Η Toyota και ο συνεργάτης της Pony.ai σχεδιάζουν να παράγουν μαζικά ρομποτικά ταξί στην Κίνα, δημιουργώντας φέτος μια επιχείρηση που θα κατασκευάζει αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της startup και υπηρεσίες ride-hailing (μίσθωσης δρομολογίων).
Οι δύο εταιρείες και η GAC-Toyota, μια κοινοπραξία μεταξύ της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της κινεζικής κρατικής Guangzhou Automobile Group, θα επενδύσουν συνολικά πάνω από 1 δισεκατομμύριο γουάν (140 εκατομμύρια δολάρια), ανέφερε η Pony.ai σε ανακοίνωσή της.
Αρχισαν οι… βόλτες με ρομποταξί χωρίς οδηγό στο Πεκίνο
«Αυτό δεν είναι μόνο ένα σημαντικό βήμα για την Toyota να πραγματοποιήσει “διαδοχή και εξέλιξη κινεζικού τύπου”, αλλά και ένα νέο στάδιο στην επιχειρηματική μας συνεργασία με την Pony.ai”, δήλωσε ο CEO της Toyota China, Τατσούρο Ουέντα.
Όπως αναφέρει το Reuters, η Toyota έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια στην Pony.ai από τότε που οι εταιρείες συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 2019.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Pony.ai, Πενγκ Τζουν, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή θα υποστηρίξει την ανάπτυξη της βιομηχανίας διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων.
Η Κίνα θεωρείται πρωτοπόρος στην ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων και η Pony.ai έχει ξεκινήσει υπηρεσίες ρομποτικών ταξί στο Πεκίνο, τη Σαγκάη, τη Σενζέν και τη Γκουανγκζού. Η εταιρεία διαθέτει επίσης γραφεία στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός Κίνας έχουν υποχωρήσει από τα φιλόδοξα χρονοδιαγράμματα ανάπτυξης που είχαν προβλεφθεί πριν από μερικά χρόνια εν μέσω ρυθμιστικών εμποδίων.
Η Toyota δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι σχεδιάζει να επιταχύνει τον τοπικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη «έξυπνων πιλοτηρίων» που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κινεζικής αγοράς, στο πλαίσιο μιας ευρείας στροφής προς τα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς προσπαθεί να καλύψει τη διαφορά από τους όλο και πιο επιθετικούς τοπικούς ανταγωνιστές.
Latest News
Η γερμανική οικονομία διέψευσε την Bundesbank - Ανακάμπτει μετά από 2 χρόνια στον πάγο
Η αντιστροφή του αρνητικού κλίματος στη λεγόμενη ατμομηχανή της Ευρώπης κερδίζει δυναμική σε τομείς υπηρεσιών
Ο υψηλός πληθωρισμός «περιορίζει» την Fed - Τι θα κάνει με τα επιτόκια
Η οικονομία έχει καταφέρει να αποφύγει την ευρύτερη ζημιά από το πρόβλημα του πληθωρισμού, αν και υπάρχουν κάποιες αξιοσημείωτες ρωγμές
Σκληρό πόκερ για την Gen Z - Η Adidas κοντράρει στα... ίσια τη Nike
Φαίνεται πως η ανάπτυξη της Adidas ξεπερνάει αυτήν της Nike για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια το 2024 - αυτό σημαίνει ότι το γερμανικό sports brand θα παραμεινει για μερικά ακόμη χρόνια στην κορυφή
Τι πάει λάθος με τον ΦΠΑ της Βρετανίας;
Οι φτωχοί τείνουν να δαπανούν περισσότερο από το εισόδημά τους από ό,τι οι πλούσιοι, καθιστώντας τον ΦΠΑ εγγενώς οπισθοδρομικό
Η συνταγή που θα σας... κρατήσει πλούσιους για πάντα
Το να ζείτε λιτά είναι μια κακή στρατηγική για να γίνετε πλούσιοι επισημαίνει στο Business Insider ο χρηματιστής Eric Roberge
Σπάνια συλλογή νομισμάτων στο σφυρί - Πόσο αξίζει
Δανοί κληρονόμοι θα πουλήσουν μια σπάνια συλλογή νομισμάτων 72 εκατομμυρίων δολαρίων μετά από 100 χρόνια
Γαλλική βοήθεια στην ηλεκτρική σύνδεση του Μαρόκου με τη Δυτική Σαχάρα
Η Γαλλία είναι ο μεγαλύτερος ξένος επενδυτής στο Μαρόκο - Στη χώρα υπάρχουν εργοστάσια των Renault (αυτοκίνητα) και Safran (αεροδιαστημική).
5.000 δολάρια το κεφάλι – Οι κερδοσκόποι του πολέμου και το τίμημα της σωτηρίας από την κόλαση της Γάζας
Δεκάδες χιλιάδες Παλαιστίνιοι έχουν φύγει από τη Λωρίδα της Γάζας προς την Αίγυπτο, πληρώνοντας σε μεσάζοντες 5.000 δολάρια έκαστος για άδειες εξόδου
Δημοσκόπηση Reuters: Πού θα καθίσει η μπίλια του πληθωρισμού και της ανάπτυξης
Οι οικονομολόγοι εξακολουθούν να αναμένουν ότι οι μεγάλες κεντρικές τράπεζες θα μειώσουν τα επιτόκια είτε αυτό το τρίμηνο είτε το επόμενο
Γιατί οι ψηφιακοί νομάδες επιλέγουν Τουρκία - Η διαδικασία, τα έγγραφα και το... εισόδημα
Σε λειτουργία η πλατφόρμα της Τουρκία για τη χορήγηση βίζα σε ψηφιακούς νομάδες