
Με νέα δεδομένα -επιβαρυντικά για την τσέπη τους- είναι πλέον αντιμέτωποι οι ταξιδιώτες και οι συνοδοί τους στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Κι αυτό γιατί τοποθετήθηκε αυτόματο σύστημα ανακλινόμενων μπαρών στον χώρο αφίξεων κι έτσι η διέλευση και η στάση από τις 7 Ιουνίου παύει να είναι δωρεάν μετά από κάποια λεπτά παραμονής.
«Ελευθέριος Βενιζέλος»: Φουλ στην πράσινη ενέργεια ως το 2025
Στόχος, να δίνεται η δυνατότητα σύντομης στάθμευσης στους οδηγούς που θέλουν να αποχαιρετήσουν ή να υποδεχτούν ταξιδιώτες χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο και συνωστισμός. Προς τούτο επιστρατεύτηκαν μπάρες αλλά και τσουχτερά πρόστιμα για όσους υπερβαίνουν τον μέγιστο χρόνο δωρεάν παραμονής.
Η ΕΡΤ βρέθηκε στο χώρο αφίξεων και παρουσίασε τι αλλάζει στη διέλευση και την στάθμευση των αυτοκινήτων στο αεροδρόμιο με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση στη χώρα με αφορμή την τοποθέτηση αυτόματου συστήματος ανακλινόμενων μπαρών,
«Από τις 7 Ιουνίου έχουν τεθεί σε ισχύ μπάρες εισόδου στο αεροδρόμιο» επισήμανε προσθέτοντας ότι η διέλευση για τα πρώτα δέκα λεπτά είναι δωρεάν».
Η πληρωμή γίνεται στην έξοδο ενώ υπάρχει πάντα και η λύση του πάρκινγκ, μικρής ή μεγάλης διάρκειας, όπου τη τιμολόγηση είναι φθηνότερη και το πρώτο εικοσάλεπτο παραμονής δωρεάν.
Η διαδικασία και η χρέωση
Oι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους 10 λεπτά παραμονής και έως 2 διελεύσεις την ημέρα στα οδικά σημεία επιβίβασης και αποβίβασης ταξιδιωτών, στις Αφίξεις και στις Αναχωρήσεις αντίστοιχα, για να παραλάβουν και να αποβιβάσουν τους ταξιδιώτες. Μετά τα 10 λεπτά, για την επιπλέον παραμονή των οχημάτων, θα υπάρχει χρέωση.
Η διαδικασία έχει ως εξής:
- Το όχημα σταματά μπροστά στη μπάρα
- Η κάμερα διαβάζει την μπροστινή πινακίδα του αυτοκινήτου ενώ παράλληλα ο οδηγός πατά το κουμπί έκδοσης εισιτηρίου και παραλαμβάνει το εισιτήριο
- Η μπάρα ανοίγει και ο οδηγός εισέρχεται στο χώρο ελεγχόμενης πρόσβασης
- Ο οδηγός σταθμεύει σε ειδικά διαμορφωμένες θέσεις ολιγόλεπτης παραμονής, στην δεξιά ή στην αριστερή πλευρά του δρόμου και έχει 10 λεπτά δωρεάν στάση για να αποχαιρετίσει ή να καλωσορίσει ταξιδιώτες
- Στη συνέχεια ο οδηγός κατευθύνεται στην έξοδο και σταματά στις μπάρες
- Σκανάρει το εισιτήριο στο μηχάνημα και εφόσον η παραμονή είναι έως και 10’, η μπάρα θα ανοίξει και ο οδηγός θα φύγει χωρίς χρέωση
- Σε περίπτωση που η παραμονή στο χώρο ελεγχόμενης πρόσβασης ξεπερνά τα 10 λεπτά, θα υπάρχει χρέωση
- Για επιπλέον 10 λεπτά (μετά το πρώτο δεκάλεπτο και ως τα 20 λεπτά) η χρέωση θα είναι 5 ευρώ
- Μετά τα 20 λεπτά, η χρέωση θα είναι 1 ευρώ/λεπτό
- Η πληρωμή γίνεται στο μηχάνημα με μετρητά ή κάρτα
- Η μέγιστη διάρκεια παραμονής στο χώρο δεν μπορεί να ξεπερνάει τα 60 λεπτά
- Για τα οχήματα που θα ξεπεράσουν τη 1 ώρα παραμονής, προβλέπεται η απομάκρυνσή τους από το χώρο με γερανό


Latest News

La Repubblica: Θετική αποτίμηση της πορείας της ελληνικής οικονομίας
Όπως σημειώνει για τα πλεονάσματα του 2024 πρόκειται για «εξαιρετική επίδοση για μία χώρα όπως η Ελλάδα, η οποία πριν από 15 χρόνια είχε υποστεί υποβάθμιση του δημόσιου χρέους της σε junk bond

Επιστρέφουν τα χρήματα από τους Αναπτυξιακούς Νόμους που δεν αξιοποιήθηκαν - Τι είπε ο Θεοδωρικάκος
Σε ό,τι αφορά στις τιμές του Πάσχα ο κ. Θεοδωρικάκος κάλεσε τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης να δείξουν περισσότερη υπευθυνότητα

Οδηγός για τα καταπατημένα - Πώς θα αποκτήσετε τίτλους ιδιοκτησίας
10+3 ερωταπαντήσεις για την απόκτηση των τίτλων ιδιοκτησίας για καταπατημένα ακίνητα – Οι ημερομηνίες «κλειδιά» για την εξαγορά και η διαδικασία για την κατοχύρωση της περιουσίας

Οι «αστερίσκοι» στον δρόμο για το δημόσιο χρέος μέχρι το 2032
Ακόμη και αν αυτή η κυβερνητική πρόβλεψη για δημόσιο χρέος στο 140% του ΑΕΠ το 2027 καταστεί γεγονός, το ελληνικό χρέος θα παραμένει το υψηλότερο στην ευρωζώνη

Κίνητρα για επενδύσεις σε παραμεθόριες περιοχές - Τι περιλαμβάνεται
Παρεμβάσεις για τον παραγωγικό μετασχηματισμό σε τμήματα της χώρας που αντιμετωπίζουν οικονομικά και δημογραφικά προβλήματα

Πιερρακάκης στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ: Δεν σκοπεύουμε να μεταφέρουμε το βάρος στις επόμενες γενιές
Ιδιαίτερη μνεία στην εξυγίανση του τραπεζικού τομέα έκανε ο Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο πλαίσιο της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ

Σκέρτσος: Οι 10 πολιτικές της κυβέρνησης για προσιτή στέγη
Ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας Ακη Σκέρτσου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Καμπανάκι από το ΚΕΠΕ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική αγορά εργασίας –και συνολικά η χώρα– είναι το δημογραφικό, τονίζει ο πρόεδρος του ΚΕΠΕ, Παναγιώτης Λιαργκόβας
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Τα 2+1 ατού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων – Το στοίχημα της Ελλάδας
Τι λένε παράγοντες της αγοράς για την ικανότητα της Ελλάδας να διατηρήσει τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης – Το αγκάθι της αβεβαιότητας