25 ετών.
Η τελική σύμβαση για την Αττική Οδό, οι «περιπέτειες» των Big 4 και ο «πόλεμος» στη Φρανκφούρτη
Τον αυτοκινητόδρομο των 70 χλμ. κατασκεύασαν, λειτουργούν και συντηρούν οι εταιρείες Άκτωρ Παραχωρήσεις (Ελλάκτωρ), ΕΤΕΘ (Άβαξ) και η γαλλική EGIS Projects.
Οι επενδυτές
Στο διαγωνισμό για τη νέα παραχώρηση συμμετέχουν οκτώ κοινοπρακτικά σχήματα με τα περισσότερα από αυτά να αποτελούνται από ελληνικές και ξένες εταιρείες. Στις τελευταίες εξελίξεις ως προς τη συμμετοχή των επενδυτών αξίζει να αναφερθεί, ότι από το σχήμα των Άκτωρ Παραχωρήσεις – Άβαξ – Ardian, η τελευταία αποχώρησε. Στη θέση της φέρεται να ήρθε η γαλλική Meridiam.
Επίσης λίαν προσφάτως στους υποψήφιους επενδυτές εισήλθε και η Intrakat ως εταίρος της πορτογαλικής BRISA.
Η παράταση
Η αρχική ημερομηνία υποβολής των δεσμευτικών προσφορών είχε οριστεί στις 29 Μαίου.
Ωστόσο, λόγω των εθνικών εκλογών, αποφασίστηκε νέα ημερομηνία και είναι αυτή της 10ης Ιουλίου.
Άρα ο διαγωνισμός πήγε πίσω για 40 ημέρες.


Latest News

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Καθαρά κέρδη 57,4 εκατ. ευρώ το 2024, επιστροφή 174 εκατ. στους μετόχους
Τα Βασικά Οικονομικά Μεγέθη του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ για τη χρήση του 2024

Νέα αύξηση 3,7% του δείκτη τιμών στα οικοδομικά υλικά - Ποια σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το κόστος κατασκευής νέων κτηρίων στην Ελλάδα - Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τι κερδίζουν κρατικά ταμεία και πολίτες από την ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων στην Πελοπόννησο
Τα έργα πρότυπο από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Πελοπόννησο – Τα μηνύματα Περιστέρη

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Παπασταύρου: Εγκαινίασε τη νέα Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Μεσσηνία – Το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 167 εκατ. ευρώ - Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση των αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Στα χέρια Premia, Dimand και AKTOR οι φοιτητικές εστίες του μέλλοντος
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR

Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου για το φράγμα Ασωπού
Η συμπληρωματική σύμβαση για το φράγμα Ασωπού υπεγράφη από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά