Το ισχυρό ξεκίνημα του Ιουνίου για τη σουηδική H&M και η επιστροφή στην κερδοφορία της διαδικτυακής εταιρείας λιανικής πώλησης μόδας ASOS βοήθησαν να διασκεδαστούν οι ανησυχίες γύρω από έναν κλάδο που επλήγη πρόσφατα από την εξασθένηση της ζήτησης στις ΗΠΑ.

Τα σημάδια ανθεκτικότητας άμβλυναν τις ανησυχίες των επενδυτών οι οποίες εδράζουν στην συμπεριφορά των καταναλωτών που τείνουν να ξοδεύουν λιγότερα σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.

H&M: Ο ψυχρός καιρός οδήγησε σε ασθενέστερες πωλήσεις

Η H&M

Οι μετοχές της H&M σημείωσαν άνοδο της τάξης του 6%, καθώς οι αναλυτές προβλέπουν ισχυρές επιδόσεις το τρίτο τρίμηνο, μετά από τις αμετάβλητες πωλήσεις που κατέγραψε την περιόδο από τον Μάρτιο ως τον Μάιο.

Στο πλαίσιο του ανταγωνισμού της με την ιδιοκτήτρια της Zara, την Inditex, η H&M σχεδιάζει να αναπτύξει περαιτέρω το εμπορικό σήμα Cos, στοχεύοντας στους καταναλωτές που είναι λιγότεροι ευάλωτοι στην αύξηση του κόστος ζωής, καθώς ο γίγαντας της γρήγορης μόδας Shein καταλαμβάνει μερίδιο αγοράς με φθηνά ρούχα.Οι αναλυτές της Bank of America δήλωσαν ότι η sold-out συνεργασία της H&M με την πολυτελή μάρκα Mugler θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην ενίσχυση των εξαμηνιαίων κερδών που αναμένονται στις 29 Ιουνίου.

Η ASOS

Η ASOS, η οποία προσπαθεί να ανακάμψει από την απότομη αύξηση των αποθεμάτων και του χρέους, εξαρτάται  σε μεγάλο βαθμό από τους νεαρούς αγοραστές οι οποίοι επιδιώκουν να αποκτήσουν σε χαμηλές τιμές τις νέες τάσεις της μόδας. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας η επιχειρηματική επιλογή της να στοχεύει στο κέρδος ανά παραγγελία αποδίσει καρπούς παρά την πτώση των πωλήσεων.

Η εταιρεία διαδικτυακού λιανεμπορίου έχει πληγεί από την επιστροφή των αγοραστών στα φυσικά καταστήματα μετά την πανδημία. Ως εκ τούτου έχει μειώσει τα αποθέματα κατά 15% από την αρχή του έτους και δήλωσε ότι αφαιρεί μη κερδοφόρες μάρκες από την πλατφόρμα της. «Η εμπειρία μας στο σημερινό εμπορικό περιβάλλον είναι ότι όταν δημιουργούμε ένα προϊόν που έχει πραγματική απήχηση στους πελάτες μας και έχει σωστή τιμή, οι πωλήσεις σε πλήρη τιμή είναι πολύ ισχυρές», δήλωσε η ASOS.

Επισημαίνοντας τις αποκλίνουσες τύχες διαφορετικών εμπορικών σημάτων σε αυτό το αβέβαιο περιβάλλον, η premium εταιρεία λιανικής πώλησης μόδας Hugo Boss ανακοίνωσε ότι συνεχίζει να βλέπει ισχυρή ανάπτυξη στις ΗΠΑ. «Ενώ οι ρωγμές είναι σαφώς ορατές στο καταναλωτικό περιβάλλον των ΗΠΑ και σε μικρότερο βαθμό στην Ευρώπη, η Hugo Boss έχει ανοσία μέχρι στιγμής, ανέφεραν οι αναλυτές της Citi.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή