· Η Ρόδος, η «ναυαρχίδα» του ελληνικού τουρισμού βουλιάζει…
· Η πύρινη λαίλαπα πέρα από την αδιανόητη οικολογική καταστροφή απειλεί ευθέως και το τουριστικό προϊόν του νησιού.
· Εκτός από τη φετινή σεζόν που βρίσκεται στον… αέρα μετά τις μαζικές ακυρώσεις, πολλοί είναι εκείνοι που μιλούν για μόνιμη και μη… αναστρέψιμη ζημιά.
· Αρκετοί φοβούνται πως ο αριθμός των ξένων που επισκέπτονται το νησί θα ψαλιδιστεί αρκετά τα επόμενα χρόνια, διαλύοντας την τοπική οικονομία.
· Η οποία ειρήσθω εν παρόδω εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από τον τουρισμό (υπολογίζεται πως αποτελεί το 70% του τοπικού ΑΕΠ).
· Κάποιοι μάλιστα κάνουν λόγο για δραματική συρρίκνωση του εισοδήματος των ντόπιων, ακόμη και για φτωχοποίηση μερίδας του πληθυσμού.
· Αλώβητη ωστόσο δεν θα μείνει ούτε η ελληνική οικονομία.
· Τα τεράστια έσοδα που μπαίνουν στα κρατικά ταμεία κάθε χρόνο εξαιτίας των επιδόσεων του ροδιακού τουρισμού τίθενται εν αμφιβόλω…
· Και για όσους πιθανόν πιστεύουν πως θα ωφεληθούν άλλες περιοχές της χώρας, οι οποίες θα σπεύσουν να καλύψουν το κενό ας το ξανασκεφτούν…
· Η Ρόδος αποτελεί από μόνη της πόλο έλξης, ο οποίος δεν είναι εύκολο να αντικατασταθεί από άλλα μέρη…
· Και ο νοών νοείτω…
—————
Το franchise και ο κίνδυνος να γυρίσει μπούμερανγκ
· Το σύστημα της δικαιόχρησης κέρδισε την ελληνική επιχειρηματικότητα.
· Αναπτύχθηκε με φρενήρεις ρυθμούς τα τελευταία χρόνια καθώς «βόλεψε» τις μεγάλες εταιρείες που ήθελαν να επεκταθούν ταχύτητα στην ελληνική επικράτεια.
· Αλλά και τους μεμονωμένους επαγγελματίες που αναζητούσαν την ασφάλεια ενός ισχυρό brand για να περιορίσουν το ρίσκο τους…
· Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι πάντοτε ρόδινα. Και αυτό γιατί ελλοχεύει ένας τεράστιος κίνδυνος, κυρίως για τους ομίλους που επιδίδονται στο σπορ.
· Και ο κίνδυνος έγκειται στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει ο συνεργάτης , στον οποίο παραχωρούν το σήμα τους.
· Στην στήλη μάλιστα έφθασαν καταγγελίες για δυο πολύ γνωστές αλυσίδες γρήγορου φαγητού, μια πολυεθνική και μια ελληνικών συμφερόντων για κάκιστο επίπεδο εξυπηρέτησης.
· Καταγγελίες από ανθρώπους που υπήρξαν πιστοί πελάτες τους επί πολλά χρόνια..
· Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει, ωστόσο καλό είναι οι επιχειρηματίες να ξαναδούν το δίκτυο συνεργατών τους και να αναθεωρήσουν κάποιες συνεργασίες.
· Γιατί το μόνο που τους κάνουν είναι να τους δυσφημίζουν… Κάτι που μακροπρόθεσμα δεν θα τους βγει σε καλό.
Latest News
Ο Τσαμάζ παραδίδει «μαθήματα», η Wood στρώνει χαλί και τα σπίτια γίνονται… επενδύσεις
Το ραντεβού της Wood με την ελληνική οικονομία
Ένα crash test για την Alpha Bank, οι «δυναστείες» του ΟΛΠ, το μοντέλο του River West και οι «καμένοι εγκέφαλοι»
Τι περιμένει η AXIA από την Alpha Bank
Το «μονοπώλιο» του Σκλαβενίτη που έσπασε, τα «φουγάρα» της Τσέτη και τι κρύβει το ταμπλό
Εβδομάδα συγκινήσεων για το Χρηματιστήριο
Το «ακριβό δαχτυλίδι» του Τσαμάζ και το πυροτέχνημα (;) των σούπερ μάρκετ
Η παρακαταθήκη Τσαμάζ στον ΟΤΕ
Η επιστροφή – έκπληξη των Goody’s, τα McDonald’s και το συνάλλαγμα που χάνεται
Επέστρεψαν τα Goody’s στο νησί των Ιπποτών
Πώς θα απαντήσει η Eurobank στην Εθνική, η «προίκα» του Βακάκη και το ρεκόρ των McDonald’s
Η κόντρα Βακάκη και Παπαλεξόπουλου στο ταμπλό
Η Εθνική, το «κρυφό χαρτί» του Μαξίμου και o Βακάκης μοιράζει μετοχές με… έκπτωση
Οι δυο όψεις του νομίσματος και το Ταμείο Ανάκαμψης
Η άτυπη κόντρα Εθνικής – Eurobank, ο κρυφός άσσος και τo made in… Patra πράσινο υδρογόνο
Το μπρα ντε φερ δυο τραπεζικών κολοσσών
Η ώρα της κρίσης για την Folli Follie, η «απόβαση» των σκαφάτων και όλα τα λεφτά τον Ιούνιο
Όλα τα βλέμματα στην Φρανκφούρτη
Οι «αλεξιπτωτιστές» που χαλάνε την πιάτσα και η νέα συμμαχία στα σούπερ μάρκετ
Αντίστροφη μέτρηση για την «αντι – ΕΣΕ»…