Τη λειτουργία των Αμαξοστασίων της Ο.ΣΥ. Α.Ε. επιθεώρησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, κατά την πρωινή έξοδο των λεωφορείων από το αμαξοστάσιο του Βοτανικού, που εξυπηρετεί γραμμές του κέντρου της Αθήνας.
Ηλεκτροκίνηση στις συγκοινωνίες με 250 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΥΜΕ, ο υπουργός συνοδευόμενος από την υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου και τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών Γιάννη Ξιφαρά συνομίλησε με οδηγούς και εργαζόμενους για την κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών και διαπίστωσε τα προβλήματα.
Στη συνέχεια, επιθεώρησε την Επισκευαστική Βάση και το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της Εταιρείας στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, όπου ενημερώθηκε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ Γιώργο Σπηλιόπουλο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ο.ΣΥ. Στέφανο Αγιάσογλου για τις εργασίες που υλοποιούνται καθημερινά από το εξειδικευμένο προσωπικό των Δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών.
Επιπλέον, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημερώθηκε για τη συνδρομή της Ο.ΣΥ. στο έργο της κατάσβεσης της φωτιάς στη Μάνδρα Αττικής με την παροχή υδροφόρας, αλλά και λεωφορείων στη διάθεση της Πολιτικής Προστασίας για το ενδεχόμενο εκκένωσης οικισμών.
Στη συνέχεια μετέβη στα Γραφεία της Διοίκησης της Ο.ΣΥ. όπου ενημερώθηκε για την κατάσταση του Οργανισμού, την αναδιάταξη του συγκοινωνιακού έργου και την προσθήκη των νέων λεωφορείων, που εντάσσονται στους στόλους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης στις αρχές του 2024.
Προβλήματα στις συγκοινωνίες
Κατά την επίσκεψή του, ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε: «Η χώρα μας βρίσκεται αντιμέτωπη, για ακόμα μία φορά, με την πύρινη λαίλαπα. Οι άνθρωποι που συγκροτούν τον κρατικό μηχανισμό ξεπερνούν τους εαυτούς τους. Οι αστικές συγκοινωνίες, από την πρώτη στιγμή, τέθηκαν στη διάθεση της πολιτείας, αρωγοί σε ότι χρειαστεί για την αντιμετώπιση έκτακτων προβλημάτων στις πυρόπληκτες περιοχές.
Σε ότι αφορά την καθημερινή λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών, τα τελευταία χρόνια υπήρξε αύξηση του στόλου των οχημάτων, ανατάξεις λεωφορείων, προσθήκες μισθωμένων οχημάτων νεότερης τεχνολογίας και προσλήψεις προσωπικού.
Όμως, σημαντικά προβλήματα στην εξυπηρέτηση του πολίτη εξακολουθούν να υφίστανται, εξαιτίας, κυρίως, του γηρασμένου στόλου (μέσος όρος ηλικίας περίπου 19 έτη, με μέσο ευρωπαϊκό όρο περίπου στα 13 έτη) και της έλλειψης προσωπικού.
Απαιτούνται, άμεσα, συντονισμένες και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες.
Προς αυτή την κατεύθυνση, ανάμεσα σε άλλες, όπως είναι ο διαγωνισμός ανάθεσης λεωφορειακών γραμμών και η μίσθωση μέσω leasing λεωφορείων αστικού τύπου, τα πρώτα 250 νέα «πράσινα» λεωφορεία αναμένεται να ενταχθούν στους στόλους, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στις αρχές του 2024. Επιπλέον, προχωρούν και τα υπόλοιπα τμήματα του διαγωνισμού για 400 λεωφορεία, με ολοκλήρωση προμήθειας αυτών μέσα στο 2024, ενώ προετοιμάζεται και δεύτερη φάση προμήθειας για επιπλέον 650 λεωφορεία. Συνολικά, ενισχύουμε τις αστικές συγκοινωνίες με 1.300 νέα οχήματα, ανανεώνοντας σημαντικά τον γηρασμένο στόλο.
Παράλληλα, σε ότι αφορά το προσωπικό, σε συνεργασία με τη Διοίκηση της Ο.ΣΥ. και το ΑΣΕΠ, δρομολογείται άμεσα, έως το τέλος του έτους, η κάλυψη 750 κενών θέσεων εργασίας από τον διαγωνισμό 1/2020, σύμφωνα με τον νόμο του 2023.
Η βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας αποτελεί προτεραιότητα της Κυβέρνησης.»
«Καρδιά των δημόσιων συγκοινωνιών»
Από την πλευρά της, η Υφυπουργός Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου δήλωσε:
«Με τη σημερινή μας επίσκεψη στην έδρα της Ο.ΣΥ. δηλώνουμε το ενδιαφέρον μας για καλύτερες αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα. Τα αμαξοστάσια στον Βοτανικό και τον Ρέντη αποτελούν την καρδιά των δημοσίων συγκοινωνιών, αφού σε αυτά λειτουργούν ολοκληρωμένες μονάδες συντήρησης και τεχνικού ελέγχου λεωφορείων, όπως το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών, το οποίο εγκαινιάστηκε τον Απρίλιο του 2022.
Επίσης, με δεδομένο ότι επιταχύνονται οι διαδικασίες προμήθειας νέων οχημάτων μηδενικών ρύπων, είχαμε την ευκαιρία να δούμε τους χώρους που επελέγησαν για τη φόρτιση των ηλεκτρικών λεωφορείων.
