Το εργοστάσιο της Nissan στην Yokohama από το 1935 που ξεκίνησε την λειτουργία του μέχρι σήμερα κατάφερε να βγάλει στην παραγωγή 40 εκατομμύρια κινητήρες. Όλα αυτά τα χρόνια πολλοί κινητήρες έχουν αφήσει το στίγμα τους. Πρόκειται για τον L20ET του 1979, ο οποίος ήταν ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας επιβατικών αυτοκινήτων της Ιαπωνίας και ο VG του 1983, που ήταν ο πρώτος κινητήρας V6 μαζικής παραγωγής της χώρας.

Κάρλος Γκοσν: Μετά την απόδραση από τη φυλακή ζητά αποζημίωση 1,1 δισ. από την Nissan

Το εργοστάσιο της Yokohama κατασκευάζει τώρα τον κινητήρα VR38DETT, ο οποίος συναρμολογείται στο χέρι από έμπειρους τεχνίτες για το Nissan GT-R. Από το 2007 παράγει τον VC Turbo, που είναι ο πρώτος κινητήρας μαζικής παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης.

Εκτός από την παραγωγή κινητήρων και ηλεκτροκινητήρων, το εργοστάσιο αποτελεί πιλοτική μονάδα για την ανάπτυξη τεχνολογίας παραγωγής κινητήρων με εφαρμογές σε παγκόσμιο επίπεδο. Το επόμενο έτος, θα δημιουργηθεί μια πιλοτική γραμμή στο εργοστάσιο για την ανάπτυξη μπαταριών σε στερεά κατάσταση.

Tο Yokohama Lab

Στο μεταξύ, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη πρωτοστατεί στην τεχνολογία των αυτοκινήτων, το Yokohama Lab της Nissan βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της έρευνας και ανάπτυξης.

Το Yokohama Lab είναι ένα ερευνητικό κέντρο στην περιφέρεια Kanagawa της Ιαπωνίας που μελετά τον τρόπο χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η σύγχρονη τεχνητή νοημοσύνη (AI), βασισμένη σε μεγάλα δεδομένα, υπερέχει στην ανάλυση και έκφραση πληροφοριών στον κυβερνοχώρο. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα της Nissan έχουν φυσική υπόσταση. Η αποστολή του Yokohama Lab είναι να διασφαλίσει ότι τα αποτελέσματα που λαμβάνονται μέσω της τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να εφαρμοστούν και να χρησιμοποιηθούν στην πραγματικότητα, αντί να περιορίζονται στον κυβερνοχώρο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή