Με νέα δεδομένα -επιβαρυντικά για την τσέπη τους- είναι πλέον αντιμέτωποι οι ταξιδιώτες και οι συνοδοί τους στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Κι αυτό γιατί τοποθετήθηκε αυτόματο σύστημα ανακλινόμενων μπαρών στον χώρο αφίξεων κι έτσι η διέλευση και η στάση από τις 7 Ιουνίου παύει να είναι δωρεάν μετά από κάποια λεπτά παραμονής.

«Ελευθέριος Βενιζέλος»: Φουλ στην πράσινη ενέργεια ως το 2025

Στόχος, να δίνεται η δυνατότητα σύντομης στάθμευσης στους οδηγούς που θέλουν να αποχαιρετήσουν ή να υποδεχτούν ταξιδιώτες χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο και συνωστισμός. Προς τούτο επιστρατεύτηκαν μπάρες αλλά και τσουχτερά πρόστιμα για όσους υπερβαίνουν τον μέγιστο χρόνο δωρεάν παραμονής.

Η ΕΡΤ βρέθηκε στο χώρο αφίξεων και παρουσίασε τι αλλάζει στη διέλευση και την στάθμευση των αυτοκινήτων στο αεροδρόμιο με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση στη χώρα με αφορμή την τοποθέτηση αυτόματου συστήματος ανακλινόμενων μπαρών,

«Από τις 7 Ιουνίου έχουν τεθεί σε ισχύ μπάρες εισόδου στο αεροδρόμιο» επισήμανε προσθέτοντας ότι η διέλευση για τα πρώτα δέκα λεπτά είναι δωρεάν».

Το κόστος μετά το πρώτο δεκάλεπτο είναι 5 ευρώ. Με την τιμή να ανεβαίνει κλιμακωτά η διοίκηση του Ελευθέριος Βενιζέλος αποφάσισε ότι η χρέωση τιμολόγησης μετά το πρώτο εικοσάλεπτο να είναι 1 ευρώ ανά λεπτό και αν ο οδηγός ξεπεράσει τη μια ώρα παραμονής τότε το όχημα το παίρνει γερανός.

Η πληρωμή γίνεται στην έξοδο ενώ υπάρχει πάντα και η λύση του πάρκινγκ, μικρής ή μεγάλης διάρκειας, όπου τη τιμολόγηση είναι φθηνότερη και το πρώτο εικοσάλεπτο παραμονής δωρεάν.

Η διαδικασία και η χρέωση

Oι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους 10 λεπτά παραμονής και έως 2 διελεύσεις την ημέρα στα οδικά σημεία επιβίβασης και αποβίβασης ταξιδιωτών, στις Αφίξεις και στις Αναχωρήσεις αντίστοιχα, για να παραλάβουν και να αποβιβάσουν τους ταξιδιώτες. Μετά τα 10 λεπτά, για την επιπλέον παραμονή των οχημάτων, θα υπάρχει χρέωση.

Η διαδικασία έχει ως εξής:

  • Το όχημα σταματά μπροστά στη μπάρα
  • Η κάμερα διαβάζει την μπροστινή πινακίδα του αυτοκινήτου ενώ παράλληλα ο οδηγός πατά το κουμπί έκδοσης εισιτηρίου και παραλαμβάνει το εισιτήριο
  • Η μπάρα ανοίγει και ο οδηγός εισέρχεται στο χώρο ελεγχόμενης πρόσβασης
  • Ο οδηγός σταθμεύει σε ειδικά διαμορφωμένες θέσεις ολιγόλεπτης παραμονής, στην δεξιά ή στην αριστερή πλευρά του δρόμου και έχει 10 λεπτά δωρεάν στάση για να αποχαιρετίσει ή να καλωσορίσει ταξιδιώτες
  • Στη συνέχεια ο οδηγός κατευθύνεται στην έξοδο και σταματά στις μπάρες
  • Σκανάρει το εισιτήριο στο μηχάνημα και εφόσον η παραμονή είναι έως και 10’, η μπάρα θα ανοίξει και ο οδηγός θα φύγει χωρίς χρέωση
  • Σε περίπτωση που η παραμονή στο χώρο ελεγχόμενης πρόσβασης ξεπερνά τα 10 λεπτά, θα υπάρχει χρέωση
  • Για επιπλέον 10 λεπτά (μετά το πρώτο δεκάλεπτο και ως τα 20 λεπτά) η χρέωση θα είναι 5 ευρώ
  • Μετά τα 20 λεπτά, η χρέωση θα είναι 1 ευρώ/λεπτό
  • Η πληρωμή γίνεται στο μηχάνημα με μετρητά ή κάρτα
  • Η μέγιστη διάρκεια παραμονής στο χώρο δεν μπορεί να ξεπερνάει τα 60 λεπτά
  • Για τα οχήματα που θα ξεπεράσουν τη 1 ώρα παραμονής, προβλέπεται η απομάκρυνσή τους από το χώρο με γερανό
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία
Burnout εργαζομένων: Φουλ οι μηχανές για 6ημερη εργασία
Οικονομία |

Burnout εργαζομένων και φουλ οι μηχανές για 6ημερη εργασία – Η Ελλάδα αλλάζει πίστα και παίζει με τη «φωτιά»

Ενώ στην Ευρώπη συζητούν το μοντέλο της τετραήμερης εργασία με τις ίδιες απολαβές, στην Ελλάδα από την 1η Ιουλίου αλλάζουμε level με την κυβέρνηση να νομοθετεί την εξαήμερη εργασία