Όσο καλύτερες είναι οι συγκοινωνίες τόσο θα αντιμετωπίζεται το κυκλοφοριακό που θεωρείται ως το μεγαλύτερο πρόβλημα της Αθήνας. Η αναδιάταξη του συγκοινωνιακού έργου θα λειτουργήσει προς όφελος του επιβατικού κοινού και θα βελτιώσει την καθημερινότητα όλων, κάτι που αποτελεί και εντολή του Πρωθυπουργού».
Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς δήλωσε:
«Η σημερινή επίσκεψη είναι μια ευκαιρία να δούμε από κοντά τα αμαξοστάσια που θα φιλοξενήσουν τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία. Η ενεργειακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποτελεί πάγια πολιτική της κυβέρνησης. Η μεθοδική εργασία των προηγούμενων ετών, πλέον, αποδίδει καρπούς. Όμως, έχουμε αρκετή δουλειά ακόμα για να φτάσουμε τις αστικές συγκοινωνίες στο επίπεδο που οραματιζόμαστε».
«Βελτιώσαμε τις συγκοινωνίες»
Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Στέφανος Αγιάσογλου επεσήμανε:
«Όπως και στις προηγούμενες πυρκαγιές στην Αττική, η Ο.ΣΥ. Α.Ε. βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πολιτών συνδράμοντας και αυτή τη φορά στο έργο της πυρόσβεσης με τα εργαλεία που διαθέτει.
Βελτιώσαμε σημαντικά τη φυσιογνωμία των αστικών συγκοινωνιών αυξάνοντας το στόλο των οχημάτων από τα περίπου 850 διαθέσιμα οχήματα σε 1400, τόσο με ανατάξεις οχημάτων του ιδιόκτητου στόλου, με την ίδρυση ενός υπερσύγχρονου Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών, όσο και με την προσθήκη μισθωμένων οχημάτων νεότερης τεχνολογίας.
Επιπλέον, προσλάβαμε -μετά από σχεδόν 10 χρόνια- οδηγούς και τεχνίτες, απαραίτητο κεφάλαιο για τη λειτουργία της Εταιρείας, την οποία εκσυγχρονίζουμε δημιουργώντας δομές και υποδομές για τα νέα ηλεκτρικά και φυσικού αερίου Λεωφορεία που θα παραλάβουμε με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού από το Υπουργείο», κατέληξε ο κ. Αγιάσογλου.
Την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσαν, επίσης, για θέματα της αρμοδιότητάς τους ο Γενικός Διευθυντής Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργος Δρόσης, ο Πρόεδρος του Συνδικάτου των Εργαζομένων Κυριάκος Κωστάκος και ο Διευθυντής του Αμαξοστασίου Αθανάσιος Φωτόπουλος.
Latest News
Ανοίγει ξανά το κλαμπ που έδινε αλκοόλ σε ανήλικους- Έντονη αντίδραση Δούκα
Ο δήμαρχος Αθηναίων εκφράζει την «έντονη ανησυχία» για την εξέλιξη αυτή
Γιατί το Ισραήλ επιτίθεται στη Συρία
Το Ισραήλ επιτίθεται κατά της Συρίας και σύμφωνα με τους αναλυτές υπάρχει λόγος
Οι εξελίξεις στη νομοθετική διαδικασία το 2023 - Θετικά και αρνητικά
Η σημαντικότερη βελτίωση το 2023 καταγράφεται στην κοινοβουλευτική διαδικασία
Ο Τραμπ προσκάλεσε τον πρόεδρο της Κίνας στην ορκωμοσία του, λένε αμερικανικά ΜΜΕ
Ο Ντόναλντ Τραμπ προορίζει αρκετά λεγόμενα «γεράκια» ως προς την πολιτική έναντι του Πεκίνου για θέσεις-κλειδιά
Ο νοτιοκορεάτης πρόεδρος Γιουν λέει ότι θα «δώσει μάχη ως το τέλος»
Ο Γιουν Σοκ-γελ προκάλεσε κατάπληξη και αγανάκτηση στη Νότια Κορέα επιβάλλοντας στρατιωτικό νόμο τη νύχτα της 3ης προς 4η Δεκεμβρίου
Ξεκινάει το εορταστικό ωράριο στη χριστουγεννιάτικη αγορά - Πώς θα λειτουργούν τα μαγαζιά
Ξεκινά από σήμερα το εορταστικό ωράριο, το οποίο θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του χρόνου, ενώ ανοιχτά θα είναι τα καταστήματα τρεις Κυριακές μέσα στον μήνα
Το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου του Βήματος για τα 50 χρόνια Ελληνικής Εξωτερικής Πολιτικής
Το πρόγραμμα του συνεδρίου που διοργανώνει το BHMA σε συνεργασία με το Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων και το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών στις 12 και 13 Δεκεμβρίου για την πορεία της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα 50 χρόνια της Μεταπολίτευσης – Ζωντανή κάλυψη από το κανάλι του Βήματος στο YouTube
Την Πέμπτη ανακοινώνει ο Μακρόν το όνομα του νέου πρωθυπουργού
Σύμφωνα με πληροφορίες του Γαλλικού Πρακτορείου , ο πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν δεν πρόκειται να παρουσιάσει απόψε τον νέο πρωθυπουργό
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Κρούγκμαν: Αποσύρεται μετά από 25 χρόνια ως αρθρογράφος των New York Times
Την είδηση μοιράστηκε η συντάκτρια της στήλης Opinion Kathleen Kingsbury