· Όσοι τυχεροί παραθερίζουν αυτό το διάστημα θα έχουν διαπιστώσει πως οι τιμές είναι… τσιμπημένες.
· Ανεξάρτητα από την περιοχή που έχουν επιλέξει να… ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν.
· Από τα εστιατόρια μέχρι τα beach bar οι τιμοκατάλογοι έχουν πάρει φωτιά.
· Για μια οικογένεια μέσου εισοδήματος η κατάσταση είναι αφόρητη. Και δεν αναφερόμαστε φυσικά στον καύσωνα.
· Η εκτός λογικής ακρίβεια δεν αφορά μόνο τα δημοφιλή θέρετρα. Αλλά και τα μέρη που παραδοσιακά παραθερίζουν Έλληνες.
· Πληροφοριοδότες μας λένε πως στα παραθαλάσσια μέρη της Πελοποννήσου, της Στερεάς Ελλάδας και της Χαλκιδικής η κατάσταση έχει ξεφύγει…
· Δεν είναι λίγοι εκείνοι που πλέον μιλάνε για… απληστία.
· Είναι κάτι περισσότερο από το θεμιτό κέρδος και την κάλυψη του λειτουργικού κόστους.
—————–
Το παράδειγμα του Σκλαβενίτη και τα άλλα σούπερ μάρκετ
· Ακόμη ένα… χαράτσι ήρθε να προστεθεί στα βάρη που σηκώνουν τα νοικοκυριά.
· Ο λόγος για το delivery στην κατ’ οίκον διανομή προϊόντων από τα online καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
· Την αρχή έκανε ο Σκλαβενίτης, ως ο μεγαλύτερος παίκτης του κλάδου με πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 4 δισ. ευρώ.
· Πληροφορούμαστε πως πολύ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμά του στο κομμάτι του e-grocery.
· Και αυτό γιατί όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν τον κλάδο πρόκειται για μια υπερβολικά ακριβή μπίζνα…
· Η έκρηξη που σημειώθηκε την περίοδο της πανδημίας στις online παραγγελίες από τα σούπερ μάρκετ έχει κοπάσει… απελπιστικά.
· «Δεν βγαίνουν τα κόστη, εάν δεν χρεώσουμε τη διανομή», λένε κύκλοι προσκείμενοι στις διοικήσεις των σούπερ μάρκετ.
· Το σίγουρο πάντως είναι πως μια δωρεάν υπηρεσία που βόλευε αρκετές οικογένειες -δεδομένου και του σύγχρονου τρόπου ζωής- πήγε… περίπατο.












![ΕΕ: Πόσο κοστίζει ο πόλεμος Ρωσίας- Ουκρανίας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/1b11f28dc5598a81e4fe0fba2c47a26c_XL-1.jpg)






















