Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ συνεργάζεται με τα σούπερ μάρκετ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ με σκοπό την προώθηση του Σήματός της στο καταναλωτικό κοινό της Κρήτης, από τις 31 Μαΐου μέχρι τις 20 Ιουνίου 2023.
Με κεντρικό μήνυμα της ενέργειας το σλόγκαν «Το ‘ψαξες;», οι καταναλωτές της μεγαλονήσου, στο Ηράκλειο, στα Χανιά, στο Ρέθυμνο, στον Άγιο Νικόλαο, στην Ιεράπετρα και στη Σητεία έχουν τη δυνατότητα κατά τη διάρκεια των αγορών τους να αναζητήσουν το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» στις συσκευασίες των προϊόντων των εταιριών-Μελών, αλλά και να ενημερωθούν για την εμπορική προσφορά σε επιλεγμένα προϊόντα καθώς και για την Κοινότητα. Στην ενέργεια συμμετέχουν οι: Agrino, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, KYKNOS, Βιολάντα, Endless EC, Αυγά Βλαχάκη, ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ, Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου, Septona, 3αλφα, Coffee Island.
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Υποδέχεται την εταιρεία GR.INOX – ΑΦΟΙ ΓΚΡΕΚΗ Ε.Π.Ε.
Προσφορές
Οι πελάτες των σούπερ μάρκετ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ για τρεις εβδομάδες έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται για την ενέργεια από το φυλλάδιο προσφορών που διανέμεται στα καταστήματα της αλυσίδας, από το e-shop (eshop.xalkiadakis.gr) και το site (www.xalkiadakis.gr), από τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, καθώς και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ φιλοξενείται και διαγωνισμός με 20 τυχερούς μέσω του Facebook της αλυσίδας (https://www.facebook.com/xalkiadakis.gr) μέχρι τις 20 Ιουνίου. Επιπλέον, στα 41 καταστήματα ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ υπάρχει διαθέσιμο το ενημερωτικό έντυπο της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Η ενέργεια πλαισιώνεται και από οθόνες σε ορισμένα καταστήματα, όπου υπάρχει προβολή βίντεο με τα μηνύματα της Πρωτοβουλίας. Η συνεργασία υποστηρίζεται σε επιλεγμένα καταστήματα της ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ σε συγκεκριμένες ημέρες και από συνεργάτες-προωθήτριες, οι οποίες θα έχουν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Latest News
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση