Συναντήσεις με τις Διοικήσεις των Αστικών ΚΤΕΛ Πάτρας και Αιγίου, καθώς και του υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας, πραγματοποίησε σήμερα στην Πάτρα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από την υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου και τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά.
Μετά τις συναντήσεις, ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε πως «η Πάτρα είναι μια πόλη με ιδιαίτερα αυξημένες ανάγκες μετακίνησης και κομβικούς προορισμούς όπως το νοσοκομείο, το πανεπιστήμιο και το παραλιακό μέτωπο κατά τους θερινούς μήνες. Η μετακίνηση με λεωφορείο αποτελεί ζωτικό κομμάτι για την καθημερινότητά της. Αυτός είναι και ο λόγος που επισκεπτόμαστε σήμερα τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ της πόλης, λίγες μέρες μετά το συνέδριο των αστικών ΚΤΕΛ στη Λαμία. Τις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η διαδικασία καταβολής αποζημίωσης, λόγω της αύξησης του ενεργειακού κόστους για όλα τα ΚΤΕΛ στη χώρα, ύψους 18,3 εκατ. ευρώ».
Παράλληλα, όπως είπε, «προχωράμε στην ολοκλήρωση των διαδικασιών που σχετίζονται με την εφαρμογή του νέου νόμου για τις οδικές επιβατικές μεταφορές, ο οποίος θα ξεκλειδώσει τη δυνατότητα χρηματοδότησης ηλεκτρικών λεωφορείων συνολικού ύψους 100 εκατ. ευρώ σε όλη την επικράτεια, εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης».
Τον Σεπτέμβριο τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη
Ανανέωση του στόλου με λεωφορεία νέας τεχνολογίας
Από την πλευρά της, η Υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας, σημείωσε: «Υποστηρίζουμε την προοπτική προσαρμογής τους στις νέες τεχνολογίες με ανανέωση του στόλου με λεωφορεία νέας τεχνολογίας, φιλικά προς το περιβάλλον και το επιβατικό κοινό και στοχεύουμε στην αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων για τη χρηματοδότηση της προμήθειας νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων».
Στο πλαίσιο της επίσκεψης της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο υπεραστικό ΚΤΕΛ Αχαΐας, ο κ. Σταϊκούρας και η υφυπουργός Μεταφορών ενημερώθηκαν από τη Διοίκηση για την πορεία ανανέωσης του στόλου λεωφορείων, με τα οποία η Πάτρα συνδέεται άμεσα και γρήγορα με όλη την Ελλάδα, καθώς και για την κατασκευή του νέου επιβατικού σταθμού εντός των πρώην Μύλων Αγίου Γεωργίου.
Σχετικά, η κα Αλεξοπούλου τόνισε: «Πρόκειται για μια επένδυση που γίνεται αποκλειστικά με δαπάνες του υπεραστικού ΚΤΕΛ και περιλαμβάνει νέες υποδομές εξυπηρέτησης και φιλοξενίας επιβατών, αποθηκευτικούς χώρους, αλλά και υποδομές εμπορικού κέντρου με καταστήματα που θα τονώσουν την αγορά γύρω από το λιμάνι της Πάτρας».
Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, τόνισε: «Η λειτουργία ενός ανεπτυγμένου συστήματος αστικών συγκοινωνιών είναι δείγμα πολιτισμού. Η περαιτέρω ανάπτυξή του σε πόλεις με χαρακτηριστικά όπως αυτά της Πάτρας, που βρισκόμαστε σήμερα, είναι απαραίτητη. Η μεταρρύθμιση που ξεκίνησε να υλοποιείται στις οδικές επιβατικές μεταφορές με την ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου τον περασμένο Σεπτέμβριο, μας δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε χρηματοδοτικά εργαλεία που θα ενισχύσουν σημαντικά αυτή την προσπάθεια».
Latest News
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις
Ποιοι κλάδοι έκαναν «Ανάσταση» και ποιοι τραβούν (ακόμη) Γολγοθά
Ποια είναι η εικόνα στην αγορά – Τι λένε στον ΟΤ επιχειρηματίες για την πασχαλινή κίνηση
Με «συνοδηγό» την ακρίβεια η πασχαλινή έξοδος - Στα ύψη η βενζίνη
Ξεφεύγει η τιμή των καυσίμων σε Λεκανοπέδιο και δημοφιλείς προορισμούς – Βάσανο το πασχαλινό τραπέζι, πού κυμαίνονται οι τιμές
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Η φορολογία κύρια πηγή εσόδων του προϋπολογισμού
H μοναδική πηγή που υπέρ-αποδίδει είναι αυτή του φόρου εισοδήματος, με την μερίδα του λέοντος να προέρχεται από τις επιχειρήσεις
Το θετικό αποτύπωμα της επενδυτικής βαθμίδας σε ομόλογα και μετοχές
Μία νέα γενιά επενδυτών περισσότερο "ποιοτικών" και μακροπρόσθεσμων, δημιουργείται για τα ελληνικά assets, μετά την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας
Γιατί «κόλλησε» πάνω από το 10% η ανεργία;
Ποιες είναι οι βασικές στρεβλώσεις στην ελληνική αγορά εργασίας
Μαζική πασχαλινή έξοδος με τα καύσιμα να «σουβλίζουν» την τσέπη
Ουρές στα διόδια και τα λιμάνια σχηματίζουν οι Έλληνες – Η ακρίβεια σε καύσιμα και τρόφιμα, όμως, δεν τους αφήνει να απολαύσουν ανέμελοι τις ημέρες αυτές