Με την τιμή της αμόλυβδης ξανά πάνω από 2 ευρώ το λίτρο ξεκίνησε η μεγάλη έξοδος των αδειούχων ενόψει του Αυγούστου. Τις τελευταίες ημέρες η τιμή της βενζίνης βρίσκεται σε διαρκή άνοδο.
Οι οδηγοί βρίσκονται ξανά γνώριμοι με το φαινόμενο οι τιμές των καυσίμων να ανεβαίνουν γρήγορα όταν αυξάνονται οι διεθνείς τιμές, αλλά να υποχωρούν πιο αργά όταν γίνεται το αντίθετο.
Καύσιμα: Το πλαφόν έφερε τιμές – καρμπόν στα βενζινάδικα
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών του Υπουργείου Ανάπτυξης, οι μέσες τιμές της αμόλυβδης 100 οκτανίων, την οποία πολλοί οδηγοί προτιμούν όταν πρόκειται να ταξιδέψουν, διαμορφώνονται πλέον στα 2,119 ευρώ το λίτρο. Η τιμή του πετρελαίου κίνησης έχει φτάσει τα 1,658 ευρώ το λίτρο. Το υγραέριο έχει διαμορφωθεί στα 0,830 ευρώ.
Οι υψηλότερες µέσες τιµές καταγράφηκαν στον νοµό Κυκλάδων (2,328 ευρώ/λίτρο), στον νοµό ∆ωδεκανήσου (2,230 ευρώ/λίτρο), στον νοµό Λευκάδας (2,175ευρώ/λίτρο), στον νοµό Κεφαλληνίας (2,197ευρώ/λίτρο) και στον νοµό Ευρυτανίας (2,222 ευρώ/ λίτρο).
Στην Αττική η µέση τιµή στις 31 Ιουλίου ήταν 2,105 ευρώ/ λίτρο και στη Θεσσαλονίκη 2,093 ευρώ/λίτρο.
Σε σύγκριση με τις χώρες της Ευρώπης, η Ελλάδα παραμένει πρωταθλήτρια στις τιμές των καυσίμων στην ευρωζώνη καθώς βρίσκεται στη δεύτερη θέση της ακρίβειας μετά την Ολλανδία, όπου όμως τα εισοδήματα είναι πολύ υψηλότερα.
Η Ελλάδα βρίσκεται στην τρίτη θέση της ακρίβειας σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς βρίσκεται πίσω από την Ολλανδία και τη Δανία όπου κι εκεί τα εισοδήματα είναι πολύ υψηλότερα.
Η χώρα μας έχει από τους υψηλότερους φόρους στα καύσιμα σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο. Ο Φ.Π.Α. στα υγρά καύσιμα από 01-06-2016 ανέρχεται στο 24%. Ο συντελεστής Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) σε βενζίνες και πετρέλαια διαμορφώνεται σε 700 και 410 ευρώ ανά 1.000 λίτρα από το 2017 και μετά που ελήφθησαν οι σχετικές αποφάσεις. Ο συντελεστής ΕΦΚ στο υγραέριο διαμορφώνεται σε 430 ευρώ τα 1.000 κιλά από την ίδια εκείνη χρονιά.
Latest News
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις
Ποιοι κλάδοι έκαναν «Ανάσταση» και ποιοι τραβούν (ακόμη) Γολγοθά
Ποια είναι η εικόνα στην αγορά – Τι λένε στον ΟΤ επιχειρηματίες για την πασχαλινή κίνηση
Με «συνοδηγό» την ακρίβεια η πασχαλινή έξοδος - Στα ύψη η βενζίνη
Ξεφεύγει η τιμή των καυσίμων σε Λεκανοπέδιο και δημοφιλείς προορισμούς – Βάσανο το πασχαλινό τραπέζι, πού κυμαίνονται οι τιμές
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Η φορολογία κύρια πηγή εσόδων του προϋπολογισμού
H μοναδική πηγή που υπέρ-αποδίδει είναι αυτή του φόρου εισοδήματος, με την μερίδα του λέοντος να προέρχεται από τις επιχειρήσεις
Το θετικό αποτύπωμα της επενδυτικής βαθμίδας σε ομόλογα και μετοχές
Μία νέα γενιά επενδυτών περισσότερο "ποιοτικών" και μακροπρόσθεσμων, δημιουργείται για τα ελληνικά assets, μετά την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας
Γιατί «κόλλησε» πάνω από το 10% η ανεργία;
Ποιες είναι οι βασικές στρεβλώσεις στην ελληνική αγορά εργασίας
Μαζική πασχαλινή έξοδος με τα καύσιμα να «σουβλίζουν» την τσέπη
Ουρές στα διόδια και τα λιμάνια σχηματίζουν οι Έλληνες – Η ακρίβεια σε καύσιμα και τρόφιμα, όμως, δεν τους αφήνει να απολαύσουν ανέμελοι τις ημέρες αυτές