Η Toyota και ο συνεργάτης της Pony.ai σχεδιάζουν να παράγουν μαζικά ρομποτικά ταξί στην Κίνα, δημιουργώντας φέτος μια επιχείρηση που θα κατασκευάζει αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της startup και υπηρεσίες ride-hailing (μίσθωσης δρομολογίων).
Οι δύο εταιρείες και η GAC-Toyota, μια κοινοπραξία μεταξύ της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της κινεζικής κρατικής Guangzhou Automobile Group, θα επενδύσουν συνολικά πάνω από 1 δισεκατομμύριο γουάν (140 εκατομμύρια δολάρια), ανέφερε η Pony.ai σε ανακοίνωσή της.
Αρχισαν οι… βόλτες με ρομποταξί χωρίς οδηγό στο Πεκίνο
«Αυτό δεν είναι μόνο ένα σημαντικό βήμα για την Toyota να πραγματοποιήσει “διαδοχή και εξέλιξη κινεζικού τύπου”, αλλά και ένα νέο στάδιο στην επιχειρηματική μας συνεργασία με την Pony.ai”, δήλωσε ο CEO της Toyota China, Τατσούρο Ουέντα.
Όπως αναφέρει το Reuters, η Toyota έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια στην Pony.ai από τότε που οι εταιρείες συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 2019.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Pony.ai, Πενγκ Τζουν, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή θα υποστηρίξει την ανάπτυξη της βιομηχανίας διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων.
Η Κίνα θεωρείται πρωτοπόρος στην ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων και η Pony.ai έχει ξεκινήσει υπηρεσίες ρομποτικών ταξί στο Πεκίνο, τη Σαγκάη, τη Σενζέν και τη Γκουανγκζού. Η εταιρεία διαθέτει επίσης γραφεία στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός Κίνας έχουν υποχωρήσει από τα φιλόδοξα χρονοδιαγράμματα ανάπτυξης που είχαν προβλεφθεί πριν από μερικά χρόνια εν μέσω ρυθμιστικών εμποδίων.
Η Toyota δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι σχεδιάζει να επιταχύνει τον τοπικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη «έξυπνων πιλοτηρίων» που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κινεζικής αγοράς, στο πλαίσιο μιας ευρείας στροφής προς τα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς προσπαθεί να καλύψει τη διαφορά από τους όλο και πιο επιθετικούς τοπικούς ανταγωνιστές.
Latest News
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist
Η Ισπανία θα νομιμοποιήσει 900.000 μετανάστες σε τρία χρόνια
Η Ισπανία αναμορφώνει τη νομοθεσία που διέπει τα δικαιώματα παραμονής ξένων μεταναστών στη χώρα
Πόσα επενδύουν ΗΠΑ, Κίνα και ΕΕ σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D)
Πρώτες σε δαπάνες για έρευνα ( R&D) έρχονται οι ΗΠΑ, ακολουθεί η Κίνα και στην τρίτη θέση είναι οι 27 χώρες της ΕΕ με πρώτη τη Γερμανία
Άνοιξε ξανά η συριακή Κεντρική Τράπεζα – Για πρώτη φορά μετά την ανατροπή Άσαντ
Η συριακή Κεντρική Τράπεζα ανακοίνωσε ότι οι καταθέσεις των Σύρων πολιτών στις τράπεζες στη Συρία είναι ασφαλείς
Lazard: Το 2025 «σημείο καμπής» για τη διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων της
Οι εκτιμήσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Lazard, Peter Orszag
Ο χορός των τραπεζικών συγχωνεύσεων καλά κρατεί στην Σκανδιναβία - Το νέο deal Nykredit - Spar Nord
Οι τράπεζες συγχωνεύονται και γίνονται πιο ισχυρές στη Δανία - Πώς η Nykredit αποκτά την Spar Nord και γίνεται η τρίτη μεγαλύτερη τράπεζα