Πλάνο δυναμικής επέκτασης στην ελληνική αγορά έχει καταρτίσει ο πολωνικός όμιλος LPP, με την αλυσίδα SiNSAY να αποκτά το επόμενο διάστημα παρουσία σε Ιωάννινα και Θεσσαλονίκη, ενώ ετοιμάζει το ντεμπούτο της στην Αθήνα, με ένα ή δύο καταστήματα.
Τα δύο νέα καταστήματα της αλυσίδας προσιτής μόδας θα βρίσκονται σε ακίνητα της Trade Estates του ομίλου Fourlis και συγκεκριμένα το πρώτο στο νέο retail park της ΑΕΕΑΠ στην πρωτεύουσα της Ηπείρου και το δεύτερο στο Florida 1 Retail Park στην περιοχή της Πυλαίας, στη Θεσσαλονίκη.
Η συνεργασία με την Trade Estates, που αναπτύσσει εμπορικά πάρκα σε Πειραιά, Πάτρα, Ηράκλειο, Σπάτα και φυσικά στο Commercial Hub του Ελληνικού, ενδεχομένως να έχει και συνέχεια. Άλλωστε τα εμπορικά πάρκα της ΑΕΕΑΠ εστιάζουν στο value retailing, δηλαδή προσφορά προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές.
Sinsay: Στην Κρήτη το πρώτο κατάστημα των «πολωνικών Zara»
Να σημειωθεί η Trade Estates αποτελεί στρατηγικό εταίρο για την επέκταση και της έτερης πολωνικής αλυσίδας που αναπτύσσεται στην Ελλάδα, της Pepco. Η τελευταία που ανοίγει καταστήματα με ρυθμό… πολυβόλου, άνοιξε το πρώτο κατάστημά της στην εγχώρια αγορά στο Top Parks Πειραιώς, ενώ ένα ακόμη σημείο πώλησης θα λειτουργήσει στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks Iωαννίνων.
Υπενθυμίζεται ότι ο πολωνικός όμιλος LPP, με το προσωνύμιο «πολωνική Zara», κάνοντας την ανατροπή, άνοιξε στο τέλος Ιανουαρίου το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας Sinsay όχι στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, όπως θα περίμενε κάποιος, αλλά στο Ηράκλειο της Κρήτης και συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza. Οι επιδόσεις του καταστήματος στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του κρίνονται θετικές, έχοντας κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M.
Ο όμιλος LPP, που διαθέτει εκτός της SiNSAY και τα σήματα Reserved, Cropp, House και Mohito έχει ήδη από πέρσι αναπτύξει ηλεκτρονικά καταστήματα εξυπηρετώντας το ελληνικό κοινό. και έχει κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M.
Η αλυσίδα SiNSAY αναζητά μεγάλους χώρους, κοντά στα 1.000 τ.μ., κυρίως σε εμπορικά κέντρα και δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία, με το πλάνο επέκτασης να προβλέπει το άνοιγμα 7 – 8 καταστημάτων σε πρώτη φάση.
Η πορεία του σήματος SiNSAY μέσα στο 2023 και στο 2024, αναμένεται να κρίνει και την έλευση και των υπόλοιπων brands του ομίλου LPP όπως η αλυσίδα Reserved.
Σημειώνεται ότι η θυγατρική του πολωνικού ομίλου στην Ελλάδα, LPP Greece, συστάθηκε πέρυσι τον Ιούνιο, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατ. ευρώ, ενώ τον Απρίλιο εφέτος προχώρησε σε αύξηση εταιρικού κεφαλαίου κατά 3 εκατ. ευρώ. Διαχειριστής είναι ο Πολωνός Slawomir Loboda, αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου LPP.
Το προφίλ του ομίλου LPP
O όμιλος LPP υπό τη διοίκηση του ιδρυτή του, Marek Piechocki, δραστηριοποιείται στον κλάδο της «γρήγορης» μόδας (fast fashion) τα τελευταία 30 χρόνια και οι μετοχές του διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο της Βαρσοβίας.
Με παρουσία σε 39 χώρες σε τρεις ηπείρους (Ευρώπη, Ασία και Αφρική), τόσο με δίκτυο φυσικών καταστημάτων, όσο και μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, υπολογίζεται ότι διανέμει περισσότερα από 259 εκατομμύρια είδη ρουχισμού ετησίως, με προτάσεις value for money.
Συνολικά στο τέλος Απριλίου εφέτος διέθετε 2.045 καταστήματα με χώρο πώλησης 1,74 εκατ. τετραγωνικών μέτρων σε 27 χώρες, ενώ σε ακόμη 12 έχει παρουσία μόνο μέσω του ψηφιακού καναλιού.
Το σήμα Sinsay κατέχει τα πρωτεία όσον αφορά το ποσοστό επί του συνολικού τζίρου του ομίλου (41,9% το α’ τρίμηνο του οικονομικού έτους 2023/2024), ενώ ακολουθεί το Reserved (34,2%), με τα υπόλοιπα brands να διαθέτουν μονοψήφια συμμετοχή.
Η απόφαση για επέκταση σε νέες αγορές, ειδικά στη Νότια Ευρώπη, όπου ο πολωνικός όμιλος «βλέπει δυνατότητες ανάπτυξης για τα brand της», πάρθηκε μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία ως αντιστάθμισμα στη διακοπή των δραστηριοτήτων του σε Ρωσία και Ουκρανία.
Latest News
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024
«Ένωση» των Entersoft- Softone υπό ενιαίο οργανισμό
Η ένωση των Entersoft-Softone θα περιλαμβάνει ένα διευρυμένο portfolio λύσεων, περισσότερους από 90.000 πελάτες, πανελλαδικό δίκτυο 700 συνεργατών και θα απασχολεί 1.500 και πλέον εργαζομένους
Δεσμεύεται η περιουσία του Πηλαδάκη - Κατηγορίες για φοροδιαφυγή και απάτη από την «Αρχή για το Ξέπλυμα» - Τι απαντά ο επιχειρηματίας
Περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι αποκόμισε ο επιχειρηματίας Κ. Πηλαδάκης από παράνομες δραστηριότητες - Τι απαντά στις κατηγορίες ο επιχειρηματίας με ανακοίνωσή του